Optymalizacja korzyści w PlayFresh dla 30zł/m-c

Data: 2010-01-27 21:49:39
Autor: berloo
Optymalizacja korzyści w PlayFresh dla 30zł/m-c
27.01.2010 21:23 <zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl> w wiadomości
<news:05e1.0000006a.4b60a0d0newsgate.onet.pl> napisał(a):

3) planuje kupować doładowania na ich stronie www, dla 10% więcej

Doładowania kupuj na Allegro - często można kupić doładowanie za 80%
nominału.

--
Mateusz Berlik - berloo
kontakt: http://www.berloo.ovh.org/

Data: 2010-01-27 22:00:04
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
> [...]

> 3) planuje kupować doładowania na ich stronie www, dla 10% więcej

Doładowania kupuj na Allegro - często można kupić doładowanie za 80%

jako nowy user play zapytam: w play istnieją doładowania lepsze i gorsze?

kupując doładowania orange na allegro, uważałem aby nie kupić przelewu sms
bo tenże przelew sms nie przedłużał ważności i nie aktywował niektórych usług

dawniej, gdy istniały profity, niektóre promocje wymagały kodu ze zdrapki,
a profity były traktowane gorzej...

czy sieć play zna tak durnowate restrykcje, czy nie?

Data: 2010-01-27 22:06:36
Autor: berloo
Optymalizacja korzyści w PlayFresh dla 30zł/m-c
27.01.2010 22:00 <zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl> w wiadomości
<news:05e1.00000072.4b60a954newsgate.onet.pl> napisał(a):

czy sieć play zna tak durnowate restrykcje, czy nie?

Jeszcze czegoś takiego nie wymyślili. A przynajmniej ja nic o tym nie
wiem.