Grupy dyskusyjne   »   pl.biznes.banki   »   Optima gra w lolo.

Optima gra w lolo.

Data: 2014-09-25 07:52:35
Autor: wiatrak
Optima gra w lolo.
Już drugi raz zdarza mi się, że nie mogę przelać od nich pierwszą sesją. Prowadzą prace modernizacyjne. Kuń by się uśmiał. Pewnie za duży odpływ kasy do Meritum. A po ósmej to ja ich chromolę, bo kasa nie zdąży później wyjść z powiązanego. Liczą na to, że jak po ósmej uruchomią interfejs to będę bardziej skłonny do zadzwonienia do konsultanta w celu wysłuchania propozycji? A po co mam dzwonić jak oni oferują jedynie jakieś niby lokaty powiązane z ch.. wie czym. Kasa i tak nieuchronnie idzie do Meritum. Jestem wkurzony na maksa. Tak czy inaczej nie zobaczą już tych pieniędzy.

Data: 2014-09-25 08:07:18
Autor: xbartx
Optima gra w lolo.
W dniu 25.09.2014 o 07:52, wiatrak pisze:
Już drugi raz zdarza mi się, że nie mogę przelać od nich pierwszą sesją.
Prowadzą prace modernizacyjne. Kuń by się uśmiał. Pewnie za duży odpływ
kasy do Meritum. A po Ăłsmej to ja ich chromolÄ™, bo kasa nie zdÄ…ĹĽy
później wyjść z powiązanego. Liczą na to, że jak po ósmej uruchomią
interfejs to będę bardziej skłonny do zadzwonienia do konsultanta w celu
wysłuchania propozycji? A po co mam dzwonić jak oni oferują jedynie
jakieĹ› niby lokaty powiÄ…zane z ch.. wie czym. Kasa i tak nieuchronnie
idzie do Meritum. Jestem wkurzony na maksa. Tak czy inaczej nie zobaczÄ…
już tych pieniędzy.

No kasa im odpływa, bo widzę że zmieniła się taktyka utrzymania środków klienta. Zawsze po przelewie było info, że jak się zadzwoni bla bla bla. Teraz po przelewie było info, później przyszedł sms a na koniec dzwonił ktoś z BGŻ aby porozmawiać mimo, że jeżeli dobrze sobie przypominam to nie wyrażałem zgody na tego typu namolenie ;)

--
xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough
Xenocide

Data: 2014-09-25 08:33:19
Autor: wiatrak
Optima gra w lolo.

No kasa im odpływa, bo widzę że zmieniła się taktyka utrzymania środków
klienta. Zawsze po przelewie było info, że jak się zadzwoni bla bla bla.
Teraz po przelewie było info, później przyszedł sms a na koniec dzwonił
ktoś z BGŻ aby porozmawiać mimo, że jeżeli dobrze sobie przypominam to
nie wyrażałem zgody na tego typu namolenie ;)


Godz. 08.01. Dzwonię, pytam dlaczego odcięli mnie od moich pieniędzy. Panienka mówi, że o co mi chodzi, jak ona ma informację, że za 5 minut logowanie ruszy. Więc pytam o której mają pierwszy eliksir wychodzący, Bez zająknięcia mówi, że o ósmej. Więc tym razem ja pytam ,czy ona wie o co chodzi.

Niby BGŻ ma wychodzące później, ale być może Optima ma o ósmej. O 8.15 mój przelew poszedł. Zobaczymy kiedy dojdzie.

Data: 2014-09-25 11:26:09
Autor: bi123
Optima gra w lolo.
Kiedy¶ mnie też złapali na prace serwisowe do 8.00. Więc teraz je¶li dnia poprzedniego już wiem, że jutro będę potrzebował kasę z Optimy, ustawiam wieczorem przelew z dat± na dzień następny i rano ¶pię spokojnie.

