Oprogramowanie dla przedszkolaka

Data: 2009-10-26 14:31:17
Autor: Artur Dębski
Oprogramowanie dla przedszkolaka
Witam wszystkich
Podłączyłem do komputera mojemu synowi (3 latek)
monitor z ekranem dotykowym.

Może ktoś podpowie mi tytuły jakiegoś fajnego oprogramowania
dla dzieci wykorzystującego możliwości operowania "paluszkiem po ekranie"

W IKEA są dla dzieci gry na ekranach dotykowych  : coś w rodzaju
odkryj 3 takie same przedmioty, pokoloruj rycerza czy kowboja,
poukładaj w odpowiednie miejsca figury geometryczne, narysuj cos palcem itp.
- tego typu oprogramowanim mam na myśli.

Z góry dziękuję

Artur Dębski
http://gui54.internetdsl.tpnet.pl

Data: 2009-10-26 20:16:46
Autor: tomek
[...]

Z góry dziękuje

Witam. Nie wiem czy o to Ci chodzi ale dla 3 latka fajne gry są na stronie http://www.minimini.pl/mm_gry.html  , tylko ja używam normalnej myszki lub touchpada a nie ekranu dotykowego.

Data: 2009-10-27 11:03:40
Autor: Artur Dębski
[...]

Dzieki wielkie - wygląda konkretnie i wieczorem
wyląduje na komputerze syna !

Data: 2010-03-08 20:32:15
Autor: Artur Dębski
Oprogramowanie dla przedszkolaka
Znalazłem jeszcze coś takiego :
http://www.buliba.pl/

Po prostu super dla 3,5 latka !

Artur Dębski
http://blogit.one.pl

Data: 2009-10-27 08:03:29
Autor: Osadnik
Artur Dębski pisze:
[...]

Mimo że EOT to:
http://www.algoryx.se/algodoo.html

Data: 2009-10-27 14:51:21
Autor: Artur Dębski
Oprogramowanie dla przedszkolaka
Mimo że EOT to:
http://www.algoryx.se/algodoo.html

No na 3 latka to może za bardzo zaawansowane
 - muszę się przyjrzeć - czy to raczej nie jest aby do tworzenia
oprogramowania ?

Dzięki

Data: 2009-10-27 16:14:15
Autor: Osadnik
Artur Dębski pisze:
Mimo że EOT to:
http://www.algoryx.se/algodoo.html

No na 3 latka to może za bardzo zaawansowane
- muszę się przyjrzeć - czy to raczej nie jest aby do tworzenia
oprogramowania ?

Nie, sam sie tym często bawię robiąc rożne maszynki :)
nie powiedział bym że jest jakieś zaawansowane bo narysuje prostokąt dwa kołka i połączy je zawiasem to zrobi sobie samochodzik :)

Szkoda tylko ze silnik cieczy nadal jest lipny a ten już dużo daje.

Oprogramowanie dla przedszkolaka