Orange 10 dniowe wypowiedzenie

Data: 2012-11-10 17:17:51
Autor: kowtow
Orange 10 dniowe wypowiedzenie
Czy ktos juz przerabial wypowiedzenie umowy zawartej w sklepie internetowym z zachowaniem 10 dni dla umowy zawartej na odleglosc?
Chodzi mi o simlock na telefon gdzie nigdzie nie bylo takiej informacji ani przy zakupie ani w umowie nigdzie tego nie ma a telefon brandowany z simlockiem.
Oczywiscie wszystko rozpakowane telefon uruchomiony ale nigdzie nie ma napisane ze to zabronione ma byc kompletny i nie uszkodzony.
A jak to wyglada w praktyce Czy ktos juz przerabial ten temat?

Data: 2012-11-10 17:25:39
Autor: Q
[...]

Masz 10 dni na odstapienie od umowy zawartej na odleglosc, czy jakos tak.
W Play to przerabialem - oczywiscie telefon rozpakowany i uzywany,
ale tak z 15 minut maks.
Nie wiem jak teraz, ale wtedy nie chcieli przyjmowac takich zwrotow w salonach i poczta odsylalem.

Data: 2012-11-10 17:37:04
Autor: kowtow
[...]

No tak dwa lata temu w Play po rozpakowaniu telefonu nie bylo mozliwosci zwrotu W orange w regulaminie sklepu internetowego jest zapis ze sprzet ma byc kompletny i nieuszkodzony
A jak to sie ma do karty sim ktora juz zostala aktywowana i uzyta do polaczenia?

Data: 2012-11-11 18:52:59
Autor: ZBK
W dniu 2012-11-10 17:37, kowtow pisze:
[...]

Wyjmujesz kartę, czyścisz telefon z plików i odsyłasz.

zbk

Data: 2012-11-14 13:30:00
Autor: Q
[...]

Animko aka ZBK - po cholere ma czyscic telefon (z plikow),
skoro wyraznie pyta o karte sim?!

Ić stond.

Data: 2012-11-14 13:04:57
Autor: W
Orange 10 dniowe wypowiedzenie
Q wystukał, co następuje:

[...]

Jeżu, po prostu wrzuć ją do KF i będzie spokój...

Orange 10 dniowe wypowiedzenie