Optymalna wysokość jednodniówki

Data: 2011-01-10 22:20:34
Autor: Q
Optymalna wysokość jednodniówki
Witam, niech mnie ktoś oświeci.
Staram się śledzić wątki i ostatnio była mowa, że np. jednodniówki w mbanku powinny wynosić 1050 zł (przy 4%), bo wtedy zaokrąglają na naszą korzyć. A co zrobić jak nie mam dostępu do tych 4 % tylko mam 3% - wtedy jednodniówka powinna wynosić 1400 zł , bo to również da 11,5 gr odsetek, czy dobrze myślę.

0.115/0.03*365=1399.166666..=1399.17

a wiec byles blisko :P

ps
2x2=4? moze ktos zweryfikowac?
;)

Data: 2011-01-10 22:23:15
Autor: RobertS
Optymalna wysokość jednodniówki

ps
2x2=4? moze ktos zweryfikowac?
;)

zdanie prawdziwe, aczkolwiek słyszałem że 2 + 2 może dać 5 lub podobną wartość...tylko nie pamiętam już dowodu ;-)

RobertS

Data: 2011-01-10 23:23:50
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
RobertS pisze:

[...]

To jest prawda, jeżeli dwójki są bardzo duże. :-)

--
MiCHA

Data: 2011-01-11 00:03:32
Autor: Q

Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości news:igftc3$bvj$1opal.icpnet.pl...

[...]

10 to jeszcze by uszlo, ale 5? :)

Data: 2011-01-12 12:05:19
Autor: ~|_ukasz
W dniu 2011-01-10 22:23, RobertS pisze:

[...]

Może dać ile sobie zażyczysz, zależy od wybranej algebry 8)

Data: 2011-01-16 11:39:54
Autor: Michal Tyrala
On Mon, 10 Jan 2011 22:23:15 +0100, RobertS wrote:
> 2x2=4? moze ktos zweryfikowac?
> ;)

 zdanie prawdziwe, aczkolwiek s³ysza³em ¿e 2 + 2 mo¿e daæ 5 lub podobn±  warto¶æ...tylko nie pamiêtam ju¿ dowodu ;-)

,,dla szczegolnie duzych wartosci 2''

:-)
--
Micha³