Oprogramowanie w firmie

Data: 2009-11-20 12:22:18
Autor: Maddy
Oprogramowanie w firmie
Rafał K. pisze:
O ile dobrze rozumiem to licencje na oprogramowanie uznaje się za
wartości niematerialne i prawne i ujmuje w ewidencji środków trwałych/
wyposażenia?

W żadnej z powyższych. Ujmuje sie je w ewidencji wartości niematerialnych i prawnych.

Ale czy prawo wymaga prowadzenia jeszcze jakieś
dodatkowej specjalnej ewidencja oprogramowania?
Druga sprawa, to czy firmy internetowe podlegają jakimś dodatkowym
kontrolom poza kontroli z US? Co podczas takiej kontroli jest
sprawdzane?

A co to jest "firma internetowa"?

Magdalena "Maddy" Wołoszyk
JID maddy@esi.com.pl
GG: 5303813

Data: 2009-11-20 03:26:25
Autor: Rafał K.
Oprogramowanie w firmie
On 20 Lis, 12:22, Maddy <ma...@esi.com.pl> wrote:
Rafał K. pisze:

> [...]

> Druga sprawa, to czy firmy internetowe podlegają jakimś dodatkowym
> kontrolom poza kontroli z US? Co podczas takiej kontroli jest

Przepraszam, miałem na myśli oczywiście firmę informatyczną :)

Pozdrawiam.
http://megalotto.pl - Lotto
http://tajemniczyswiat.pl - Tajemniczy Świat

Oprogramowanie w firmie