Optymalizacja Orange Free na karte

Data: 2010-07-14 10:38:36
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow2
Optymalizacja Orange Free na karte
próbuję poukładać sobie w głowie, jak połączyć różne opcje
aby wycisnąć jak najwięcej z Orange Free na karte

problem który próbuję rozwiązać jest następujący: chcę połączyć promocje (1) skarbonka  (2) 10% więcej i  (3) promocyjne 10zł za doładowanie darmowego startera z internetu i otrzymać

internetowe gigabajty + 115zł normalne + 20zł promocyjne lub
internetowe gigabajty + 105zł normalne + 30zł promocyjne pierwsza rzecz której nie rozumiem to podział na konto glówne
i promocyjne oraz ograniczona użyteczność tych "niedorobionych" albo "wadliwych" złotówek na koncie promocyjnym. Nie do końca wiem na co można je przeznaczyć. Niby na "wszystko w orange" ale czy napewno "na wszystko"?

1) Czy np. złotówki promocyjne można użyć na internet za 1gr/100kb?
1a) tak
1b) nie

2) Czy np. złotówki promocyjne można użyć do opłacenia
opłaty za przelew SMS

2a) tak, NP. mam 105,00 na koncie głównym i 10,00 na promocyjnym
system pozwoli przelać 105 zł, opłatę 0,16 pobierze z promocyjnego
na którym zostanie mi wtedy 9,84

2b) nie, jeśli będzie 105,00 na koncie głównym i 10,00 na promocyjnym
to system pozwoli przelać SMS-owo co najwyżej 104, i zostanie 0,84 na
głównym oraz 10,00 promocyjnego

3) trzecia kwestia: gdy użyję zdrapki 100/110zł to 3a) doładuję 110 konto główne czy 3b) doładuję o 100 główne i 10 pomocyjne?

4) czwarta kwestia: po aktywacji darmowego startera z internetu *500 ("z
językiem" tzn. "wybierz język polski" "wybrano język polski") karta podobno jest ważna 14 dni a potem co się dzieje?

4a) dokładnie po 14 dniach niszczeje na amen i komunikat "nieudana
rejestracja karty sim" przy uruchamianiu komórki?
4b) będą kilkakrotnie wysyłać sms przypominający a naprawdę karta
jest w stanie "dożyć" 32-go dnia istnienia bez "wygaśnięcia"
4c) minie 14 dni a w następnych po uruchomieniu i wypisaniu komendy *124*# pojawiać się będzie napis że karta "wygasła" i należy
się "skontaktować z BOK"

5) czy po "wygaśnięciu" naprawdę trzeba dzwonić do BOK i prosić czy wystarczy po prostu doładować konto np. 50 tką lub 100 tką i spoko?
5a) po wygaśnięciu wystarczy doładować odpowiednią kwotą
5b) po wygaśnięciu trzeba i zadzwonić i doładować

6) czy kartę można uratować w 17 lub 18 dniu po "wygaśnięciu"?
6a) tak
6b) okres wygaśnięcia jest krótszy niż 17 dni

7) czy jest jakaś możliwość aby ratując "wygasłą kartę" dużym
doładowaniem zdrapkowym mieć naliczoną "skarbonkę"?
7a) nie, nie ma takiej możliwości
7b) tak, orangutany pozwolą warunkowo odblokować sim i wpisać
komendę *110*06*00# a dopiero np. po godzinie doładować 100zł
dzięki czemu będę mógł wykorzystać 105zł z głównego.

Data: 2010-07-14 10:50:49
Autor: Liwiusz
zwyklyklientwieluzwyklychbankow2@op.pl pisze:

próbuję poukładać sobie w głowie, jak połączyć różne opcje
aby wycisnąć jak najwięcej z Orange Free na karte

   Najlepiej, to doładować za 100zł, otrzymać za to 6gb, a 100zł przelać na inny numer w orange i wykorzystać.

internetowe gigabajty + 115zł normalne + 20zł promocyjne lub
internetowe gigabajty + 105zł normalne + 30zł promocyjne

   Gigabajtów w ramach doładowania nie opłaca się wykorzystywać. Tak jak pisałem - lepiej je przelać, czy nawet sprzedać na allegro za 70% wartości. Wówczas za 30zł miałbyś 6gb.

3) trzecia kwestia: gdy użyję zdrapki 100/110zł to 3a) doładuję 110 konto główne czy 3b) doładuję o 100 główne i 10 pomocyjne?

   Jak ja doładowałem, to 110zł dodało się do głównego.

--
Liwiusz

Data: 2010-07-14 11:04:58
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow2
Optymalizacja Orange Free na karte
> próbuję poukładać sobie w głowie, jak połączyć różne opcje
> aby wycisnąć jak najwięcej z Orange Free na karte

   Najlepiej, to doładować za 100zł, otrzymać za to 6gb, a 100zł przelać na inny numer w orange i wykorzystać. (...) Jak ja doładowałem, to 110zł dodało się do głównego.

jeśli dolewa się aż 110 zł do głównego, to dlaczego przelać tylko 100zł?

> próbuję poukładać sobie w głowie, jak połączyć różne opcje
> aby wycisnąć jak najwięcej z Orange Free na karte

   Najlepiej, to doładować za 100zł, otrzymać za to 6gb, a 100zł przelać na inny numer w orange i wykorzystać.

właśnie pracuję nad ulepszeniem tego co kolega opisał
i chciałbym ze 100zł doładowania przelać aż 115zł :)

bo skoro kolega sam przyznaje że za 100zł na głowne trafia 110zł
to gdyby jeszcze dolać ze skarbonki 5zł byłoby 115zł do przelania
i na tym polega idea mojego kombinowania...

Data: 2010-07-14 11:14:18
Autor: Liwiusz
[...]

   Zawsze warto mieć kilka złotych na karcie - w orangu sprawdzenie SMSem ile ma się jeszcze megabajtów kosztuje 20gr :)

właśnie pracuję nad ulepszeniem tego co kolega opisał
i chciałbym ze 100zł doładowania przelać aż 115zł :)

   Powinno się dać, bo jak wczoraj ładowałem orange free na kartę za 100zł, to na koncie pojawiło się 110zł bez rozdzielania na główne/promocyjne.

bo skoro kolega sam przyznaje że za 100zł na głowne trafia 110zł
to gdyby jeszcze dolać ze skarbonki 5zł byłoby 115zł do przelania
i na tym polega idea mojego kombinowania...

   I tak jest tanio :)

--
Liwiusz

Data: 2010-07-14 05:04:57
Autor: Piotrek
On 14 Lip, 11:14, Liwiusz <lma...@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:

   Zawsze warto mieć kilka złotych na karcie - w orangu sprawdzenie
SMSem ile ma się jeszcze megabajtów kosztuje 20gr :)

Mozna tez uzyc "moje menu"

*100*#    potem opcja 1 a potem 2.

Ilosc MB przyjdzie sms-em. Za darmo.

Data: 2010-07-14 11:18:41
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow2

   Zawsze warto mieć kilka złotych na karcie - w orangu sprawdzenie SMSem ile ma się jeszcze megabajtów kosztuje 20gr :)

ale skoro korzysta się z internetu, to sprawdzić można www :)

> [...]

> to gdyby jeszcze dolać ze skarbonki 5zł byłoby 115zł do przelania
> i na tym polega idea mojego kombinowania...

tak, ale ja jestem nienasycony w swej chciwości :)

--

Optymalizacja Orange Free na karte