Optima, może jakaś stronka www?

Data: 2011-11-29 09:44:56
Autor: Gieniu
Optima, może jakaś stronka www?
może ktoś powie że szukam dziury w całym, ale wcale tak nie jest,
dostałem właśnie pin do digipassu, no i chcialem się zalogować... ale
gdzie??? w całej korespondencji od Optimy nie ma podanej żadnej strony
www gdzie nalezy się zalogować, po wpisaniu w goole bgż optima
pojawiają sią tylko jakieś artykuly na temam tego banku... lekko
irytujące... NIEDORÓBA!

Data: 2011-11-29 18:28:19
Autor: Konfabulator
Optima, może jakaś stronka www?
Gieniu <dat100@interia.eu> napisał(a):
mo=BFe kto=B6 powie =BFe szukam dziury w ca=B3ym, ale wcale tak nie jest,
dosta=B3em w=B3a=B6nie pin do digipassu, no i chcialem si=EA zalogowa=E6...=

http://i40.tinypic.com/2n1f1v5.jpg

Nie mogłem się powstrzymać :)

Data: 2011-11-29 11:01:00
Autor: Gieniu
Optima, może jakaś stronka www?
On 29 Lis, 19:28, "Konfabulator" <kredycik-i-...@WYTNIJ.gazeta.pl>
wrote:
Gieniu <dat...@interia.eu> napisa (a):

> mo=BFe kto=B6 powie =BFe szukam dziury w ca=B3ym, ale wcale tak nie jest,
> dosta=B3em w=B3a=B6nie pin do digipassu, no i chcialem si=EA zalogowa=E6...>
http://i40.tinypic.com/2n1f1v5.jpg

Nie mog em si powstrzyma :)

--
Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

ale najpierw żeby kliknąc logowanie to trzeba znaleźć ta stronkę z
bankiem BGZ optima, wiem że to wydaje się komiczne, ale chyba jest
jakimś standardem to ze wpisując nazwę banku w googlach, jednym z
pierwszych linków wyskakuje nam wlaśnie bank o który nam chodzi? w tym
przypadku to nie dziala....

Data: 2011-11-29 19:29:36
Autor: Konfabulator
Optima, może jakaś stronka www?
Gieniu <dat100@interia.eu> napisał(a):
ale najpierw =BFeby klikn=B1c logowanie to trzeba znale=BC=E6 ta stronk=EA =
bankiem BGZ optima, wiem =BFe to wydaje si=EA komiczne

Stary, nie rozluźniaj mnie...

www.bgzoptima.pl

:)

Data: 2011-11-29 21:51:26
Autor: Q
Optima, może jakaś stronka www?
www.bgzoptima.pl

oszukujesz!
nie miales wpisac bgzoptima w pasek adresu tylko do googli!
:)

Data: 2011-11-30 10:26:07
Autor: TZ
Optima, może jakaś stronka www?
Cześć Konfabulatorze!

We wtorek, 29 listopada 2011, o godz. 20:29:36, napisałeś na temat: "Optima,
może jakaś stronka www?"
Konfabulator kredycik-i-wio@WYTNIJ.gazeta.pl, news:jb3br0$ksg$1inews.gazeta.pl

ale najpierw =BFeby klikn=B1c logowanie to trzeba znale=BC=E6 ta stronk=EA =
bankiem BGZ optima, wiem =BFe to wydaje si=EA komiczne

Stary, nie rozluźniaj mnie...

www.bgzoptima.pl

Na dodatek w przesyłce z PINem, w liście jest podana ta strona.

--
Hej!
TZ

- Nowe badania wykazały, że człowiek nie powstał z prochu, ale z gliny. -

Data: 2011-11-29 20:14:08
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Gieniu pisze:

[...]

                                   ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
"BGZ" -> pierwszy link
"BGĹť" -> pierwszy link
"Bank Gospodarki Żywnościowej" -> pierwszy link
"Bank Gospodarki Żywnościowej S.A." -> pierwszy link

....a potem klikamy w "Optima".

pierwszych linków wyskakuje nam wlaśnie bank o który nam chodzi? w tym
przypadku to nie dziala....

