Opticum XS65 Combo

Data: 2017-07-04 21:08:20
Autor: Krycha
Opticum XS65 Combo
Witam.
Nabyłam dekoder jak wyżej. Fajna rzecz, odbiera sygnał z satelity jak i DVBT.
Ale w wykazie nadajników telewizji naziemnej na opolszczyźnie, zaktualizowanym przez producenta w lipcu 2013 roku, jest tylko mux-1 do 3. Nie ma mux-4  oraz mux-8.

Czy i jak mogę zaktualizować te dane?
Mux-8 mam 6 km ode mnie, Wysoka k. Góry Świętej Anny.

Pozdrawiam Krycha.

Data: 2017-07-07 10:06:15
Autor: Trybun
Opticum XS65 Combo
W dniu 2017-07-04 o 21:08, Krycha pisze:
[...]

Po co w ogóle jakieś na sztywno ustawione parametry DVB-t? Na pewno i w tym tunerze jest opcja ręcznego wyszukiwania kanałów TV naziemnej. A więc cała robota to kliknięcie na "wyszukaj" i "zapisz".

Data: 2017-07-08 22:13:24
Autor: Krycha
Opticum XS65 Combo
W dniu 07.07.2017 o 10:06, Trybun pisze:
[...]

Kanałów tv tak, ale tylko z ustalonych muxów.
Jest też funkcja aktualizacji przez internet. Być może aktualizuje też nowe muxy.
Nie mam jak tej aktualizacji wykonać.

Krycha.

Data: 2017-07-18 12:47:29
Autor: Trybun
Opticum XS65 Combo
W dniu 2017-07-08 o 22:13, Krycha pisze:
[...]

Coś musi być nie tak, nie widziałem tunera w którym by nie było ręcznego wyszukiwania kanałów. Muxy i transpondery z satelitów oczywiście mogą być wgrane do pamięci tunera, ale czymś niemożliwym się wydaje aby tuner był pozbawiony możliwości ręcznego wyszukiwania..

Data: 2017-07-22 23:10:15
Autor: Krycha
Opticum XS65 Combo
W dniu 18.07.2017 o 12:47, Trybun pisze:
[...]

Zrobiłam wyszukiwanie ręczne pasm: UHF oraz VHF dla nr kanałów jakie były możliwe do wyboru i dawały odpowiednio silny sygnał.
Nie doszedł żaden program z MUX8, choć na WIW-ie 50 miałam te kanały przy tej samej antenie co teraz.
Dla mnie też jest to dziwne. Pewnie potrzebny będzie kontakt ze sprzedawcą albo producentem. :-(

Krycha.

Data: 2017-07-23 19:05:47
Autor: collie
Opticum XS65 Combo
W dniu 22.07.2017 23:10, Krycha pisze:

[...]

Być może ten budżetowy dekoder ma wykastrowane pasmo VHF.
MUX8 funkcjonuje od niedawna, więc jest możliwe, że producent
dekodera wyposażył go tylko w głowicę UHF. Sprawdź w specyfikacji,
czy jest mowa o częstotliwościach 177,5-226,5 Mhz.

Data: 2017-07-23 21:36:36
Autor: Krycha
Opticum XS65 Combo
W dniu 23.07.2017 o 19:05, collie pisze:
[...]

Nie. Jest pasmo VHF. Gdy dziś wybrałam konkretną częstotliwość 184 MHz, to udało się.
Może wczoraj opuściłam tą częstotliwość, bo siłę sygnału pokazują
na ekranie z pewnym opóźnieniem w stosunku do naciśnięcia przycisku 'następny'.
Być może zanim się pokazało, że jest silny sygnał, to wybrałam kolejną częstotliwość.
Duża część częstotliwości między  177 a 226 nie ma silnego sygnału
Dziękuję Ci za dyskusję, bo dzięki niej uzyskałam to co chciałam.
:-)

Pozdrawiam Krycha.
P.S. Przy okazji ściągnęła wiele programów czeskich.

Opticum XS65 Combo