Optima - znów brak odsetek

Data: 2011-12-12 11:28:36
Autor: jureq
Optima - znów brak odsetek
Jest godzina 12.25. Nadal odsetki od lokat za wczorajszy dzień nie naliczone. Ciekawe o której zaksięgują pierwszą sesję przychodzącą. Niedługo zamiast "szewski poniedziałek" będzie się mówić "optimowski poniedziałek"

Data: 2011-12-12 13:24:04
Autor: TZ
Optima - znów brak odsetek
W poniedziałek, 12 grudnia 2011, o godz. 12:28:36, napisałe¶ na temat: "Optima -
znów brak odsetek"
jureq jureq@Xusun.to.z.adresu.Xop.pl, news:jc4oh4$n2i$1inews.gazeta.pl

Jest godzina 12.25. Nadal odsetki od lokat za wczorajszy dzień nie naliczone.

U mnie to samo i lokaty nie odnowione na dzi¶.

Ciekawe o której zaksięguj± pierwsz± sesję przychodz±c±.

Ta o 12:00 już wypadła, teraz czekam na 16:00 ale pewnie jak zwykle przelewy
pojawi± się po 16:30, by już dzi¶ nowych lokat nie otworzyć.

--
TZ

Data: 2011-12-12 07:30:12
Autor: michalp
jureq ju...@Xusun.to.z.adresu.Xop.pl,news:jc4oh4$n2i$1inews.gazeta.pl

> [...]

Ta o 12:00 już wypadła, teraz czekam na 16:00 ale pewnie jak zwykle przelewy
pojawi± się po 16:30, by już dzi¶ nowych lokat nie otworzyć.

A czy przypadkiem nie mieli¶cie na dzi¶ odnowienia w weekend, o ile
mnie pamięć nie myli, optima podczas weekendu nalicza do poniedziałku
od razu.

PS.
U mnie przelewy s± punkualnie o 16.00

Data: 2011-12-12 07:37:22
Autor: Gieniu
Optima - znów brak odsetek
od 16 gdy przyszedł przelew do 16:30 próbowałem załozyć lokatę i nie
udalo się... na dodatek wylogowali mnie na koniec ;)  nie wiem czy to
przeci±żenie systemu (wszyscy zakładaj± lokaty po 16 ) czy może to
celowe ich "kłopoty"

Data: 2011-12-12 18:13:24
Autor: TZ
Optima - znów brak odsetek
W poniedziałek, 12 grudnia 2011, o godz. 16:37:22, napisałe¶ na temat: "Optima -
znów brak odsetek"
Gieniu dat100@interia.eu, news:6d796ff0-e1bc-43a6-8f9f-089af704c01dq11g2000vbq.googlegroups.com

od 16 gdy przyszedł przelew do 16:30 próbowałem załozyć lokatę i nie
udalo się... na dodatek wylogowali mnie na koniec ;)  nie wiem czy to
przeci±żenie systemu (wszyscy zakładaj± lokaty po 16 )

Godz. 18:00 i założenie lokaty przeszło bez problemu.
Pierwsze dwie lokaty także dopiero mogłem założyć ok. 18:00.

czy może to celowe ich "kłopoty"

Co¶ w tym chyba jednak jest.

--
TZ

- Całemu oddziałowi wojska złożono najserdeczniejsze życzenia ekshumacji. -

Data: 2011-12-12 19:05:28
Autor: mx
Optima - znów brak odsetek
[...]

Teraz się założyła, pocz±tek 13-tego, koniec 14-tego. Niech się w d.... pocałuj±.

Data: 2011-12-12 10:30:56
Autor: michalp
Optima - znów brak odsetek

Teraz się założyła, pocz±tek 13-tego, koniec 14-tego. Niech się w d....
pocałuj±.

To znaczy - zrobili to, co napisali w regulaminie.

Po pierwsze nie chcę bronić Optimy, nie mam w tym żadnego interesu,
ale dziwie się niektórym uzytkownikom, którzy tak pilnie chc± założyć
lokaty między 16.00, a 16.30? Tak, jakby jeden dzień z 4.6 proc. to
była różnica między 6.49. Przy maksymalnej kwocie 108000 to jest ok.. 5
zł różnicy. Po wpisach s±dzę jednak, że nie s± to tak duże kwoty, więc
mówimy o kilku złotych "straty". I widzę - pędzeienie przez miasto,
żeby się wyrobić; bieg do domu.... Panowie - szkoda czasu!