To może ja jakieś inne Google mam.

--
MiCHA

Data: 2011-11-29 19:31:46
Autor: Ya
Optima, może jakaś stronka www?
Przemyslaw Kwiatkowski <micha@micha.waw.pl> napisał(a):

....a potem klikamy w "Optima".

> pierwszych linkĂłw wyskakuje nam wlaĹ&#65533;nie bank o ktĂłry nam chodzi? w tym
> przypadku to nie dziala....

To moĹźe ja jakieĹ&#65533; inne Google mam.

No tak, nie spodziewałem się że brak myślenia zaszedł już
tak daleko... Macie rację, szukajcie w gogle swoich banków,
klikajcie na linki, niech sobie googlarka zapisze w profilu
gdzie macie konta, co chcecie kupić, co chcecie sprzedać ... ech Ya

Data: 2011-11-29 21:17:41
Autor: Rafał
W dniu 2011-11-29 20:31, Ya pisze:
[...]

I jeszcze w jaki sposób smyram się po jajkach. Jak widać paranoja zatacza coraz szersze kręgi.

--
Raf

Data: 2011-11-29 22:49:18
Autor: Waldek

Użytkownik "Gieniu" <dat100@interia.eu> napisał w wiadomości news:fa736b14-e304-4c52-9425-675db6e8d7cdv29g2000yqv.googlegroups.com...
ze wpisując nazwę banku w googlach, jednym z
pierwszych linków wyskakuje nam wlaśnie bank o który nam chodzi? w tym
przypadku to nie dziala....

Gieniu, zacznij pozycjonowac :)

Data: 2011-11-30 10:46:51
Autor: Iksinski
[...]

W jaki sposób dałeś sobie z tym radę przy zamawianiu konta?

[...]

Jest na pierwszym miejscu w linkach sponsorowanych. Najwidoczniej wychodzi im taniej niż pozycjonowanie (chyba, że dodali już po utworzeniu tego wątku).

Jest jeszcze inna możliwość... Przeprowadzają test na inteligencję... ;-)

Data: 2011-11-30 02:03:08
Autor: JaMyszka
Optima, może jakaś stronka www?
W dniu środa, 30 listopada 2011, 10:46:51 UTC+1 użytkownik Iksinski napisał:
[...]
Jest jeszcze inna możliwość... Przeprowadzają test na inteligencję... ;-)

O! O! O! Też tak myślę;p
A Gieniu powinien sobie uświadomić, że go nie zaliczył. I winien wyciągnąć wnioski co do dalszej zabawy z bankami. Bo np. myszka, ta o ptasim rozumku, zajrzała by do historii.

--
Pozdrawiam :)
JM

Data: 2011-12-01 09:23:12
Autor: Q
Optima, może jakaś stronka www?
Jest jeszcze inna możliwość... Przeprowadzają test na inteligencję... ;-)

O! O! O! Też tak myślę;p
A Gieniu powinien sobie uświadomić, że go nie zaliczył.

Patrzac przez pryzmat Twojego pytania dot. opena i 14% stwierdzam
niestety, ze nie masz prawa udzielac takich rad, na razie :P.

Data: 2011-12-02 14:38:40
Autor: JaMyszka
W dniu czwartek, 1 grudnia 2011, 09:23:12 UTC+1 użytkownik Q napisał:
> [...]
Patrzac przez pryzmat Twojego pytania dot. opena i 14% stwierdzam
niestety, ze nie masz prawa udzielac takich rad, na razie :P.

Ha! Czyli Ty odrzucasz pojęcie "ptasi rozumek"?
Wielkie thx w imieniu wszystkich myszy xD
 Ale jestem zmuszona zanegować Twoją autorytatywną wypowiedź;p
Bo czyż rada wsparta empatią nie jest najszczersza? No bo kto potrafi lepiej się wczuć niż ten o analogicznych warunkach... eeyyy... rozumowych?
;)

Data: 2011-11-29 18:48:48
Autor: neoniusz
W dniu 29.11.2011 18:44, Gieniu pisze:
[...]

