Optymalizacja Orange Free na karte

Data: 2010-07-14 10:50:49
Autor: Liwiusz
Optymalizacja Orange Free na karte
zwyklyklientwieluzwyklychbankow2@op.pl pisze:

próbuję poukładać sobie w głowie, jak połączyć różne opcje
aby wycisnąć jak najwięcej z Orange Free na karte

   Najlepiej, to doładować za 100zł, otrzymać za to 6gb, a 100zł przelać na inny numer w orange i wykorzystać.

internetowe gigabajty + 115zł normalne + 20zł promocyjne lub
internetowe gigabajty + 105zł normalne + 30zł promocyjne

   Gigabajtów w ramach doładowania nie opłaca się wykorzystywać. Tak jak pisałem - lepiej je przelać, czy nawet sprzedać na allegro za 70% wartości. Wówczas za 30zł miałbyś 6gb.

3) trzecia kwestia: gdy użyję zdrapki 100/110zł to 3a) doładuję 110 konto główne czy 3b) doładuję o 100 główne i 10 pomocyjne?

   Jak ja doładowałem, to 110zł dodało się do głównego.

--
Liwiusz

Data: 2010-07-14 11:04:58
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow2
Optymalizacja Orange Free na karte
> próbuję poukładać sobie w głowie, jak połączyć różne opcje
> aby wycisnąć jak najwięcej z Orange Free na karte

   Najlepiej, to doładować za 100zł, otrzymać za to 6gb, a 100zł przelać na inny numer w orange i wykorzystać. (...) Jak ja doładowałem, to 110zł dodało się do głównego.

jeśli dolewa się aż 110 zł do głównego, to dlaczego przelać tylko 100zł?

> próbuję poukładać sobie w głowie, jak połączyć różne opcje
> aby wycisnąć jak najwięcej z Orange Free na karte

   Najlepiej, to doładować za 100zł, otrzymać za to 6gb, a 100zł przelać na inny numer w orange i wykorzystać.

właśnie pracuję nad ulepszeniem tego co kolega opisał
i chciałbym ze 100zł doładowania przelać aż 115zł :)

bo skoro kolega sam przyznaje że za 100zł na głowne trafia 110zł
to gdyby jeszcze dolać ze skarbonki 5zł byłoby 115zł do przelania
i na tym polega idea mojego kombinowania...

Data: 2010-07-14 11:14:18
Autor: Liwiusz
[...]

   Zawsze warto mieć kilka złotych na karcie - w orangu sprawdzenie SMSem ile ma się jeszcze megabajtów kosztuje 20gr :)

właśnie pracuję nad ulepszeniem tego co kolega opisał
i chciałbym ze 100zł doładowania przelać aż 115zł :)

   Powinno się dać, bo jak wczoraj ładowałem orange free na kartę za 100zł, to na koncie pojawiło się 110zł bez rozdzielania na główne/promocyjne.

bo skoro kolega sam przyznaje że za 100zł na głowne trafia 110zł
to gdyby jeszcze dolać ze skarbonki 5zł byłoby 115zł do przelania
i na tym polega idea mojego kombinowania...

   I tak jest tanio :)

--
Liwiusz

Data: 2010-07-14 05:04:57
Autor: Piotrek
On 14 Lip, 11:14, Liwiusz <lma...@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:

   Zawsze warto mieć kilka złotych na karcie - w orangu sprawdzenie
SMSem ile ma się jeszcze megabajtów kosztuje 20gr :)

Mozna tez uzyc "moje menu"

*100*#    potem opcja 1 a potem 2.

Ilosc MB przyjdzie sms-em. Za darmo.

Data: 2010-07-14 11:18:41
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow2

   Zawsze warto mieć kilka złotych na karcie - w orangu sprawdzenie SMSem ile ma się jeszcze megabajtów kosztuje 20gr :)

ale skoro korzysta się z internetu, to sprawdzić można www :)

> [...]

> to gdyby jeszcze dolać ze skarbonki 5zł byłoby 115zł do przelania
> i na tym polega idea mojego kombinowania...

tak, ale ja jestem nienasycony w swej chciwości :)

--

Optymalizacja Orange Free na karte