Optima spamuje.

Data: 2014-10-01 21:18:50
Autor: wiatrak
Optima spamuje.
Wypłaciłem dziś od nich ostatnie pieniądze, co do grosika. I dostałem na maila coś takiego:

Szanowni Państwo,

W BGŻOptima stale pracujemy nad rozwojem oferty i usług proponując naszym Klientom coraz to nowe rozwiązania. Aby umożliwić Państwu otrzymywanie powiadomień o nowych ofertach i promocjach prosimy o zaakceptowanie poniższego oświadczenia poprzez kliknięcie w umieszczony pod nim link:

„Wyrażam zgodę na przesyłanie mi za pomocą środków komunikacji elektronicznej (np. e-mail, sms) przez Bank Gospodarki Żywnościowej S.A. informacji handlowych (np. specjalnych ofert, aktualności, informacji o banku) w rozumieniu art. 2 ust. 2 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U z 2013, poz. 1422).”

Proszę kliknąć, aby zaakceptować................................

Chyba kasa im odpłynęła dość poważnie.

Optima spamuje.