Optymalna wysoko艣膰 jednodni贸wki

Data: 2011-01-10 21:48:09
Autor: Olo
Optymalna wysoko艣膰 jednodni贸wki
Witam, niech mnie kto艣 o艣wieci.
Staram si臋 艣ledzi膰 w膮tki i ostatnio by艂a mowa, 偶e np. jednodni贸wki w mbanku powinny wynosi膰 1050 z艂 (przy 4%), bo wtedy zaokr膮glaj膮 na nasz膮 korzy膰. A co zrobi膰 jak nie mam dost臋pu do tych 4 % tylko mam 3% - wtedy jednodni贸wka powinna wynosi膰 1400 z艂 , bo to r贸wnie偶 da 11,5 gr odsetek, czy dobrze my艣l臋.
Olo
M贸j adres zakodowany ROT13.

Data: 2011-01-10 21:20:02
Autor: Jacek Politowski
Optymalna wysoko艣膰 jednodni贸wki
In article <igfra3$asm$1@inews.gazeta.pl>
Olo <wz500@jc.cy> wrote:

A co zrobi jak nie mam dost阷u do tych 4 % tylko mam 3% - wtedy jednodni體ka powinna wynosi 1400 z , bo to r體nie da 11,5 gr odsetek, czy dobrze my秎.

1034.17z

Np.:
http://www.inwestowanie.org.pl/html/Dobolokaty5.html
plus weryfikacja kalkulatorem, bo AFAIR ten optymalizator ju si
kiedy pomyli ;->

--
Jacek Politowski

Data: 2011-01-11 00:01:55
Autor: Q
Optymalna wysoko舵 jednodni體ki

U縴tkownik "Jacek Politowski" <sorry@nie.istnieje> napisa w wiadomo禼i news:slrniimu02.rqq.sorrytrek.localdomain...
Olo <wz500@jc.cy> wrote:

A co zrobi jak nie mam dost阷u do tych 4 % tylko mam 3% - wtedy
jednodni體ka powinna wynosi 1400 z , bo to r體nie da 11,5 gr odsetek,
czy dobrze my秎.

1034.17z

....ale Olo pytal o 11.5 a nie 8.5
:P

Data: 2011-01-10 22:20:34
Autor: Q
[...]

0.115/0.03*365=1399.166666..=1399.17

a wiec byles blisko :P

ps
2x2=4? moze ktos zweryfikowac?
;)

Data: 2011-01-10 22:23:15
Autor: RobertS
Optymalna wysoko艣膰 jednodni贸wki

ps
2x2=4? moze ktos zweryfikowac?
;)

zdanie prawdziwe, aczkolwiek s艂ysza艂em 偶e 2 + 2 mo偶e da膰 5 lub podobn膮 warto艣膰...tylko nie pami臋tam ju偶 dowodu ;-)

RobertS

Data: 2011-01-10 23:23:50
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
RobertS pisze:

[...]

To jest prawda, je偶eli dw贸jki s膮 bardzo du偶e. :-)

--
MiCHA

Data: 2011-01-11 00:03:32
Autor: Q
Optymalna wysoko艣膰 jednodni贸wki

U偶ytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:igftc3$bvj$1opal.icpnet.pl...

[...]

10 to jeszcze by uszlo, ale 5? :)

Data: 2011-01-12 12:05:19
Autor: ~|_ukasz
W dniu 2011-01-10 22:23, RobertS pisze:

[...]

Mo偶e da膰 ile sobie za偶yczysz, zale偶y od wybranej algebry 8)

Data: 2011-01-16 11:39:54
Autor: Michal Tyrala
On Mon, 10 Jan 2011 22:23:15 +0100, RobertS wrote:
> 2x2=4? moze ktos zweryfikowac?
> ;)

 zdanie prawdziwe, aczkolwiek s硑sza砮m 縠 2 + 2 mo縠 da 5 lub podobn  warto舵...tylko nie pami阾am ju dowodu ;-)

,,dla szczegolnie duzych wartosci 2''

:-)
--
Micha

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2011-01-10 22:23:55
Autor: mx
[...]
Kiepsko kombinujesz. Lepsze jest 1034,17 i 9 groszy od tego = 3,18%. Od 1400 masz "tylko" 3,13%.
mx

Data: 2011-01-10 22:31:27
Autor: JanKo
Optymalna wysoko舵 jednodni體ki
Agent Olo nadaje:

A co zrobi jak nie mam dost阷u do tych 4 % tylko mam
3% - wtedy jednodni體ka powinna wynosi 1400 z , bo to r體nie da
11,5 gr odsetek, czy dobrze my秎.

