Optimie graulujemy pomysłowości (zmiany w regulaminie w kilkunastu wiadomościach)

Data: 2012-04-06 18:33:20
Autor: osa
Optimie graulujemy pomysłowości (zmiany w regulaminie w kilkunastu wiadomościach)
Czy tylko ja mam takie (wątpliwe) szczęście, że zmianę regulaminu dostałem w rozbiciu na kilkanaście wiadomości, zamiast jednak z jakimś linkiem (skoro ich nowoczesny system nie przyjmuje dużej liczby literek)?

Data: 2012-04-06 21:18:28
Autor: maruda
W dniu 2012-04-06 18:33, osa pisze:
Czy tylko ja mam takie (wątpliwe) szczęście, że zmianę regulaminu
dostałem w rozbiciu na kilkanaście wiadomości, zamiast jednak z jakimś
linkiem (skoro ich nowoczesny system nie przyjmuje dużej liczby literek)?

Masz niewątpliwe szczęście, bo ja nie dostałem w ogóle. :)

--
Dziękuję. Pozdrawiam           Ten Maruda

Data: 2012-04-07 17:31:00
Autor: W
Optimie graulujemy pomysłowości (zmiany w regulaminie w kilkunastu wiadomościach)
osa wystukał, co następuje:

Czy tylko ja mam takie (wątpliwe) szczęście, że zmianę regulaminu dostałem w rozbiciu na kilkanaście wiadomości, zamiast jednak z jakimś linkiem (skoro ich nowoczesny system nie przyjmuje dużej liczby literek)?

"Nowe wiadomości: 13" :D

Pocieszam - w ing też jest taki skrajny debilizm i odpowiedzi na zgłoszenia często dostaje jako "cz. 1" i dalej ;)

Optimie graulujemy pomysłowości (zmiany w regulaminie w kilkunastu wiadomościach)