Optima, może jakaś stronka www?

Data: 2011-11-29 18:48:48
Autor: neoniusz
Optima, może jakaś stronka www?
W dniu 29.11.2011 18:44, Gieniu pisze:
może ktoś powie że szukam dziury w całym, ale wcale tak nie jest,
dostałem właśnie pin do digipassu, no i chcialem się zalogować... ale
gdzie??? w całej korespondencji od Optimy nie ma podanej żadnej strony
www gdzie nalezy się zalogować, po wpisaniu w goole bgż optima
pojawiają sią tylko jakieś artykuly na temam tego banku... lekko
irytujące... NIEDORÓBA!

Ubierz lepsze okulary. I pamietaj, zeby najpierw wrzucic digipass do budyniu.

Data: 2011-11-29 09:59:04
Autor: michalp
On 29 Lis, 18:48, neoniusz <n...@joemonster.org> wrote:
W dniu 29.11.2011 18:44, Gieniu pisze:

> mo e kto powie e szukam dziury w ca ym, ale wcale tak nie jest,
> dosta em w a nie pin do digipassu, no i chcialem si zalogowa ... ale
> gdzie??? w ca ej korespondencji od Optimy nie ma podanej adnej strony
> www gdzie nalezy si zalogowa , po wpisaniu w goole bg optima
> pojawiaj si tylko jakie artykuly na temam tego banku... lekko
> irytuj ce... NIEDOR BA!

Czy ja dobrze czytam???

Data: 2011-11-29 10:19:20
Autor: Gieniu
Optima, może jakaś stronka www?

Ubierz lepsze okulary. I pamietaj, zeby najpierw wrzucic digipass do
budyniu.

neoniuszu najdroższy bardzo dziękuję za tą wskazówkę!

Data: 2011-11-29 19:11:05
Autor: Rafał Grzelak
neoniusz wrote:

> [...]
> lekko irytujące... NIEDORÓBA!

Ubierz lepsze okulary. I pamietaj, zeby najpierw wrzucic digipass do

Troll czy nie troll - wskazal ciekawostke. Polecam wygugalc "BGŻ
Optima" i sprawdzic, na ktorej z kolei stronie pojawi sie link do
strony glownej bgz optima.
Ja nie wiem, bo doszedlem do 10 i nie bylo. ;]

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2011-11-29 22:45:33
Autor: Waldek

Użytkownik "Rafał Grzelak" <spam@spam.com> napisał w wiadomości news:xn0hm6vz8t10qgb000news.gazeta.pl...

Troll czy nie troll - wskazal ciekawostke. Polecam wygugalc "BGŻ
Optima" i sprawdzic, na ktorej z kolei stronie pojawi sie link do
strony glownej bgz optima.
Ja nie wiem, bo doszedlem do 10 i nie bylo. ;]

Ja pierdziele, ale dramat  ...
a jakby tak na tzw. chlopski rozum wpisac www.bgzoptima.pl  ?
Powinni w ramach eksperymentu wylaczyc gugla na kilka dni  LOL

Data: 2011-11-30 09:58:36
Autor: xbartx
Dnia Tue, 29 Nov 2011 22:45:33 +0100, Waldek napisał(a):

Ja pierdziele, ale dramat  ...
a jakby tak na tzw. chlopski rozum wpisac www.bgzoptima.pl  ? Powinni w
ramach eksperymentu wylaczyc gugla na kilka dni  LOL

Oj lepiej nie chociaż jak będzie za duża populacja ... ;)

--
xbartx

Data: 2011-11-29 20:35:48
Autor: Andrzej Kubiak
Optima, może jakaś stronka www?
Dnia Tue, 29 Nov 2011 18:48:48 +0100, neoniusz napisał(a):

Ubierz lepsze okulary.

W co się ubiera okulary?

AK

Data: 2011-11-29 20:39:02
Autor: neoniusz
Optima, może jakaś stronka www?
W dniu 29.11.2011 20:35, Andrzej Kubiak pisze:
Ubierz lepsze okulary.

W co się ubiera okulary?

Zapytaj swojej starej.

Data: 2011-11-29 22:19:57
Autor: Andrzej Kubiak
Optima, może jakaś stronka www?
Dnia Tue, 29 Nov 2011 20:39:02 +0100, neoniusz napisał(a):

Zapytaj swojej starej.

Nie dość, że nie umiesz pisać po polsku, to coraz większy burak z ciebie
wychodzi, neon.

AK

Optima, może jakaś stronka www?