Oprogramowanie Kupno-Sprzedaż Firma-pracownik

Data: 2012-10-08 11:34:54
Autor: Krzysztof Jodłowski
Oprogramowanie Kupno-Sprzedaż Firma-pracownik
> Chciałbym zanabyć (w dobrej cenie oczywiście) oprogramowanie
> zabezpieczone kluczem sprzętowym. Najlepiej by było żeby to

Prawdopodobnie licencja tego oprogramowania na to nie pozwala. Sprawdź.

Krzysztof Jodłowski

Data: 2012-10-08 13:21:14
Autor: z
W dniu 2012-10-08 11:34, Krzysztof Jodłowski pisze:

Prawdopodobnie licencja tego oprogramowania na to nie pozwala. Sprawdź.

Jeszcze się nie dokopałem do licencji.
Przyjąłem że zabezpieczenie kluczem sprzętowym bardziej "upodabnia" do normalnej rzeczy zbywalnej :-)
Po prostu tego programu nie da się używać "piracąc" a soft jako taki jest darmowy do pobrania ze strony producenta. Bez klucza działa jako demo a z kluczem normalnie.
Ale pewnie w licencji coś nawkładali.
A swoją drogą nie wszystko co tam nawkładali jest obowiązujące jeśli narusza polskie prawo :-)

PS. W sumie w nowej ewentualne firmie będzie zainstalowane demo programu. Co komu do tego jakie pendrajwy wkładam do kompa, byleby wirusów nie roznosić :-)
Akurat w tym przypadku jakoś złodziejem bym się nie czuł (znaczy używającym nielegalnego oprogramowania.

Data: 2012-10-08 13:43:14
Autor: ikarek
Użytkownik "z" <zch28@usunwp.pl> napisał w wiadomości news:k4ucvb$t39$1news.task.gda.pl...
Ale pewnie w licencji coś nawkładali.
A swoją drogą nie wszystko co tam nawkładali jest obowiązujące jeśli narusza polskie prawo :-)

Ano właśnie, przypomniało mi się to:
<http://di.com.pl/news/45914,1,0,Wyrok_Mozna_odsprzedawac_licencje_na_oprogramowanie.html>

Data: 2012-10-08 14:35:07
Autor: Mark
Dnia Mon, 08 Oct 2012 13:21:14 +0200, z napisał(a):

[...]

Błąd w założeniach. Zabezpieczenie kluczem to tylko jedna (i wcale nie
oznacza ze w ramach jednego softu jedyna) metoda zabezpieczen.
Klucz zapewne nie dziala bez aktywacji
W aktywacji zapewne podane są jakies dane firmy
Zmiana danych firmy moze spowodowac dezaktywacje.

wszystko to "moze" bo niewiadomo co to za soft jest, natomiast takie rzeczy
moga sie zdazyc. Bo sa stosowane

Oprogramowanie Kupno-Sprzedaż Firma-pracownik