Optymalna wysoko jednodniwki

Data: 2011-01-10 22:31:27
Autor: JanKo
Optymalna wysoko jednodniwki
Agent Olo nadaje:

A co zrobi jak nie mam dostpu do tych 4 % tylko mam
3% - wtedy jednodniwka powinna wynosi 1400 z , bo to rwnie da
11,5 gr odsetek, czy dobrze myl.

Lepiej 1034.17 bo wtedy dostajesz 9 gr zamiast 8 gr czyli o 1/8 wicej.
Przy lokatach 1399.17 dostaniesz tylko 1/11 wicej ni nominalnie.
Wiesz e optymalizujc w ten sposb lokaty na ponad 100 000 z zarabiasz zotwk dziennie? Jeli masz mniej lokat to proporcjonalnie zysku te mniej.

Pewien jeste e nie masz dostpu do lokat 4%?

Data: 2011-01-10 22:40:54
Autor: Olo
Optymalna wysokość jednodniówki
W dniu 2011-01-10 22:31, JanKo pisze:

Pewien jesteś że nie masz dostępu do lokat 4%?

Na 100%, sprawdziłem podany tutaj link i mnie wywala. Pewnie dlatego, że nie spełniam choć jednego z warunków promocji.

Olo
Mój adres zakodowany ROT13.

Data: 2011-01-10 22:43:26
Autor: neoniusz
W dniu 11-01-10 22:40, Olo pisze:

Pewien jesteś że nie masz dostępu do lokat 4%?

Na 100%, sprawdziłem podany tutaj link i mnie wywala. Pewnie dlatego, że
nie spełniam choć jednego z warunków promocji.

Ja tez nie spelniam, a lokaty z linku zakladam.

Data: 2011-01-10 14:05:44
Autor: MK
On 10 Sty, 22:43, neoniusz <n...@joemonster.org> wrote:

Ja tez nie spelniam, a lokaty z linku zakladam.

A masz zgode na przesylanie materialow marketingowych droga
elektroniczna? Moze to jest powod, ze oferty nie dostajesz, a warunki
jednak sa spelnione...

MK

Data: 2011-01-10 22:50:32
Autor: Olo
W dniu 2011-01-10 22:43, neoniusz pisze:

Ja tez nie spelniam, a lokaty z linku zakladam.

No to nie wiem, chyba że to nie ten link znalazłem, ja używałem tego https://form.mbank.com.pl/wnioski/promocjamlokaty/index.html

Olo
Mój adres zakodowany ROT13.

Data: 2011-01-10 22:52:10
Autor: neoniusz
W dniu 11-01-10 22:50, Olo pisze:
Ja tez nie spelniam, a lokaty z linku zakladam.

No to nie wiem, chyba że to nie ten link znalazłem, ja używałem tego
https://form.mbank.com.pl/wnioski/promocjamlokaty/index.html

Hmm, to ten link... A co ci wyskakuje? Jak cie wywala?
Bo u mnie pojawia sie odnosnik "zaloguj ponownie", klikam go, pojawia sie logowanie i jest wniosek.

Data: 2011-01-10 22:56:26
Autor: Olo
W dniu 2011-01-10 22:52, neoniusz pisze:

Hmm, to ten link... A co ci wyskakuje? Jak cie wywala?
Bo u mnie pojawia sie odnosnik "zaloguj ponownie", klikam go, pojawia
sie logowanie i jest wniosek.

Teoretycznie jest wszystko ok, bo pokazuje że "Jesteś w trakcie składania wniosku numer ...." ale są tylko dwa przyciski do wyboru Aktualności i Zakończ. Naciśnięcie któregokolwiek z nich powoduje wylogowanie i wywalenie na stronę startową
Olo
Mój adres zakodowany ROT13.

Data: 2011-01-10 22:58:52
Autor: neoniusz
W dniu 11-01-10 22:56, Olo pisze:
[...]

I tam powinno sie cos pojawic. Jesli bys nie mial srodkow na emax+ to by bylo:
"Aby założyć lokatę „Twój Wyższy Zysk”, konieczne jest zapewnienie środków na rachunku eMAX plus w wysokości minimum 1000 PLN."

A probowales w innej przegladarce?
Nie masz zadnego tekstu pod "Jesteś w trakcie składania wniosku numer BMLxxxxxx"?

Data: 2011-01-10 23:02:07
Autor: Olo
W dniu 2011-01-10 22:58, neoniusz pisze:

A probowales w innej przegladarce?
Nie masz zadnego tekstu pod "Jesteś w trakcie składania wniosku numer
BMLxxxxxx"?

Próbowałem w innych i to samo,  pod spodem mam  zapis Oferta dostępna jest dla klientów, którzy spełnili warunki promocji „Twój Wyższy Zysk”.
Olo
Mój adres zakodowany ROT13.

Data: 2011-01-10 23:04:35
Autor: neoniusz
W dniu 11-01-10 23:02, Olo pisze:
[...]

W takim razie mBank zaskakuje mnie po raz kolejny dzis.
Ale nie martw sie - ja np. nie moge zalozyc konta na ich forum ;)

Data: 2011-01-11 00:53:07
Autor: Q
[...]

mialem tak samo jak Olo -
- zadnych komunikatow co jest nie tak i tylko 2 przyciski
kierujace mnie na drzewo,
ale okazalo sie, ze na emax+ mialem pustki;

po napelnieniu emax+ link dziala,
ale pojawil sie nowy problem:
USŁUGA CHWILOWO NIEDOSTĘPNA. TRWA PRZETWARZANIE DANYCH...
:)

Data: 2011-01-10 23:06:49
Autor: JanKo
Optymalna wysokość jednodniówki
Agent Olo nadaje:
Na 100%, sprawdziłem podany tutaj link i mnie wywala. Pewnie dlatego,
że nie spełniam choć jednego z warunków promocji.

Jeśli masz rachunek w jakimś innym banku to przelewaj np. 200 zł kilkanaście razy pomiędzy bankami a zaliczysz jedynkę. To rada po niewczasie bo średnia przelewów dotyczy okresu od lipca do pażdziernika 2010.

Optymalna wysoko jednodniwki