Lepiej 1034.17 bo wtedy dostajesz 9 gr zamiast 8 gr czyli o 1/8 wi阠ej.
Przy lokatach 1399.17 dostaniesz tylko 1/11 wi阠ej ni nominalnie.
Wiesz 縠 optymalizuj眂 w ten spos骲 lokaty na ponad 100 000 z zarabiasz z硂t體k dziennie? Je秎i masz mniej lokat to proporcjonalnie zysku te mniej.

Pewien jeste 縠 nie masz dost阷u do lokat 4%?

Data: 2011-01-10 22:40:54
Autor: Olo
Optymalna wysoko艣膰 jednodni贸wki
W dniu 2011-01-10 22:31, JanKo pisze:

Pewien jeste艣 偶e nie masz dost臋pu do lokat 4%?

Na 100%, sprawdzi艂em podany tutaj link i mnie wywala. Pewnie dlatego, 偶e nie spe艂niam cho膰 jednego z warunk贸w promocji.

Olo
M贸j adres zakodowany ROT13.

Data: 2011-01-10 22:43:26
Autor: neoniusz
W dniu 11-01-10 22:40, Olo pisze:

Pewien jeste艣 偶e nie masz dost臋pu do lokat 4%?

Na 100%, sprawdzi艂em podany tutaj link i mnie wywala. Pewnie dlatego, 偶e
nie spe艂niam cho膰 jednego z warunk贸w promocji.

Ja tez nie spelniam, a lokaty z linku zakladam.

Data: 2011-01-10 14:05:44
Autor: MK
On 10 Sty, 22:43, neoniusz <n...@joemonster.org> wrote:

Ja tez nie spelniam, a lokaty z linku zakladam.

A masz zgode na przesylanie materialow marketingowych droga
elektroniczna? Moze to jest powod, ze oferty nie dostajesz, a warunki
jednak sa spelnione...

MK

Data: 2011-01-10 22:50:32
Autor: Olo
W dniu 2011-01-10 22:43, neoniusz pisze:

Ja tez nie spelniam, a lokaty z linku zakladam.

No to nie wiem, chyba 偶e to nie ten link znalaz艂em, ja u偶ywa艂em tego https://form.mbank.com.pl/wnioski/promocjamlokaty/index.html

Olo
M贸j adres zakodowany ROT13.

Data: 2011-01-10 22:52:10
Autor: neoniusz
W dniu 11-01-10 22:50, Olo pisze:
Ja tez nie spelniam, a lokaty z linku zakladam.

No to nie wiem, chyba 偶e to nie ten link znalaz艂em, ja u偶ywa艂em tego
https://form.mbank.com.pl/wnioski/promocjamlokaty/index.html

Hmm, to ten link... A co ci wyskakuje? Jak cie wywala?
Bo u mnie pojawia sie odnosnik "zaloguj ponownie", klikam go, pojawia sie logowanie i jest wniosek.

Data: 2011-01-10 22:56:26
Autor: Olo
W dniu 2011-01-10 22:52, neoniusz pisze:

Hmm, to ten link... A co ci wyskakuje? Jak cie wywala?
Bo u mnie pojawia sie odnosnik "zaloguj ponownie", klikam go, pojawia
sie logowanie i jest wniosek.

Teoretycznie jest wszystko ok, bo pokazuje 偶e "Jeste艣 w trakcie sk艂adania wniosku numer ...." ale s膮 tylko dwa przyciski do wyboru Aktualno艣ci i Zako艅cz. Naci艣ni臋cie kt贸regokolwiek z nich powoduje wylogowanie i wywalenie na stron臋 startow膮
Olo
M贸j adres zakodowany ROT13.

Data: 2011-01-10 22:58:52
Autor: neoniusz
W dniu 11-01-10 22:56, Olo pisze:
[...]

