Optima, może jakaś stronka www?

Data: 2011-11-29 21:49:03
Autor: Q
Optima, może jakaś stronka www?
dostałem właśnie pin do digipassu, no i chcialem się zalogować... ale
gdzie??? w całej korespondencji od Optimy nie ma podanej żadnej strony

oj klamiesz - wlasnie w korespondencji sa podane strony www;

www gdzie nalezy się zalogować, po wpisaniu w goole bgż optima
pojawiają sią tylko jakieś artykuly na temam tego banku... lekko

fakt, tu dali dupy,
ale naprawde nie znalazles strony do logowania czy se jaja robisz?

cos dla oslody:
https://moje.bgzoptima.pl/exp/authenticationDGPPL.jsp

Data: 2011-11-29 13:09:52
Autor: Gieniu
On 29 Lis, 21:49, "Q" <n...@spam.pl> wrote:
> dostałem właśnie pin do digipassu, no i chcialem się zalogować... ale
> gdzie??? w całej korespondencji od Optimy nie ma podanej żadnej strony

oj klamiesz - wlasnie w korespondencji sa podane strony www;

oj nie kłamię, mam dwa listy, sprawdziłem je dokładnie, jedyne miejsce
to ja ktoś powiedział digipas, no ale kto by tam szukał :)
jaj nie robię, w pierwszej chwili naprawdę nie mogłem znaleźć...
ciekawostką pozostaje fakt że nie ma ich w googlach

Data: 2011-11-29 23:00:42
Autor: notveryoldman
W dniu 2011-11-29 22:09, Gieniu pisze:

oj nie kłamię, mam dwa listy, sprawdziłem je dokładnie,

Etam. Adres strony jest na samym środku drugiego listu (z PINem). No, może 3 centymetry na zachód.

--
notveryoldman

Data: 2011-11-30 08:53:23
Autor: Piotr Gałka

Użytkownik "Gieniu" <dat100@interia.eu> napisał w wiadomości news:482e20c8-a787-47f5-9a6c-eb7068096154e2g2000vbb.googlegroups.com...

> oj klamiesz - wlasnie w korespondencji sa podane strony www;

oj nie kłamię, mam dwa listy, sprawdziłem je dokładnie, jedyne miejsce
to ja ktoś powiedział digipas, no ale kto by tam szukał :)

A z obu maili jakie ja od nich dostałem da się przejść na ich stronę.

jaj nie robię, w pierwszej chwili naprawdę nie mogłem znaleźć...
ciekawostką pozostaje fakt że nie ma ich w googlach

Google trzeba naprawić ;-).
P.G.

Optima, może jakaś stronka www?