Optymalna wysokość jednodniówki

Data: 2011-01-10 23:15:31
Autor: Olo
Optymalna wysokość jednodniówki
Dzięki wszystkim.
Zrobiłem zgodnie z wytycznymi w wys 1034,17 zł, tylko jak jest ich trochę to trzeba się na klikać. Mbank mógłby to jakoś usprawnić.

Olo
Mój adres zakodowany ROT13.

Data: 2011-01-10 23:48:01
Autor: JanKo
Optymalna wysoko¶æ jednodniówki
Agent Olo nadaje:
Zrobi³em zgodnie z wytycznymi w wys 1034,17 z³, tylko jak jest ich
trochê to trzeba siê na klikaæ. Mbank móg³by to jako¶ usprawniæ.

Za³o¿enie to pestka. Zobaczysz jak przyjdzie do zrywania. ;-)
Za³o¿yæ lokaty mo¿esz na mLinii. Je¶li powiesz ¿e chcesz za³o¿yæ 500 lokat po 1034,17 z jednego eMax+ to mo¿e sie nawet udaæ. Likwidacja mLokat za po¶rednictwem mLinii polega jednak na indywidualnym zamykaniu ka¿dej z lokat, co mo¿e po¿reæ wszelkie zyski z optymalizacji. ;-)

Data: 2011-01-10 23:57:20
Autor: Olo
Optymalna wysokość jednodniówki
W dniu 2011-01-10 23:48, JanKo pisze:

Założenie to pestka. Zobaczysz jak przyjdzie do zrywania. ;-)
Założyć lokaty możesz na mLinii. Jeśli powiesz że chcesz założyć 500
lokat po 1034,17 z jednego eMax+ to może sie nawet udać. Likwidacja
mLokat za pośrednictwem mLinii polega jednak na indywidualnym zamykaniu
każdej z lokat, co może pożreć wszelkie zyski z optymalizacji. ;-)

Właśnie przed chwilą zlikwidowałem dwie i zrobiłem z nich nowe godnie z wytycznymi. Wszystko poszło przez www, obyło się bez kontaktu z mlinią.

Olo
Mój adres zakodowany ROT13.

Data: 2011-01-11 09:49:12
Autor: Piotr Gałka

Użytkownik "Olo" <wz500@jc.cy> napisał w wiadomości news:igg0dt$asm$6inews.gazeta.pl...
Dzięki wszystkim.
Zrobiłem zgodnie z wytycznymi w wys 1034,17 zł, tylko jak jest ich trochę to trzeba się na klikać. Mbank mógłby to jakoś usprawnić.

Zakładanie tych 4% idzie łatwiej po wpisujesz ile i po ile chcesz i jednym ruchem masz wszystkie.
P.G.

Data: 2011-01-11 03:05:02
Autor: Tomek z Wawy
Optymalna wysoko¶æ jednodniówki
On 11 Sty, 09:49, Piotr Ga³ka <piotr.ga...@CUTTHISmicromade.pl> wrote:

Zak³adanie tych 4% idzie ³atwiej po wpisujesz ile i po ile chcesz i jednym
ruchem masz wszystkie.
P.G.

http://www.mbank.pl/blog/artykul,849,zmiana-kwoty-minimalnej-mlokaty-jednodniowej.html

I zabawa znacz±co siê pogorszy :/

Data: 2011-01-11 18:42:09
Autor: mx
Optymalna wysoko¶æ jednodniówki
http://www.mbank.pl/blog/artykul,849,zmiana-kwoty-minimalnej-mlokaty-jednodniowej.html

I zabawa znacz±co siê pogorszy :/

To kwota zaporowa, nie minimalna.

I po co by³o straszyæ mBank otwarciem 500 lokat. Teraz ³±cznie tam nie pozostanie wiêcej ni¿ 100 lokat po 5064,38 za 56 gr dziennie (4,04%) lub po 5049,17 za grosze 42 (3,04%)

Obrazili siê za odszyfrowanie ich tajnych informacji wnioskowych przez neoniusza czy co?

Data: 2011-01-11 09:57:49
Autor: Tomek z Wawy
On 11 Sty, 18:42, "mx" <@m...@os.pl@> wrote:

[...]

Pewnie wszyscy postanowili zoptymalizowaæ i system nie wyrabia. Ale
dzi¶ za³o¿one bêd± nadal dzia³aæ, wiêc ostatnia szansa.

Data: 2011-01-13 12:22:03
Autor: Slavekk
Optymalna wysoko¶æ jednodniówki
Tomek z Wawy <tomek_z_wawy@tlen.pl> napisa³(a):
Pewnie wszyscy postanowili zoptymalizowa=E6 i system nie wyrabia. Ale
dzi=B6 za=B3o=BFone b=EAd=B1 nadal dzia=B3a=E6, wi=EAc ostatnia szansa.

jaka tam ostatnia...
Dzi¶ jest 13. i normalnie za³o¿y³em na 1050z³

Data: 2011-01-13 05:06:17
Autor: Tomek z Wawy
Optymalna wysoko¶æ jednodniówki
On 13 Sty, 13:22, "Slavekk " <slav...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

jaka tam ostatnia...
Dzi jest 13. i normalnie za o y em na 1050z

Bo kto¶ im uzmys³owi³, ¿e zgodnie ze swoim w³asnym regulaminem nie
mog± zmieniæ progu "Twojego Wy¿szego Zysku", wiêc dla 4% nic siê nie
zmieni³o.

Optymalna wysokość jednodniówki