Ubierz lepsze okulary. I pamietaj, zeby najpierw wrzucic digipass do budyniu.

Data: 2011-11-29 09:59:04
Autor: michalp
On 29 Lis, 18:48, neoniusz <n...@joemonster.org> wrote:
W dniu 29.11.2011 18:44, Gieniu pisze:

> mo e kto powie e szukam dziury w ca ym, ale wcale tak nie jest,
> dosta em w a nie pin do digipassu, no i chcialem si zalogowa ... ale
> gdzie??? w ca ej korespondencji od Optimy nie ma podanej adnej strony
> www gdzie nalezy si zalogowa , po wpisaniu w goole bg optima
> pojawiaj si tylko jakie artykuly na temam tego banku... lekko
> irytuj ce... NIEDOR BA!

Czy ja dobrze czytam???

Data: 2011-11-29 10:19:20
Autor: Gieniu
Optima, może jakaś stronka www?

Ubierz lepsze okulary. I pamietaj, zeby najpierw wrzucic digipass do
budyniu.

neoniuszu najdroższy bardzo dziękuję za tą wskazówkę!

Data: 2011-11-29 19:11:05
Autor: Rafał Grzelak
neoniusz wrote:

> [...]
> lekko irytujące... NIEDORÓBA!

Ubierz lepsze okulary. I pamietaj, zeby najpierw wrzucic digipass do

Troll czy nie troll - wskazal ciekawostke. Polecam wygugalc "BGŻ
Optima" i sprawdzic, na ktorej z kolei stronie pojawi sie link do
strony glownej bgz optima.
Ja nie wiem, bo doszedlem do 10 i nie bylo. ;]

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2011-11-29 22:45:33
Autor: Waldek

Użytkownik "Rafał Grzelak" <spam@spam.com> napisał w wiadomości news:xn0hm6vz8t10qgb000news.gazeta.pl...

Troll czy nie troll - wskazal ciekawostke. Polecam wygugalc "BGŻ
Optima" i sprawdzic, na ktorej z kolei stronie pojawi sie link do
strony glownej bgz optima.
Ja nie wiem, bo doszedlem do 10 i nie bylo. ;]

Ja pierdziele, ale dramat  ...
a jakby tak na tzw. chlopski rozum wpisac www.bgzoptima.pl  ?
Powinni w ramach eksperymentu wylaczyc gugla na kilka dni  LOL

Data: 2011-11-30 09:58:36
Autor: xbartx
Dnia Tue, 29 Nov 2011 22:45:33 +0100, Waldek napisał(a):

Ja pierdziele, ale dramat  ...
a jakby tak na tzw. chlopski rozum wpisac www.bgzoptima.pl  ? Powinni w
ramach eksperymentu wylaczyc gugla na kilka dni  LOL

Oj lepiej nie chociaż jak będzie za duża populacja ... ;)

--
xbartx

Data: 2011-11-29 20:35:48
Autor: Andrzej Kubiak
Optima, może jakaś stronka www?
Dnia Tue, 29 Nov 2011 18:48:48 +0100, neoniusz napisał(a):

Ubierz lepsze okulary.

W co się ubiera okulary?

AK

Data: 2011-11-29 20:39:02
Autor: neoniusz
Optima, może jakaś stronka www?
W dniu 29.11.2011 20:35, Andrzej Kubiak pisze:
Ubierz lepsze okulary.

W co się ubiera okulary?

Zapytaj swojej starej.

Data: 2011-11-29 22:19:57
Autor: Andrzej Kubiak
Optima, może jakaś stronka www?
Dnia Tue, 29 Nov 2011 20:39:02 +0100, neoniusz napisał(a):

Zapytaj swojej starej.

Nie dość, że nie umiesz pisać po polsku, to coraz większy burak z ciebie
wychodzi, neon.

