Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.rowery   »   Optymalny rower na szybkie dojazdy?

Optymalny rower na szybkie dojazdy?

Data: 2010-05-12 17:52:07
Autor: emil
Optymalny rower na szybkie dojazdy?
Podmiejski pisze:
Coś co przywiozłem ze sobą z Londynu, rower specjalnie dostosowany do
dłuższych (15-20km) dojazdów miejskich (wiele świateł, duży ruch).

Geometria ramy a la criterium, Reynolds 531. Natomiast pozycja
kierowana jest pionowa, dobra łatwa widoczność (ale aerodynamika nie
taka dobra jak na wyścigowym rowerze). Hamulce i biegi w piastcie.
Żółty , więc widoczny. Szybki, zwinny w ruchu (węższa kierownica o
10cm), wązkie, twarde opony.

Fotka i dłuższy opis w j. angielskim tu:

http://jeziorki.blogspot.com/2010/05/optimised-for-long-distance-commuting.html

Jak sądzicie - jak powinien wyglądać rower zoptymalizowany na szybkie
dojazdy z dalszych peryferii miast? Amortyzacja może?

Michael
http://jeziorki.blogspot.com/search/label/Cycling


Podobny do mojego desczo-mieszczucha, geometria i kolor taki sam.

Tylko ja w swoim mam baranka, kiera węższa = łatwiej w korku i pod wiatr można złapać dolny chwyt.
Przerzutkę zewnętrzną 5 biegów 14-28 blat 41, manetka obsługiwana kciukiem w górnym chwycie, normalne hamulce szosowe.
Ale to kwestia gustu, ja np. wole łatwość serwisowania, inni wolą trwałość napędu.

Do tego błotniki i oczka w ramie na zamocowanie bagażnika z tyłu.

Opony na zdjęciu na wąskie nie wyglądają, mają co najmniej 28mm.

Mi w mieście najlepiej sprawdzają się marathony 28mm, niewiele wolniejsze od normalnych opon (23-622) a komfort spory.

Optymalny rower na szybkie dojazdy?

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona