Optzmalne świnie błądzą...

Data: 2013-02-01 10:24:58
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Optzmalne świnie błądzą...
   Przepraszamy, ale zostało wykonanych zbyt
   wiele niepoprawnych prób logowania się do systemu.

Jest to moja pierwsza próba od kilku dni, dlatego mniemam,
iż to inni błądzą, nie ja... Możecie przestać błądzić?
Zlałem wszystko (tałzena zostawiłem na Dobrym dla szarytek)
z Millego do Merytorycznego. Chciałem wiedzieć, ile mam
luzakow Optymalnych, a tu tymczasem...

Data: 2013-02-01 01:56:53
Autor: JaMyszka
Optzmalne świnie błądzą...
W dniu piątek, 1 lutego 2013 10:24:58 UTC+1 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski napisał:
[...]

Ojej, po prostu, ktoś Cię tak lubi, że pragnie mieć z Tobą parę wspólnych rzeczy;p

PS
Gdzieś czytałam, że jest sporo aplikacji złodziejskich na tel. kom.
Korzystając z tel. można prędzej stracić kasę, niż korzystając z kompa.
 --
Pozdrawiam :) JM http://www.bykom-stop.avx.pl/index.html Bezpieczny wolontariat (Nobel?):  http://zwijaj.pl/

Data: 2013-02-01 11:04:48
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Optzmalne świnie błądzą...

"JaMyszka" 837ae57b-6aef-4599-98a0-f6dfa52f2de7@googlegroups.com

[...]

Zapewne tak -- wystarczy gdzieś zadzwonić. ;)
Lecz my tutaj, Myszko, nie rozmaimy o tym,
jak tracić kasę, ale o tym, jak ją zyskiwać. ;)

Data: 2013-02-01 04:25:06
Autor: JaMyszka
Optzmalne świnie błądzą...
W dniu piątek, 1 lutego 2013 11:04:48 UTC+1 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski napisał:
[...]
: Gdzieś czytałam, że jest sporo aplikacji złodziejskich
: na tel. kom. Korzystając z tel. można prędzej stracić
: kasę, niż korzystając z kompa.
Zapewne tak -- wystarczy gdzieś zadzwonić. ;)

Nie! Chodzi o załatwianie przez komórkę interesów bankowych.

Lecz my tutaj, Myszko, nie rozmaimy o tym,
jak tracić kasę, ale o tym, jak ją zyskiwać. ;)

Masz rację! Ale na ucho cicho Ci popiskuję, że ten kij ma dwa końce - Ty nie chcesz stracić, ale ktoś chce zyskać. I w ramach tego zyskania, rzuć
parę podpowiedzi (a wiem, że wiedzę takową posiadasz), jak miłośnik bezpiecznych
kwater może się wzbogacić o Twoją kasę.
;)

--
Pozdrawiam :) JM http://www.bykom-stop.avx.pl/index.html Bezpieczny wolontariat (Nobel?):  http://zwijaj.pl/

Data: 2013-02-01 14:12:47
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Optzmalne świnie błądzą...

"JaMyszka" 6a208bd0-832c-4c40-b329-000d1abbebd7@googlegroups.com

Zapewne tak -- wystarczy gdzieś zadzwonić. ;)

: Nie! Chodzi o załatwianie przez komórkę interesów bankowych.

Oj, Myszko, Myszko... Jakoś nie słychać o podrabianych numerach...
Oświeć nas zatem i powiedz, jak oszukiwać przez komórkę.
[może się przyda... -- z czegoś trzeba przecież żyć...]

[...]

Już dawno ułożono opowieść o tym, jak to pewna gra może przynieść
zysk każdemu graczowi... Gdy gracze karciani usłyszeli o takiej
grze, założyli się (z opowiadającym) o spory szmal -- i przegrali.
Ich zdaniem w każdej grze ktoś zyskuje a ktoś inny traci. Ten, kto
wygrał zakład, post_awił jako przykład grę na instrumentach muzycznych. :)
Każdy z graczy zyskał na tej grze. :)

I ta opowieść ma swój morał, czy jak to nazwać.

Nie zawsze tak jest, że jeśli ktoś zyskuje, to ktoś inny traci. :)
Czasami zyskują wszyscy. Kiedy tak dzieje się? Ano wtedy, gdy
,,produkujemy'' coś, co jest użyteczne. Muzyka jest użyteczna,
zatem każdy z graczy zyskał szmal na wspólnej grze. Ktoś stracił?
Słuchacze stracili? Nie -- bo zyskali muzykę.

Ja za muzykę kiedyś dawałem bardzo dużo. Muzyka jest jak ruchomy
obraz, jak film. Tyle tylko, że można ten film ,,oglądać'' bez
otwierania oczu. Muzyka prowadzi w inne światy, czasami piękne,
zwykle niesamowite... Piękna muzyka, niczym delikatna dziewczyna
chwyta swego słuchacza za rękę i wiedzie tam, gdzie jest po prostu
pięknie...

: I w ramach tego zyskania, rzuć parę podpowiedzi
: (a wiem, że wiedzę takową posiadasz),

Jakbym posiadał tego rodzaju wiedzę, nie byłbym pariasem :)

: jak miłośnik bezpiecznych kwater może się wzbogacić o Twoją kasę. ;)

: Pozdrawiam :)

A co tam pozdrawiać -- jakaś kobieta do kopulacji mi potrzebna,
nie pozdrowienia. Kręgosłup potrzebuje ruchu i ciepła. :)

-=-

Teraz muzykę z netu można mieć za free. Szkoda jednak, że obok
wartościowej muzyki jest sporo mantr (typu: ,,buch, buch,
buch -- pach, pach, pach'') sporo zwykłego zagłuszania ciszy,
sporo bezmyślnego ryczenia czy wyładowywania się...

-=-

Wracając do zdrowia. :) Będę chyba żył. :)
Gdybym miał pieniądze -- byłbym zdrowszy.

To niby jest jasne jak Słońce.

Optzmalne świnie błądzą...