Orange

Data: 2011-11-15 21:03:31
Autor: Animka
Orange
Miesiąc temu na orange online dodałam sobie dodatkowe minuty za 12 zł.
Mam abonament.
Dlaczego na orange online mi się nie wyświetlał ten dodatkowy pakiet minut i ile z niego pozostało?
Teraz (od dzisiaj) mam włączony dodatkowy pakiet minut za 10 zł i też na orange online nie jest to wprowadzone, chociażby w rubryce " dodatkowe".
Czy musi tak być, nie moge kontrolować swojego pakietu dodatkowych minut?

animka
--
Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w okrucieństwie, ale przyjdzie czas, kiedy będzie traktował mordowanie zwierząt w ten sam sposób, w jaki obecnie traktuje zabijanie ludzi. Ten, kto nie szanuje i nie ceni życia, nie zasługuje na to, aby żyć".
Leonardo da Vinci

Orange