Oproznienie szamba wymogi odległościowe

Data: 2011-08-20 20:01:09
Autor: Twat
Oproznienie szamba wymogi odległościowe
Mam pytanie na jakie odległości maksymalnie i jaka różnica poziomów jest dopuszczalna przy opróżnianiu szamba ?

Chciałbym zamówić firmę która opróżni ale nie wiem czy szambo oddalone od najbliższej drogi o 30m przy różnicy poziomów 2-3m nie będzie za daleko dla jakiegokolwiek pompowania.

Data: 2011-08-22 13:14:12
Autor: Pooh
Oproznienie szamba wymogi odległościowe
Dnia Sat, 20 Aug 2011 20:01:09 +0200, Twat napisa³(a):
Chcia³bym zamówiæ firmê która opró¿ni ale nie wiem czy szambo oddalone od najbli¿szej drogi o 30m przy ró¿nicy poziomów 2-3m nie bêdzie za daleko dla jakiegokolwiek pompowania.
Nie pro¶ciej i sensowniej zadzwoniæ do kilku firm i zapytaæ jakim sprzêtem
dysponuj±?

--
Pooh                                 Homepage: http://www.pooh.priv.pl/

                   Do³±cz do tych, którym zale¿y.     http://zwijaj.pl/