Optymalizacja podatku od sprzedaży nieruchomości

Data: 2011-03-20 14:15:14
Autor: witek
Optymalizacja podatku od sprzedaży nieruchomości
On 3/20/2011 9:54 AM, Uśmiechnięta wrote:
Takie darowizny wydają mi się trochę mętne.

i słusznie, bo US sie przyczepi, że darowizna była pozorna.
genralnie omijać darowizny z daleka.

Mam nadzieję, że ktoś podsunie nam lepszy pomysł za co będę ogromnie
wdzięczna.

nic mądrego mi do głowy nie przychodzi, ale zaliczkie jakiegoś doradzce podatkowego.

Optymalizacja podatku od sprzedaży nieruchomości