Optima w dół

Data: 2013-08-27 09:08:12
Autor: sqlwiel
Optima w dół
W dniu 2013-08-27 09:01, lolekanabolek pisze:
Szanowni Państwo,  [...]

Cóż - przy tych wysokościach % depozytów, te pół % w tę czy we w tę nie robi żadnej różnicy. Zaczniemy się skupiać na innych cechach rachunków i będzie to krok w stronę normalności. Tzn % depozytów będzie istotny przy lokatach, nawet 1M, a rachunki mają mieć inne ficzery.

A swoim zwyczajem, panu Grzybczakowi serdecznie i szczerze życzę udanego, niezapomnianego, dogłębnego biernego seksu analnego.

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2013-08-27 00:12:41
Autor: kks
Optima w dół
W dniu wtorek, 27 sierpnia 2013 09:08:12 UTC+2 użytkownik sqlwiel napisał:
> [...]

A swoim zwyczajem, panu Grzybczakowi serdecznie i szczerze życzę udanego, niezapomnianego, dogłębnego biernego seksu analnego.

To stary AISECowiec, wiesz? Co tak z tym sxem?

Data: 2013-08-27 09:19:46
Autor: sqlwiel
Optima w dół
W dniu 2013-08-27 09:12, kks pisze:

To stary AISECowiec, wiesz? Co tak z tym sxem?

Nie wiem / wiedziałem. (Chodzi o AIE SEC?) A co z tego wynika?

.... no przecież nie wypada napisać "chcwd" pełnym zdaniem ;) Już lepiej cytatem z Sapkowskiego "odejdź i wychędoż się sam".

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2013-08-27 02:33:29
Autor: kks
Optima w dół
W dniu wtorek, 27 sierpnia 2013 09:19:46 UTC+2 użytkownik sqlwiel napisał:
> [...]

... no przecież nie wypada napisać "chcwd" pełnym zdaniem ;) Już lepiej cytatem z Sapkowskiego "odejdź i wychędoż się sam".

http://pl.aiesec.org/
DLa jednych wynika, dla innych nie.

Optima w dół