Optymalna qpa :)

Data: 2011-12-05 21:31:24
Autor: Waldek
Optymalna qpa :)
Czyzby mi sie digidupas popsul ? - LOL
W koncu udalo mi sie zalogowac do opimy zeby zlecic lokate
- srodki powinny przyjsc 1 sesja, ale gdzieee tam.
Dobra klops w oko, 1 dzien do tylu - chce teraz otworzyc lokate
ale kilkukrotnie w odpowiedzi na kod z dupasa otrzymuje
Wystąpił błąd:

 KCERROR : The Tp could not be called correctly.

Wybierz transakcję w lewym oknie

Data: 2011-12-05 21:35:35
Autor: Waldek
Optymalna qpa :)

Użytkownik "Waldek" <mam@nie.dam> napisał w wiadomości news:jbj9n5$1on$1node2.news.atman.pl...
[...]

No mega ROTFL - wlasnie sie wyswietlila ramka

Witaj!

Jesteśmy w trakcie wprowadzania udoskonaleń naszego systemu transakcyjnego. Wszystko po to, aby korzystanie z naszych usług było jeszcze wygodniejsze. Dla bezpieczeństwa Twoich oszczędności robimy to przy odłączonym dostępie dla naszych Klientów. Serdecznie przepraszamy za tę niedogodność. Serwis powinien działać już wkrótce.

- ciekawe ktory raz dzisiaj ;P

Data: 2011-12-05 21:44:21
Autor: sqlwiel
Optymalna qpa :)
W dniu 2011-12-05 21:35, Waldek pisze:

[...]

Napisałem im, że domagam się 6.48 od parunastu lokat po 1043zł, których nie byłem w stanie założyć.
Tak, wiem co sobie mogę i gdzie. :)

--
Tnx.         sqlwiel

Data: 2011-12-05 14:09:57
Autor: michalp
Optymalna qpa :)
Chyba od ośmiu lokat :)

Data: 2011-12-06 09:51:49
Autor: TZ
Optymalna qpa :)
Cześć Sqlwielu!

W poniedziałek, 5 grudnia 2011, o godz. 21:44:21, napisałeś na temat: "Optymalna
qpa :)"
sqlwiel jak-login@gmail.com, news:jbjaf6$2b7$1inews.gazeta.pl

Napisałem im, że domagam się 6.48 od parunastu lokat po 1043zł, których nie byłem w stanie założyć.

Lokat może być max. 8 sztuk.

--
Hej!
TZ

- Gerwazy miał scyzoryk i trzy dziury w nosie. -

Data: 2011-12-06 12:11:03
Autor: Piotr Gałka
Optymalna qpa :)

Użytkownik "TZ" <gurmnf@tnmrgn.cy[ROT13]> napisał w wiadomości news:5997474474$20111206101109thezas...
[...]

Nieprawda, może być dowolnie dużo.
Nie napisał, że chodzi mu o jednodniowe.
P.G.

Data: 2011-12-06 12:26:03
Autor: TZ
Optymalna qpa :)
Cześć Piotrze!

We wtorek, 6 grudnia 2011, o godz. 12:11:03, napisałeś na temat: "Optymalna qpa
:)"
Piotr Gałka piotr.galka@CUTTHISmicromade.pl, news:4eddf84f$1news.home.net.pl

[...]

Ależ napisał :))
"domagam się 6.48"  a tak są tylko oprocentowane te jednodniówki, których może
być max 8 sztuk.

--
Hej!
TZ

- Zbyszko na widok wroga zamknął się w przyłbicy. -

Data: 2011-12-06 13:05:30
Autor: Piotr Gałka
Optymalna qpa :)

Ależ napisał :))
"domagam się 6.48"  a tak są tylko oprocentowane te jednodniówki, których może
być max 8 sztuk.

Ależ skąd :))
On się nie domaga 6.48% tylko 6.48 - to jest przypadkowa zbieżność wyliczonej przez niego kwoty utraconego z tytułu nie założenia kilkunastu lokat zysku, której się domaga, z wielkością oprocentowania lokat jednodniowych ;-)
P.G.

Data: 2011-12-06 13:40:05
Autor: TZ
Optymalna qpa :)
Cześć Piotrze!

We wtorek, 6 grudnia 2011, o godz. 13:05:30, napisałeś na temat: "Optymalna qpa
:)"
Piotr Gałka piotr.galka@CUTTHISmicromade.pl, news:4ede051c$1news.home.net.pl

[...]

Tiaaa ;-))
Tak samo jak przypadkowa zbieżność kwoty optymalnej dla tego procentu.
"lokat po 1043zł"

Nie brnij dalej w ten bezsens!
Po prostu nie doczytał, że tych lokat może być max 8 i koniec!

--
Hej!
TZ

- Zwolennikiem papiestwa był papież. -