Optymalizacja podatku od sprzedaży nieruchomości

Data: 2011-03-20 16:32:50
Autor: Michał Pysz
Optymalizacja podatku od sprzedaży nieruchomości

Czeka nas jakby nieuchronny podatek od dochodu w wysokości 19%. W
związku z budową mamy niewiele faktur dokumentujących koszty. W budowę
włożyliśmy wiele starań, pracy i wysiłku, ale one niestety nie są przez
US traktowane jako koszt. Nie bardzo uśmiecha nam się płacenie podatku
od własnej pracy.
Pracujesz - zarabiasz - płacisz podatek: co w tym dziwnego?

Data: 2011-03-20 20:21:44
Autor: Uśmiechnięta

Użytkownik "Michał Pysz" <pysz.michal@wp.pl> napisał w wiadomości news:im56n0$6kj$1portraits.wsisiz.edu.pl...

[...]

Zgadza się. Tyle, że jesli kogoś zatrudnie to mogę to potraktować jako koszt uzyskania przychodu.
Własnej pracy i związanej z nią ksztów, okraz kosztów utraconych niestety nie mogę potraktować jako kosztu uzyskania przychodu. I to właśnie uwazam za niesprawiedliwe.

Data: 2011-03-21 10:29:07
Autor: Michał Pysz
[...]

Ok, teraz rozumiem.
Może chodzi tu o prowadzenie DG, wtedy można wpuszczać faktury w koszty.
Tyc chcesz być deweloperem bez DG więc nie masz przywilejów prowadzących DG.

mp.

Optymalizacja podatku od sprzedaży nieruchomości