Dajcie sobie trochę luzu - załóżcie lokatę wieczorem, albo następnego
dnia. I proszę się nie dziwić, że system pada chwilę po 16.00! To s±
już bardziej uroki Internetu, niż banku.

PS.
Dla mnie idotyczne jest to, że do 16.30 można zakładać lokaty. Tego
akurat nie rozumiem!

Data: 2011-12-12 20:04:53
Autor: marfi
Optima - znów brak odsetek
Użytkownik "michalp" <michalp@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:2d7497d4-b8c5-4854-b79f-e08a6824c46bp16g2000yqd.googlegroups.com...
Dla mnie idotyczne jest to, że do 16.30 można zakładać lokaty. Tego
akurat nie rozumiem!

 A gdyby Ci płacili za takie plucie po konkurencji więcej niż wynosz± odsetki?

--
marfi

Data: 2011-12-12 20:08:44
Autor: mx
Optima - znów brak odsetek
[...]

Nikomu nie zależy aby bank blokować po 16-tej. Zauważ, że kasa z innego banku i naliczone odsetki, powinny być w optimie o 12:00, a pojawiaj± się o 15 czy 16. Jak Kali ukra¶ć krowa to OK, jak Kalemu to już nie. Kur.... psl-owskie nasienie, i tyle.

Data: 2011-12-12 11:16:13
Autor: michalp
Optima - znów brak odsetek
[...]

Wysyłałem niedawno z mBanku pierwsz± sesj± - w Optimie były o 12.00.
PóĽniej wysłałem trzeci± sesj±, w Optimie były o 16.00.

Michał

Data: 2011-12-12 19:57:12
Autor: Lukasz
Optima - znów brak odsetek
Czy jeżeli założy się lokatę po 16:30 to kasa jest od razu blokowana pomimo tego, że lokata wystartuje dopiero następnego dnia, czy też czeka na koncie oszczędno¶ciowym i dopiero następnego dnia z niego znika?
Pozdrawiam,
Łukasz

Użytkownik "TZ" <gurmnf@tnmrgn.cy[ROT13]> napisał w wiadomo¶ci news:2113748811$20111212181349thezas...

Data: 2011-12-12 16:58:11
Autor: TZ
Optima - znów brak odsetek
W poniedziałek, 12 grudnia 2011, o godz. 16:30:12, napisałe¶ na temat: "Optima -
znów brak odsetek"
michalp michalp@interia.pl, news:5e21fdd5-f1c4-49a8-b426-1252521e7ba5d17g2000yql.googlegroups.com

A czy przypadkiem nie mieli¶cie na dzi¶ odnowienia w weekend, o ile
mnie pamięć nie myli, optima podczas weekendu nalicza do poniedziałku
od razu.

Dzi¶ naliczyli odsetki ok. godz. 16:00, tak samo odnowienie lokaty.

PS.
U mnie przelewy s± punkualnie o 16.00

A co się stało z sesj± o 12:00 ?

--
Hej!
TZ

- Reumatyzm łamie dziadka i przepowiada pogodę. -

Data: 2011-12-12 20:13:51
Autor: jureq
Optima - znów brak odsetek
Dnia Mon, 12 Dec 2011 07:30:12 -0800, michalp napisał(a):

A czy przypadkiem nie mieliście na dziś odnowienia w weekend, o ile mnie
pamięć nie myli, optima podczas weekendu nalicza do poniedziałku od
razu.

W nocy z piątku na sobotę nalicza odsetki za piątek i sobotę oraz robi odnowienie z soboty i niedzieli. To wszystko z datą poniedziałkową. Nadal nie są naliczone odsetki za niedzielę i nie ma odnowienia z poniedziałku.

U mnie przelewy sÄ… punkualnie o 16.00

No właśnie o 16. W tym I sesja która miała być o 12. Dodatkowo od 16.00 do 16.30 jest takie obciążenie serwera, że nie da się nic zrobić.

Data: 2011-12-12 21:18:53
Autor: marfi
Optima - znĂłw brak odsetek
Użytkownik "jureq" <jureq@Xusun.to.z.adresu.Xop.pl> napisał w wiadomości news:jc5n9v$96v$1inews.gazeta.pl...
[...]

W nocy z piÄ…tku na sobotÄ™ nalicza odsetki za piÄ…tek i sobotÄ™ oraz robi

  BGĹ» za duĹĽo gĹ‚upoli naĹ‚apaĹ‚ :)

--
marfi

Optima - znów brak odsetek