Optymalizacja korzyści w PlayFresh dla 30zł/m-c

Data: 2010-01-27 21:41:31
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
Optymalizacja korzyści w PlayFresh dla 30zł/m-c
7) planuje włączyć włączyć "program doładowań" za 1zł
aby dostawać co miesiąc 30 minut do play lub do wszystkich

chciałbym dopytać praktyków, tzn. tych kolegów i koleżanki
którzy korzystają z play fresh na kartę i wybranego numeru za 0zł

1) czy jeśli doładuję w styczniu np. 31go to przysługuje mi prawo do włączenia wybranego numeru w lutym? np. 1go lub 2go?
czy też skoro doładowanie było "styczniowe" to i wybrany numer
także jest "styczniowy"? W takim wypadku, wstrzymałbym się z doładowaniem aż do 1go lutego

2) dodatkowe minuty w  "programie doładowań", za drugą 30-stkę
w tym samym miesiącu są korzystniejsze, bo dotyczą każdej sieci
a nie tylko play i stacjonarnych. Stąd wymyśliłem sobie że mógłbym
doładowywać 1 lutego, 28 lutego, 1 kwietnia, 30 kwietnia, itd.
marzec pominąłem. Bo w marcu przysługiwałby darmowy wybrany numer za doładowanie z 28 lutego, a w maju za doładowanie z 30 kwietnia.

Korzyść byłaby taka że w lutym dostałbym pakiet 30 minut play i 30 minut do wszystkich i w kwietniu pakiet 30 minut play i 30 minut do wszystkich. Jest to lepsze niż doładowywać zawsze
pierwszego i zawsze dostawać co miesiąc 30 minut tylko do play

minut wykorzystania tyle samo, ale wieksza swoboda ich użycia

Czy w punkcie 2) popełniam jakiś błąd, a jeżeli tak, to gdzie?

Data: 2010-01-27 22:00:36
Autor: Liwiusz
zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl pisze:
[...]

Włączyć numer możesz zawsze, ale będzie on aktywny do końca miesiąca, czyli do 31 stycznia.

Od 1 lutego numer będzie nadal włączony, i - UWAGA - do momentu doładowania rozliczany jako 29gr/min nawet jak ma się pakiet na stacjonarne.

czy też skoro doładowanie było "styczniowe" to i wybrany numer
także jest "styczniowy"? W takim wypadku, wstrzymałbym się z doładowaniem aż do 1go lutego

   Słusznie.

marzec pominąłem. Bo w marcu przysługiwałby darmowy wybrany numer za doładowanie z 28 lutego, a w maju za doładowanie z 30 kwietnia.

  Nie przysługiwałby darmowy numer w marcu.

--
Liwiusz

Data: 2010-01-27 22:15:51
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
> [...]

  Nie przysługiwałby darmowy numer w marcu.

wielkie dzięki za poradę, wstrzymam się z doładowaniem aż do 1 lutego.
a potem, co miesiac będę doładowywac pierwszego pare minut po północy.
To chyba będzie optymalne z pkt widzenia promocji darmowy wybrany numer.

Data: 2010-01-27 22:20:21
Autor: Liwiusz
[...]

   Tak, to będzie optymalne.

   I jeszcze uwaga: po włączeniu numeru dostaniesz po chwili SMSa, że numer został wpisany. Ale na ostateczne włączenie numeru musisz poczekać w praktyce kilka-kilkanaście godzin. Dostaniesz SMSa z informacją, że numer jest już w usłudze.

   I jak doładowanie wyniesie 30zł, to będzie darmowy.

   W kolejnym miesiącu numer już będzie aktywny od razu po doładowaniu.

--
Liwiusz

Data: 2010-01-27 22:27:30
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
[...]

to może małe ulepszenie: włączyć wybrany nr 31 stycznia po północy, niech
sobie system kilka-kilkanaście godzin "przeżuwa" włączanie tego numeru,
a 1 lutego doładować za 30zł i nr będzie od razu aktywny.

jeśli dobrze zrozumiałem, co kolega pisał, jedyna niedogodność polega na tym,
że 31 stycznia numer będzie niby włączony, ale z uwagi na brak doładowania
nie będzie obsługiwany ani za 0zł ani za 5 gr z pakietu, tylko za 29groszy.
Ale aktywny już będzie. Korzyść polega na tym, że 1 lutego nie będę czekać
na"ostateczne wlączenie"numeru. Dobrze myślę? A jeśli nie, to gdzie jest blad?

--

Optymalizacja korzyści w PlayFresh dla 30zł/m-c