Opublikowano mapę księży pedofilów i ich ofiar

Data: 2018-10-07 18:06:54
Autor: boukun
Opublikowano mapę księży pedofilów i ich ofiar
Setki przypadków

Na mapie opublikowanej przez Fundację "Nie lękajcie się" znajduje się ponad 300 punktów. Każdy z nich wskazuje na księży molestujących dzieci oraz ich ofiary. W niedzielę w kilku miastach odbyły się demonstracje przeciwko pedofilii w Kościele.

Fundacja "Nie lękajcie się "opublikowała w niedzielę 7 października mapę księży pedofilów i ich ofiar. Znajdują się na niej informacje o sprawcach skazanych przez sądy oraz przypadkach księży podejrzanych o molestowanie dzieci. Są też hasłowe opisy ofiar. Twórcy mapy zastrzegają, że nie jest ona kompletna, bo pojawiają się nowe zgłoszenia.

Fundacja ma nadzieję, że interaktywna mapa zachęci inne ofiary do ujawnienia kolejnych przypadków pedofilii wśród księży.

- W prasie jest dużo informacji, że złapano księdza pedofila i nagle watek się urywa. Nie ma kolejnych tekstów. Takich przypadków jest mnóstwo. Dlaczego tak się dzieje? Może stoi za tym Kościół, może państwo pomaga to ukrywać. Trzeba na te pytania odpowiedzieć, a punktem wyjścia ma być mapa pedofilów duchownych - mówiła w ubiegłym tygodniu Wirtualnej Polsce posłanka Joanna Scheuring-Wielgus.

W niedzielę w kilku polskich miastach o godz. 13 rozpoczęły się demonstracje "Ręce Precz od Dzieci", na których m.in. odczytywano listę miejscowości, w których doszło do przypadków molestowania przez duchownych.

https://wiadomosci.wp.pl/opublikowano-mape-ksiezy-pedofilow-i-ich-ofiar-setki-przypadkow-6303387604809857a

lalka kiler.
3h temu

" Mapa księży pedofilów " nie potrzebna . Popatrz za okno . Jest kościół ? Jest . Ilu świętych mężów tam pracuje ? 30 ? No to jeden pedofil jest tam NA PEWNO ! Moich dzieci nie dostaną ! A Twoich ?

Data: 2018-10-07 18:35:46
Autor: u2
Opublikowano mapę księży pedofilĂłwQ1|B(œ†‡âj
W dniu 07.10.2018 o 18:06, zbuku pisze:
Setki przypadków

Na mapie opublikowanej przez Fundację "Nie lękajcie się" znajduje się ponad 300 punktów.

najwięcej zbuków na południu i zachodzie:))))

https://www.google.com/maps/d/viewer?hl=en&mid=1TI2LZ3-yGVVWdJ5quw0Biy9ZPxKAXNfA&ll=52.00376183977001%2C19.633024293726862&z=7

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-10-07 19:15:17
Autor: Pajdak
pijaczyna "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5bba35e2$0$488$65785112news.neostrada.pl...
najwięcej zbuków na południu i zachodzie:))))

Zenkowi tak zryli odbyt, że mu butelka (?) po mleku z tyłka wypada.

--
Pajdak

Data: 2018-10-08 10:51:07
Autor: Stokrotka
[...]

Jak tak dalej będzie jak teraz ,
to za 10 lat będziesz piał , że nareszcie minęły czasy psześladowania księży,
i ta mapa będzie najlepszym dowodem tego psześladowania księży.
Na pewno tak będzie, jak zagłosujesz na PiS.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Data: 2018-10-07 18:35:55
Autor: A. Filip
Opublikowano UB Wildsteina]
"boukun" <boukun@gmail.com> pisze:
[...]

[...]
[...]

A może w większości przypadków zrobiono z (procesowej) igły (medialne)
widły?  [pozostała mniejszość przypadków to może i tak być za dużo]
Jakoś jestem dziwnie "spokojny" że przypadków twardo kroczących
po ścieżce do prawomocnego skazania zupełnie i z naddatkiem wystarczy by
KRK miał się czego wstydzić.

--
A. Filip

Data: 2018-10-07 11:19:01
Autor: bytomir.kwasigrochvelkarbonylek
Opublikowano mapę księży pedofilów i ich ofiar [patrz GW lista faszystów i lista konfidentów UB Wildsteina]
W dniu niedziela, 7 października 2018 18:35:56 UTC+2 użytkownik A.. Filip napisał:
> [...]

A może w większości przypadków zrobiono z (procesowej) igły (medialne)
widły?  [pozostała mniejszość przypadków to może i tak być za dużo]

Policyzłem czarne krzyżyki jest ich ok. 60.
Przeczytałem 50% z linków. Jest kilka mocnych spraw, są średnie i są na granicy.
Macanie w śmingus dyngus czy zrobienie zdjęcia, są jakieś rozczarowania
miłością 17 latki.

Na dwoje babka wróżyła, dużo gównoburzy dużo rozczarowanych małolat:
https://www.wprost.pl/440583/Gwalt-grozby-ciaza-aborcja-Byly-ksiadz-skazany-na-10-lat

Ogólnie myślałem że będzie łał&wow ze 30 mocnych spraw.
Jakoś jestem dziwnie "spokojny" że przypadków twardo kroczących
po ścieżce do prawomocnego skazania zupełnie i z naddatkiem wystarczy by
KRK miał się czego wstydzić.

60 przypadków z wyrokiem skazującym, ile tam było pedofilii sam se zobacz.

Data: 2018-10-07 20:31:46
Autor: A. Filip
bytomir.kwasigrochvelkarbonylek@gmail.com pisze:
> [...]

KRK miał się czego wstydzić.

60 przypadków z wyrokiem skazującym, ile tam było pedofilii sam se zobacz.

Mi to z grubsza zwisa.  Ja KRK ani nie kocham ani nienawidzę.  Ile jest
z ostatnich dwóch/pięciu lat i jak wypada porównanie z nauczycielami?

Ja KRK nie odpuszczę ale takie propagandowe zagrywki jak sumowanie
przypadków z 70 lat z Pensylwanii na mnie działają odwrotnie od
zamierzeń *durnych* propagandystów.  Pewnie dupa samych autorów raportu
jest solidnie obita blachą ale "media skrótowo cytujące" z palcem w
dupie zrobiły z nich pokazowych fanatyków za taniej propagandy.

--
A. Filip

Data: 2018-10-07 19:23:10
Autor: Pajdak
Opublikowano mapę księży pedofilów i ich ofiar
Użytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:ppdav1$u70$1gioia.aioe.org...
Setki przypadków

Głosuj na PiS! ;-)))

--
Pajdak

Opublikowano mapę księży pedofilów i ich ofiar