Optima, najwyższy czas na ewakuację.

Data: 2012-04-25 16:36:25
Autor: ikarek
Optima, najwyższy czas na ewakuację.
"wiatrak" <wiatrak@yahoo.pl> wrote in message news:jn8r4m$ggk$1node2.news.atman.pl...
Z przyjemnością informujemy, że oprocentowanie nominalne Twojej Lokaty Jednodniowej
wyniesie 6% od dnia 1-go maja 2012

To sie wyzarli ;p Mam pytanko do zorientowanych: czy jesli
wczoraj na koncie oszczednosciowym w BGZ opt. mialem
zero, a dzis mam 40k, to owo 40k bedzie oprocentowane
na 6,5% czy na 5,8%?

Bo wszystko ponad te sume juz ewakuowalem i tylko sie
zastanawiam czy zostawic te 40k.

Data: 2012-04-25 16:49:25
Autor: ikarek
"ikarek" <ikarek@poczta.spamerzy.to.brudasy.onet.pl> wrote in message news:jn925c$jur$1inews.gazeta.pl...
To sie wyzarli ;p Mam pytanko do zorientowanych: czy jesli
wczoraj na koncie oszczednosciowym w BGZ opt. mialem
zero, a dzis mam 40k, to owo 40k bedzie oprocentowane
na 6,5% czy na 5,8%?

I juz wiem: "nowe srodki", to wszystkie, ktore pojawily sie
po 5 kwietnia na danym profilu uzytkownika. Czyli jesli
ktos mial dzis lokaty na sume X i przesunal czesc tej sumy
na konto oszczednosciowe, a reszte przelal gdzies indziej,
to bedzie mial na oszczednosciowym tylko 5,8%.

Optima, najwyższy czas na ewakuację.