Data: 2014-09-25 20:47:20
Autor: mm
Optima gra w lolo.
W dniu 9/25/2014 o 8:26 PM, bi123@o2.pl pisze:
Kiedy¶ mnie też złapali na prace serwisowe do 8.00. Więc teraz je¶li dnia poprzedniego już wiem, że jutro będę potrzebował kasę z Optimy, ustawiam wieczorem przelew z dat± na dzień następny i rano ¶pię spokojnie.

To czasem też nie pomaga. Mnie już kilka razy Optima "załatwiła" w ten sposób, że pomimo tego, iż przelew był przygotowany kilka/kilkana¶cie dni z wyprzedzeniem, to przelew wysłali 2 sesj± elixir (!).
Jak zrobiłem "raban" i zacz±łem reklamować, to mi "uprzejmy" konsultant odpisał, że oni maj± 1 dzień roboczy na wykonanie przelewu i między wierszami zasugerował, że "mogę im skoczyć", bo oni maj± do tego prawo, aby przetrzymywać pieni±dze nawet 24h. Więc mu przypomniałem dyrektywę unijn±, że banki w ¶rodowisku elektronicznym maj± wykonywać przelewy niezwłocznie i je¶li przelew jest zlecany wcze¶niej (np. dnia poprzedniego) to dla banku pocz±tek następnego dnia roboczego oznacza obowi±zek realizacji przelewu bez zwłoki, je¶li wszystkie podane dane przelewy s± poprawne. Przytoczyłem także ich własne zapisy ze strony www o godzinach granicznych zlecenia przelewów. Oczywi¶cie "wszystkowiedz±cy" konsultant już nie odpowiedział.
Ot, taki bank. Generalnie jak kasy nie zabezpiecz± na 1 sesję to nagle tłumacz± się problemami technicznymi i że oni mog± wysłać nawet 24h póĽniej.
Pewnie jak ich BNP przejmie to będzie już tylko gorzej, czyli pogarszanie oferty i wypychanie klientów to "matki".


-- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2014-09-25 21:17:45
Autor: wiatrak
Optima gra w lolo.

To czasem też nie pomaga. Mnie już kilka razy Optima "załatwiła" w ten
sposób, że pomimo tego, iż przelew był przygotowany kilka/kilkana¶cie
dni z wyprzedzeniem, to przelew wysłali 2 sesj± elixir (!).

Mnie tez dzi¶ wysłali drug± sesj± o 12-tej i w ten sposób kasa nie zd±żyła już dzi¶ wyj¶ć z banku powi±zanego. Pies ich .....  Miałem co¶ u nich zostawić, ale mnie wkurzyli i zabrałem wszystko.
  To nie pierwszy raz kiedy uruchamiaj± logowanie dopiero po ósmej, czyli po pierwszej sesji. I te idiotyczne komunikaty, żeby zadzwonić. Jak robisz przelew przed ósm± to ta ich dezinfolinia jeszcze nie pracuje. Dlatego blokuj± do ósmej, licz±c na to że zadzwonisz i wcisn± ci jaki¶ kit. Dzi¶ zadzwoniłem jedynie z ciekawo¶ci i po to , żeby jeszcze raz powiedzieć im co o nich my¶lę. Proponowali 3,6% na 4 miechy. Olałem ich, bo wolę 4% na 5 mies niż 3,6% na 4 mies.

Data: 2014-09-25 23:53:32
Autor: bi123
Optima gra w lolo.
Tak się złożyło, że akurat na wczoraj zleciłem dwa dni wcze¶niej przelew
z dat± przyszł±. O dziwo, mimo tych prac serwisowych trwaj±cych do 8.00,
przelew wyszedł I sesj± i po 11.00 był już w moim banku. Notabene była to duża kwota przeznaczona na sfinansowanie umowy u notariusza
i byłbym zrobiony w bambuko gdyby pieni±dze nie dotarły na czas.

Optima gra w lolo.

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona