Optymalizacja korzyści w PlayFresh dla 30zł/m-c

Data: 2010-01-27 21:23:44
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
Optymalizacja korzyści w PlayFresh dla 30zł/m-c
Dwa numery przenoszone z Orange do Play, w promocji
dostałem dwie darmowe karty sim na każdej jest 9zł
dostałem sms że jutro 28-01-2010 dokona się migracja.

Potrzeby:
1) kilkaset minut w miesiacu dzwonić z nr 1 na nr 2
2) z nr 1 dzwonić bardzo dużo na przeróżne stacjonarne

zastanawiam się jak zoptymalizować sobie doładowania
aby dostać cosik więcej.

1) planuje doładowywać nr 1 co miesiąc kwotą 30zł, 2) planuje korzystać z promocji darmowy wybrany nr, 3) planuje kupować doładowania na ich stronie www, dla 10% więcej
4) planuje korzystac co miesiąc ze 1000 darmowych sms-ów
5) planuje co miesiąc kupować 3 pakiety 5zł 100 minut play+stacj
6) planuje włączyć zbieranie minut za 3zł (za przychodzące)
7) planuje włączyć włączyć program doładowań za 1zł
aby dostawać co miesiąc 30 minut do play lub do wszystkich

8) co jeszcze moge włączyć, uwzględnić by bylo taniej?

Data: 2010-01-27 21:30:45
Autor: Liwiusz
zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl pisze:
[...]

   Za przeniesienie numeru dostaniesz przez 3 miesiące po 20zł. Po 3 miesiącach kup jakiegoś nieplayowego startera za 5zł i przenieś ponownie numer(y). Po kolejnych 3 miesiącach kup ...

   Jest to również dobry sposób na najtańsze połączenia poza sieć:

Za 5zł za starter nieplayowy oraz przenieść numer na 9zł za starter playa otrzymujesz w sumie 74zł na rozmowy, co przy stawce 29gr/min daje efektywnie 5,5 grosza za minutę do wszystkich.

--
Liwiusz

Data: 2010-01-27 22:44:58
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
czyżby 0,006zł za minutę na stacjonarne?
[...]

no to idźmy dalej z ulepszeniami: zamawiam sobie pięć darmowych starterów
ze strony orange bo właśnie pięć mogą mi legalnie wysłać. Wszystkie pięć
rejestruję i przenoszę.

na każdym starterze od play otrzymuję 9zł na karcie plus bonusy 9+20+20+20
łącznie 78 zł. Doładowuję go za 6zł. w sumie do wykorzystania 84zł.

Ponieważ można użyć tylko 3 pakiety 100 minut Play+Stacj w miesiącu, czyli 45zł,
więc mam 900 minut play+stacj + 29zł = 100 minut do wszystkich

za 30zł mam więc 5000 minut na 5 numerach do wykorzystania przez 3 miesiące

odpowiada to abonamentowi 10zł brutto miesiecznie ze stawką 0,006zł za minutę.

Wychodzi stawka poniżej 1gr! Dobrze kombinuję? A jesli źle, to gdzie tkwi błąd?

Data: 2010-01-27 22:51:40
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
czyżby 0,006zł za minutę na stacjonarne?
Wszystkie pięć rejestruję i przenoszę.

a po 3 miesiącach te same 5 nr do innej sieci, ale nie po to aby
z tej sieci korzystać, ale po to aby na drugi dzień powrócić do play
i kolejny raz otrzymać 78zł gratisu. i tak 4x w roku takie manewry :P

ideałem byłaby sieć która "wciśnie" mi starter przenoszeniowy za 0zł
ale jeśli zażąda 5zł, także nie będę płakać :P

Data: 2010-01-27 23:03:46
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
czyżby 0,006zł za minutę na stacjonarne?
no to idźmy dalej z ulepszeniami: zamawiam sobie pięć darmowych starterów
ze strony orange bo właśnie pięć mogą mi legalnie wysłać. Wszystkie pięć rejestruję i przenoszę.

potencjalnie może wystąpić taki problem, że orange mi odrzuci wniosek
o przeniesienie ponieważ na starterach darmowych jest zero złotych.

wtedy kupię przelew sms na allegro za 10zł, a potem porozlewam tą kase
po darmowych numerach, na każdym "rozchlapując" 1zł, a pozostałe 5zł
odsprzedam komuś chętnemu.

all->nr A przelew 10zł
A->B przelew 9zł
B->C przelew 8zł
C->D przelew 7zł
D->E przelew 6zł
E->ALL przelew 5zł

na nr A,B,C,D,E będe mieć aktywne nr wychodzące i stan konta 0,84zł z terminem
4dni+kilkanaście godzin: to powinno wystarczyć do przeniesienia do innej sieci

Data: 2010-01-27 23:07:57
Autor: Skylla
czyżby 0,006zł za minutę na stacjonarne?
Ale tak w ogóle to dobrze się czujesz? Bo pomijając nawet meritum, dyskutujesz tu głównie sam ze sobą ;-).

Data: 2010-01-27 22:25:40
Autor: Sergiusz Rozanski
Dnia 27.01.2010 Skylla <skylla1@niespamuj.op.pl> napisał/a:
Ale tak w ogóle to dobrze się czujesz? Bo pomijając nawet meritum, dyskutujesz tu głównie sam ze sobą ;-).

Gdzieś musi wygadać te minuty nie? :)
5h za 30zł i 3h w salonach co miesiąc, to jakby nie liczyć w te h w salonie
mógłby zarobić na niezły abo.

--
"A cóż to za sens kupować samochód, żeby jeździć po asfalcie? Tam, gdzie jest  asfalt, nie ma nic ciekawego,  a gdzie  jest coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

Data: 2010-01-27 23:10:51
Autor: Liwiusz
[...]

   Z bonusowych 20zł nie można kupić pakietów, więc obliczenia do kosza.

--
Liwiusz

Data: 2010-01-27 21:32:27
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
Optymalizacja korzyści w PlayFresh dla 30zł/m-c
8) co jeszcze moge włączyć, uwzględnić by bylo taniej?

w szczególności, chodzi mi o jakieś mniej znane i mniej
rozreklamowane promocje sieci play

Data: 2010-01-27 21:41:31
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
Optymalizacja korzyści w PlayFresh dla 30zł/m-c
7) planuje włączyć włączyć "program doładowań" za 1zł
aby dostawać co miesiąc 30 minut do play lub do wszystkich

chciałbym dopytać praktyków, tzn. tych kolegów i koleżanki
którzy korzystają z play fresh na kartę i wybranego numeru za 0zł

1) czy jeśli doładuję w styczniu np. 31go to przysługuje mi prawo do włączenia wybranego numeru w lutym? np. 1go lub 2go?
czy też skoro doładowanie było "styczniowe" to i wybrany numer
także jest "styczniowy"? W takim wypadku, wstrzymałbym się z doładowaniem aż do 1go lutego

2) dodatkowe minuty w  "programie doładowań", za drugą 30-stkę
w tym samym miesiącu są korzystniejsze, bo dotyczą każdej sieci
a nie tylko play i stacjonarnych. Stąd wymyśliłem sobie że mógłbym
doładowywać 1 lutego, 28 lutego, 1 kwietnia, 30 kwietnia, itd.
marzec pominąłem. Bo w marcu przysługiwałby darmowy wybrany numer za doładowanie z 28 lutego, a w maju za doładowanie z 30 kwietnia.

Korzyść byłaby taka że w lutym dostałbym pakiet 30 minut play i 30 minut do wszystkich i w kwietniu pakiet 30 minut play i 30 minut do wszystkich. Jest to lepsze niż doładowywać zawsze
pierwszego i zawsze dostawać co miesiąc 30 minut tylko do play

minut wykorzystania tyle samo, ale wieksza swoboda ich użycia

Czy w punkcie 2) popełniam jakiś błąd, a jeżeli tak, to gdzie?

Data: 2010-01-27 22:00:36
Autor: Liwiusz
[...]

Włączyć numer możesz zawsze, ale będzie on aktywny do końca miesiąca, czyli do 31 stycznia.

Od 1 lutego numer będzie nadal włączony, i - UWAGA - do momentu doładowania rozliczany jako 29gr/min nawet jak ma się pakiet na stacjonarne.

czy też skoro doładowanie było "styczniowe" to i wybrany numer
także jest "styczniowy"? W takim wypadku, wstrzymałbym się z doładowaniem aż do 1go lutego

   Słusznie.

marzec pominąłem. Bo w marcu przysługiwałby darmowy wybrany numer za doładowanie z 28 lutego, a w maju za doładowanie z 30 kwietnia.

  Nie przysługiwałby darmowy numer w marcu.

--
Liwiusz

Data: 2010-01-27 22:15:51
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
> [...]

  Nie przysługiwałby darmowy numer w marcu.

wielkie dzięki za poradę, wstrzymam się z doładowaniem aż do 1 lutego.
a potem, co miesiac będę doładowywac pierwszego pare minut po północy.
To chyba będzie optymalne z pkt widzenia promocji darmowy wybrany numer.

Data: 2010-01-27 22:20:21
Autor: Liwiusz
[...]

   Tak, to będzie optymalne.

   I jeszcze uwaga: po włączeniu numeru dostaniesz po chwili SMSa, że numer został wpisany. Ale na ostateczne włączenie numeru musisz poczekać w praktyce kilka-kilkanaście godzin. Dostaniesz SMSa z informacją, że numer jest już w usłudze.

   I jak doładowanie wyniesie 30zł, to będzie darmowy.

   W kolejnym miesiącu numer już będzie aktywny od razu po doładowaniu.

--
Liwiusz

Data: 2010-01-27 22:27:30
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
[...]

to może małe ulepszenie: włączyć wybrany nr 31 stycznia po północy, niech
sobie system kilka-kilkanaście godzin "przeżuwa" włączanie tego numeru,
a 1 lutego doładować za 30zł i nr będzie od razu aktywny.

jeśli dobrze zrozumiałem, co kolega pisał, jedyna niedogodność polega na tym,
że 31 stycznia numer będzie niby włączony, ale z uwagi na brak doładowania
nie będzie obsługiwany ani za 0zł ani za 5 gr z pakietu, tylko za 29groszy.
Ale aktywny już będzie. Korzyść polega na tym, że 1 lutego nie będę czekać
na"ostateczne wlączenie"numeru. Dobrze myślę? A jeśli nie, to gdzie jest blad?

Data: 2010-01-27 21:49:39
Autor: berloo
Optymalizacja korzyści w PlayFresh dla 30zł/m-c
27.01.2010 21:23 <zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl> w wiadomości
<news:05e1.0000006a.4b60a0d0newsgate.onet.pl> napisał(a):

3) planuje kupować doładowania na ich stronie www, dla 10% więcej

Doładowania kupuj na Allegro - często można kupić doładowanie za 80%
nominału.

--
Mateusz Berlik - berloo
kontakt: http://www.berloo.ovh.org/

Data: 2010-01-27 22:00:04
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
> [...]

> 3) planuje kupować doładowania na ich stronie www, dla 10% więcej

Doładowania kupuj na Allegro - często można kupić doładowanie za 80%

jako nowy user play zapytam: w play istnieją doładowania lepsze i gorsze?

kupując doładowania orange na allegro, uważałem aby nie kupić przelewu sms
bo tenże przelew sms nie przedłużał ważności i nie aktywował niektórych usług

dawniej, gdy istniały profity, niektóre promocje wymagały kodu ze zdrapki,
a profity były traktowane gorzej...

czy sieć play zna tak durnowate restrykcje, czy nie?

Data: 2010-01-27 22:06:36
Autor: berloo
Optymalizacja korzyści w PlayFresh dla 30zł/m-c
27.01.2010 22:00 <zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl> w wiadomości
<news:05e1.00000072.4b60a954newsgate.onet.pl> napisał(a):

czy sieć play zna tak durnowate restrykcje, czy nie?

Jeszcze czegoś takiego nie wymyślili. A przynajmniej ja nic o tym nie
wiem.