I tam powinno sie cos pojawic. Jesli bys nie mial srodkow na emax+ to by bylo:
"Aby za艂o偶y膰 lokat臋 鈥濼w贸j Wy偶szy Zysk鈥, konieczne jest zapewnienie 艣rodk贸w na rachunku eMAX plus w wysoko艣ci minimum 1000 PLN."

A probowales w innej przegladarce?
Nie masz zadnego tekstu pod "Jeste艣 w trakcie sk艂adania wniosku numer BMLxxxxxx"?

Data: 2011-01-10 23:02:07
Autor: Olo
W dniu 2011-01-10 22:58, neoniusz pisze:

A probowales w innej przegladarce?
Nie masz zadnego tekstu pod "Jeste艣 w trakcie sk艂adania wniosku numer
BMLxxxxxx"?

Pr贸bowa艂em w innych i to samo,  pod spodem mam  zapis Oferta dost臋pna jest dla klient贸w, kt贸rzy spe艂nili warunki promocji 鈥濼w贸j Wy偶szy Zysk鈥.
Olo
M贸j adres zakodowany ROT13.

Data: 2011-01-10 23:04:35
Autor: neoniusz
W dniu 11-01-10 23:02, Olo pisze:
[...]

W takim razie mBank zaskakuje mnie po raz kolejny dzis.
Ale nie martw sie - ja np. nie moge zalozyc konta na ich forum ;)

Data: 2011-01-11 00:53:07
Autor: Q
[...]

mialem tak samo jak Olo -
- zadnych komunikatow co jest nie tak i tylko 2 przyciski
kierujace mnie na drzewo,
ale okazalo sie, ze na emax+ mialem pustki;

po napelnieniu emax+ link dziala,
ale pojawil sie nowy problem:
US艁UGA CHWILOWO NIEDOST臉PNA. TRWA PRZETWARZANIE DANYCH...
:)

Data: 2011-01-10 23:06:49
Autor: JanKo
Optymalna wysoko艣膰 jednodni贸wki
Agent Olo nadaje:
Na 100%, sprawdzi艂em podany tutaj link i mnie wywala. Pewnie dlatego,
偶e nie spe艂niam cho膰 jednego z warunk贸w promocji.

Je艣li masz rachunek w jakim艣 innym banku to przelewaj np. 200 z艂 kilkana艣cie razy pomi臋dzy bankami a zaliczysz jedynk臋. To rada po niewczasie bo 艣rednia przelew贸w dotyczy okresu od lipca do pa偶dziernika 2010.

Data: 2011-01-10 23:15:31
Autor: Olo
Optymalna wysoko艣膰 jednodni贸wki
Dzi臋ki wszystkim.
Zrobi艂em zgodnie z wytycznymi w wys 1034,17 z艂, tylko jak jest ich troch臋 to trzeba si臋 na klika膰. Mbank m贸g艂by to jako艣 usprawni膰.

Olo
M贸j adres zakodowany ROT13.

Data: 2011-01-10 23:48:01
Autor: JanKo
Optymalna wysoko舵 jednodni體ki
Agent Olo nadaje:
Zrobi砮m zgodnie z wytycznymi w wys 1034,17 z, tylko jak jest ich
troch to trzeba si na klika. Mbank m骻砨y to jako usprawni.

Za硂縠nie to pestka. Zobaczysz jak przyjdzie do zrywania. ;-)
Za硂縴 lokaty mo縠sz na mLinii. Je秎i powiesz 縠 chcesz za硂縴 500 lokat po 1034,17 z jednego eMax+ to mo縠 sie nawet uda. Likwidacja mLokat za po秗ednictwem mLinii polega jednak na indywidualnym zamykaniu ka縟ej z lokat, co mo縠 po縭e wszelkie zyski z optymalizacji. ;-)

Data: 2011-01-10 23:57:20
Autor: Olo
Optymalna wysoko艣膰 jednodni贸wki
W dniu 2011-01-10 23:48, JanKo pisze:

