Optima, może jakaś stronka www?

Data: 2011-11-29 18:28:19
Autor: Konfabulator
Optima, może jakaś stronka www?
Gieniu <dat100@interia.eu> napisał(a):
mo=BFe kto=B6 powie =BFe szukam dziury w ca=B3ym, ale wcale tak nie jest,
dosta=B3em w=B3a=B6nie pin do digipassu, no i chcialem si=EA zalogowa=E6...=

http://i40.tinypic.com/2n1f1v5.jpg

Nie mogłem się powstrzymać :)

Data: 2011-11-29 11:01:00
Autor: Gieniu
Optima, może jakaś stronka www?
On 29 Lis, 19:28, "Konfabulator" <kredycik-i-...@WYTNIJ.gazeta.pl>
wrote:
Gieniu <dat...@interia.eu> napisa (a):

> mo=BFe kto=B6 powie =BFe szukam dziury w ca=B3ym, ale wcale tak nie jest,
> dosta=B3em w=B3a=B6nie pin do digipassu, no i chcialem si=EA zalogowa=E6...>
http://i40.tinypic.com/2n1f1v5.jpg

Nie mog em si powstrzyma :)

--
Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

ale najpierw żeby kliknąc logowanie to trzeba znaleźć ta stronkę z
bankiem BGZ optima, wiem że to wydaje się komiczne, ale chyba jest
jakimś standardem to ze wpisując nazwę banku w googlach, jednym z
pierwszych linków wyskakuje nam wlaśnie bank o który nam chodzi? w tym
przypadku to nie dziala....

Data: 2011-11-29 19:29:36
Autor: Konfabulator
Optima, może jakaś stronka www?
Gieniu <dat100@interia.eu> napisał(a):
ale najpierw =BFeby klikn=B1c logowanie to trzeba znale=BC=E6 ta stronk=EA =
bankiem BGZ optima, wiem =BFe to wydaje si=EA komiczne

Stary, nie rozluźniaj mnie...

www.bgzoptima.pl

:)

Data: 2011-11-29 21:51:26
Autor: Q
Optima, może jakaś stronka www?
www.bgzoptima.pl

oszukujesz!
nie miales wpisac bgzoptima w pasek adresu tylko do googli!
:)

Data: 2011-11-30 10:26:07
Autor: TZ
Optima, może jakaś stronka www?
Cześć Konfabulatorze!

We wtorek, 29 listopada 2011, o godz. 20:29:36, napisałeś na temat: "Optima,
może jakaś stronka www?"
Konfabulator kredycik-i-wio@WYTNIJ.gazeta.pl, news:jb3br0$ksg$1inews.gazeta.pl

ale najpierw =BFeby klikn=B1c logowanie to trzeba znale=BC=E6 ta stronk=EA =
bankiem BGZ optima, wiem =BFe to wydaje si=EA komiczne

Stary, nie rozluźniaj mnie...

www.bgzoptima.pl

Na dodatek w przesyłce z PINem, w liście jest podana ta strona.

--
Hej!
TZ

- Nowe badania wykazały, że człowiek nie powstał z prochu, ale z gliny. -

Data: 2011-11-29 20:14:08
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Gieniu pisze:

[...]

                                   ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
"BGZ" -> pierwszy link
"BGĹť" -> pierwszy link
"Bank Gospodarki Żywnościowej" -> pierwszy link
"Bank Gospodarki Żywnościowej S.A." -> pierwszy link

....a potem klikamy w "Optima".

pierwszych linków wyskakuje nam wlaśnie bank o który nam chodzi? w tym
przypadku to nie dziala....

To może ja jakieś inne Google mam.

--
MiCHA

Data: 2011-11-29 19:31:46
Autor: Ya
Optima, może jakaś stronka www?
Przemyslaw Kwiatkowski <micha@micha.waw.pl> napisał(a):

....a potem klikamy w "Optima".

> pierwszych linkĂłw wyskakuje nam wlaĹ&#65533;nie bank o ktĂłry nam chodzi? w tym
> przypadku to nie dziala....

To moĹźe ja jakieĹ&#65533; inne Google mam.

No tak, nie spodziewałem się że brak myślenia zaszedł już
tak daleko... Macie rację, szukajcie w gogle swoich banków,
klikajcie na linki, niech sobie googlarka zapisze w profilu
gdzie macie konta, co chcecie kupić, co chcecie sprzedać ... ech Ya

Data: 2011-11-29 21:17:41
Autor: Rafał
W dniu 2011-11-29 20:31, Ya pisze:
[...]

I jeszcze w jaki sposób smyram się po jajkach. Jak widać paranoja zatacza coraz szersze kręgi.

--
Raf

Data: 2011-11-29 22:49:18
Autor: Waldek

Użytkownik "Gieniu" <dat100@interia.eu> napisał w wiadomości news:fa736b14-e304-4c52-9425-675db6e8d7cdv29g2000yqv.googlegroups.com...
ze wpisując nazwę banku w googlach, jednym z
pierwszych linków wyskakuje nam wlaśnie bank o który nam chodzi? w tym
przypadku to nie dziala....

Gieniu, zacznij pozycjonowac :)

Data: 2011-11-30 10:46:51
Autor: Iksinski
[...]

W jaki sposób dałeś sobie z tym radę przy zamawianiu konta?

[...]

Jest na pierwszym miejscu w linkach sponsorowanych. Najwidoczniej wychodzi im taniej niż pozycjonowanie (chyba, że dodali już po utworzeniu tego wątku).

Jest jeszcze inna możliwość... Przeprowadzają test na inteligencję... ;-)

Data: 2011-11-30 02:03:08
Autor: JaMyszka
Optima, może jakaś stronka www?
W dniu środa, 30 listopada 2011, 10:46:51 UTC+1 użytkownik Iksinski napisał:
[...]
Jest jeszcze inna możliwość... Przeprowadzają test na inteligencję... ;-)

O! O! O! Też tak myślę;p
A Gieniu powinien sobie uświadomić, że go nie zaliczył. I winien wyciągnąć wnioski co do dalszej zabawy z bankami. Bo np. myszka, ta o ptasim rozumku, zajrzała by do historii.

--
Pozdrawiam :)
JM

Data: 2011-12-01 09:23:12
Autor: Q
Optima, może jakaś stronka www?
Jest jeszcze inna możliwość... Przeprowadzają test na inteligencję... ;-)

O! O! O! Też tak myślę;p
A Gieniu powinien sobie uświadomić, że go nie zaliczył.

Patrzac przez pryzmat Twojego pytania dot. opena i 14% stwierdzam
niestety, ze nie masz prawa udzielac takich rad, na razie :P.

Data: 2011-12-02 14:38:40
Autor: JaMyszka
W dniu czwartek, 1 grudnia 2011, 09:23:12 UTC+1 użytkownik Q napisał:
> [...]
Patrzac przez pryzmat Twojego pytania dot. opena i 14% stwierdzam
niestety, ze nie masz prawa udzielac takich rad, na razie :P.

Ha! Czyli Ty odrzucasz pojęcie "ptasi rozumek"?
Wielkie thx w imieniu wszystkich myszy xD
 Ale jestem zmuszona zanegować Twoją autorytatywną wypowiedź;p
Bo czyż rada wsparta empatią nie jest najszczersza? No bo kto potrafi lepiej się wczuć niż ten o analogicznych warunkach... eeyyy... rozumowych?
;)