Optima - nowe stare środki ;)

Data: 2012-04-30 22:04:41
Autor: osa
Optima - nowe stare środki ;)
W Optimie chyba mają wielki burdel... w tym miesiącu polikwidowałem wszystkie lokaty jednodniowe i środki poszły do aliora, później przelałem im jakieś mikrooszczędności na bieżące wydatki, a dziś patrzę:

30-04-2012 Podatek od odsetek -0,53
30-04-2012 Odsetki standardowe 2,21
30-04-2012 Odsetki promocyjne 0,55

W mojej ocenie nie wysłałem im żadnych nowych środków bo w żadnym momencie saldo nie było większe od tego w 'magicznym' dniu z promocji... cuda jakieś czy co?

Jak będę się bardzo nudził to spróbuję jeszcze prześledzić zmiany salda w kwietniu i zobaczyć skąd powyższe kwoty się wzięły ;)

Data: 2012-04-30 20:35:08
Autor: jureq
Optima - nowe stare środki ;)
Dnia Mon, 30 Apr 2012 22:04:41 +0200, osa napisał(a):

W Optimie chyba mają wielki burdel... w tym miesiącu polikwidowałem
wszystkie lokaty jednodniowe

W tym miesiącu - to znaczy kiedy? O zaliczeniu do środków starych/nowych decyduje saldo na koniec dnia 05.04.2012.

Data: 2012-04-30 22:38:16
Autor: osa
Optima - nowe stare środki ;)
W dniu 2012-04-30 22:35, jureq pisze:
[...]

Lokaty likwidowałem w tym misiącu czyli kwietniu, ale już po tej magicznej dacie ;) więc raczej nowych środków niet...

W konkurencyjnym wątku jest ciekawa teoria dot. nazewnictwa odsetek w grupach 4.6 - 5.8 - 6.5 i mnie nawet przekonuje :)

Optima - nowe stare środki ;)