Za艂o偶enie to pestka. Zobaczysz jak przyjdzie do zrywania. ;-)
Za艂o偶y膰 lokaty mo偶esz na mLinii. Je艣li powiesz 偶e chcesz za艂o偶y膰 500
lokat po 1034,17 z jednego eMax+ to mo偶e sie nawet uda膰. Likwidacja
mLokat za po艣rednictwem mLinii polega jednak na indywidualnym zamykaniu
ka偶dej z lokat, co mo偶e po偶re膰 wszelkie zyski z optymalizacji. ;-)

W艂a艣nie przed chwil膮 zlikwidowa艂em dwie i zrobi艂em z nich nowe godnie z wytycznymi. Wszystko posz艂o przez www, oby艂o si臋 bez kontaktu z mlini膮.

Olo
M贸j adres zakodowany ROT13.

Data: 2011-01-11 09:49:12
Autor: Piotr Ga艂ka
Optymalna wysoko艣膰 jednodni贸wki

U偶ytkownik "Olo" <wz500@jc.cy> napisa艂 w wiadomo艣ci news:igg0dt$asm$6inews.gazeta.pl...
Dzi臋ki wszystkim.
Zrobi艂em zgodnie z wytycznymi w wys 1034,17 z艂, tylko jak jest ich troch臋 to trzeba si臋 na klika膰. Mbank m贸g艂by to jako艣 usprawni膰.

Zak艂adanie tych 4% idzie 艂atwiej po wpisujesz ile i po ile chcesz i jednym ruchem masz wszystkie.
P.G.

Data: 2011-01-11 03:05:02
Autor: Tomek z Wawy
Optymalna wysoko舵 jednodni體ki
On 11 Sty, 09:49, Piotr Ga砶a <piotr.ga...@CUTTHISmicromade.pl> wrote:

Zak砤danie tych 4% idzie 砤twiej po wpisujesz ile i po ile chcesz i jednym
ruchem masz wszystkie.
P.G.

http://www.mbank.pl/blog/artykul,849,zmiana-kwoty-minimalnej-mlokaty-jednodniowej.html

I zabawa znacz眂o si pogorszy :/

Data: 2011-01-11 18:42:09
Autor: mx
Optymalna wysoko舵 jednodni體ki
http://www.mbank.pl/blog/artykul,849,zmiana-kwoty-minimalnej-mlokaty-jednodniowej.html

I zabawa znacz眂o si pogorszy :/

To kwota zaporowa, nie minimalna.

I po co by硂 straszy mBank otwarciem 500 lokat. Teraz 潮cznie tam nie pozostanie wi阠ej ni 100 lokat po 5064,38 za 56 gr dziennie (4,04%) lub po 5049,17 za grosze 42 (3,04%)

Obrazili si za odszyfrowanie ich tajnych informacji wnioskowych przez neoniusza czy co?

Data: 2011-01-11 09:57:49
Autor: Tomek z Wawy
On 11 Sty, 18:42, "mx" <@m...@os.pl@> wrote:

[...]

Pewnie wszyscy postanowili zoptymalizowa i system nie wyrabia. Ale
dzi za硂縪ne b阣 nadal dzia砤, wi阠 ostatnia szansa.

Data: 2011-01-13 12:22:03
Autor: Slavekk
Optymalna wysoko舵 jednodni體ki
Tomek z Wawy <tomek_z_wawy@tlen.pl> napisa(a):
Pewnie wszyscy postanowili zoptymalizowa=E6 i system nie wyrabia. Ale
dzi=B6 za=B3o=BFone b=EAd=B1 nadal dzia=B3a=E6, wi=EAc ostatnia szansa.

jaka tam ostatnia...
Dzi jest 13. i normalnie za硂縴砮m na 1050z

Data: 2011-01-13 05:06:17
Autor: Tomek z Wawy
Optymalna wysoko舵 jednodni體ki
On 13 Sty, 13:22, "Slavekk " <slav...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

jaka tam ostatnia...
Dzi jest 13. i normalnie za o y em na 1050z

Bo kto im uzmys硂wi, 縠 zgodnie ze swoim w砤snym regulaminem nie
mog zmieni progu "Twojego Wy縮zego Zysku", wi阠 dla 4% nic si nie
zmieni硂.

Optymalna wysoko艣膰 jednodni贸wki