AK

Data: 2011-11-29 21:20:36
Autor: Kamil Jońca
Gieniu <dat100@interia.eu> writes:

może ktoś powie że szukam dziury w całym, ale wcale tak nie jest,
dostałem właśnie pin do digipassu, no i chcialem się zalogować... ale
gdzie??? w całej korespondencji od Optimy nie ma podanej żadnej strony
Tam, gdzie się logowałeś na początku. Bo chyba nie przysłali Ci tego
digipasa tak od czapy?
KJ

Linux jest w stanie przeżyc wyjęcie procesora - resztę doliczy w pamięci.

Data: 2011-11-29 21:49:03
Autor: Q
Optima, może jakaś stronka www?
dostałem właśnie pin do digipassu, no i chcialem się zalogować... ale
gdzie??? w całej korespondencji od Optimy nie ma podanej żadnej strony

oj klamiesz - wlasnie w korespondencji sa podane strony www;

www gdzie nalezy się zalogować, po wpisaniu w goole bgż optima
pojawiają sią tylko jakieś artykuly na temam tego banku... lekko

fakt, tu dali dupy,
ale naprawde nie znalazles strony do logowania czy se jaja robisz?

cos dla oslody:
https://moje.bgzoptima.pl/exp/authenticationDGPPL.jsp

Data: 2011-11-29 13:09:52
Autor: Gieniu
On 29 Lis, 21:49, "Q" <n...@spam.pl> wrote:
> dostałem właśnie pin do digipassu, no i chcialem się zalogować... ale
> gdzie??? w całej korespondencji od Optimy nie ma podanej żadnej strony

oj klamiesz - wlasnie w korespondencji sa podane strony www;

oj nie kłamię, mam dwa listy, sprawdziłem je dokładnie, jedyne miejsce
to ja ktoś powiedział digipas, no ale kto by tam szukał :)
jaj nie robię, w pierwszej chwili naprawdę nie mogłem znaleźć...
ciekawostką pozostaje fakt że nie ma ich w googlach

Data: 2011-11-29 23:00:42
Autor: notveryoldman
W dniu 2011-11-29 22:09, Gieniu pisze:

oj nie kłamię, mam dwa listy, sprawdziłem je dokładnie,

Etam. Adres strony jest na samym środku drugiego listu (z PINem). No, może 3 centymetry na zachód.

--
notveryoldman

Data: 2011-11-30 08:53:23
Autor: Piotr Gałka

Użytkownik "Gieniu" <dat100@interia.eu> napisał w wiadomości news:482e20c8-a787-47f5-9a6c-eb7068096154e2g2000vbb.googlegroups.com...

> oj klamiesz - wlasnie w korespondencji sa podane strony www;

oj nie kłamię, mam dwa listy, sprawdziłem je dokładnie, jedyne miejsce
to ja ktoś powiedział digipas, no ale kto by tam szukał :)

A z obu maili jakie ja od nich dostałem da się przejść na ich stronę.

jaj nie robię, w pierwszej chwili naprawdę nie mogłem znaleźć...
ciekawostką pozostaje fakt że nie ma ich w googlach

Google trzeba naprawić ;-).
P.G.

Data: 2011-11-30 10:12:16
Autor: xbartx
Dnia Tue, 29 Nov 2011 09:44:56 -0800, Gieniu napisał(a):

[...]

Tak trudno jest w tych czasach chwilę pomyśleć?
Wpisujesz w pasek adresu przeglądarki bgzoptima.pl - pierwsze logiczne skojarzenie jaki przychodzi każdemu do głowy a przynajmniej powinno. Jeżeli nie działa to może poszukać na stronie bank BGŻ po prostu - widnieje tam w miarę duże i rzucające się w oczy logo bgzoptima.
Oczywiście google jest też rozwiązaniem ale jeżeli strona nie jest jeszcze dobrze wypozycjonowana i zindeksowana, to jak widać w tym przypadku niewiele pomoże.

--
xbartx

Data: 2011-11-30 12:35:15
Autor: Michał Pysz
W dniu 2011-11-29 18:44, Gieniu pisze:
[...]

jakbyś tak popatrzył choć raz na tego digipassa to byś zauważył nad wyświetlaczem nadrukowany adres strony.

mp.

Optima, może jakaś stronka www?