Orange

Data: 2012-10-25 20:44:16
Autor: Animka
Orange
Od dłuższego czasu nie mam dostępu do swoich środków na koncie. Na dodatek usunęli informacje o moim telefonie!
zmień telefon
ustaw swój telefon
Informacje niedostępne
Przepraszamy ale informacje o dostępnych środkach są chwilowo niedostępne. Prosimy spróbuj ponownie później.

To już szczyt szczytów!

--
animka

Data: 2012-10-26 00:40:25
Autor: Krystek
Orange
W dniu 2012-10-25 20:44, Animka pisze:
Od dłuższego czasu nie mam dostępu do swoich środków na koncie. Na
dodatek usunęli informacje o moim telefonie!

[...]

To już szczyt szczytów!

Straszne. A w innych godzinach próbowałaś sprawdzać?

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2012-10-26 22:28:05
Autor: Piotrek
Orange
Dnia Fri, 26 Oct 2012 00:40:25 +0200, Krystek napisa³(a):

W dniu 2012-10-25 20:44, Animka pisze:
Od d³u¿szego czasu nie mam dostêpu do swoich ¶rodków na koncie. Na
dodatek usunêli informacje o moim telefonie!

[...]

To ju¿ szczyt szczytów!

Straszne. A w innych godzinach próbowa³a¶ sprawdzaæ?

K.

Hehe. Nie wiedzia³em, ¿e nawet ju¿ Orange zlewa Animkê:D

Data: 2012-10-27 17:42:19
Autor: Animka
Orange
W dniu 2012-10-26 22:28, Piotrek pisze:
Dnia Fri, 26 Oct 2012 00:40:25 +0200, Krystek napisał(a):

[...]

Hehe. Nie wiedziałem, że nawet już Orange zlewa Animkę:D

Zlewaj ty siÄ™ razem ze swoim Pszemolem.

--
animka

Data: 2012-10-27 18:41:46
Autor: news.neostrada.pl
Orange
W dniu 2012-10-27 17:42, Animka pisze:
Zlewaj ty siê razem ze swoim Pszemolem.

Nie bluzgaj tyle a pomoc dostaniesz.
Doczyta³a¶ ju¿ ¿e IE9 nie ruszy na winXP? :-)

Data: 2012-10-27 17:25:08
Autor: Pszemol
Orange
"news.neostrada.pl" <z@z.pl> wrote:
W dniu 2012-10-27 17:42, Animka pisze:
Zlewaj ty siÄ™ razem ze swoim Pszemolem.

Nie bluzgaj tyle a pomoc dostaniesz.
Doczytałaś już że IE9 nie ruszy na winXP? :-)

Animka XP jeszcze używa? Niech jej ktoś powie że MS wypuścił włśnie Windows
8, bo chyba ona mnie filtruje...

Data: 2012-10-27 19:32:02
Autor: J.F.
Orange
Dnia Sat, 27 Oct 2012 17:25:08 +0000 (UTC), Pszemol napisa³(a):
"news.neostrada.pl" <z@z.pl> wrote:
W dniu 2012-10-27 17:42, Animka pisze:
Zlewaj ty siê razem ze swoim Pszemolem.

Nie bluzgaj tyle a pomoc dostaniesz.
Doczyta³a¶ ju¿ ¿e IE9 nie ruszy na winXP? :-)

Animka XP jeszcze u¿ywa? Niech jej kto¶ powie ¿e MS wypu¶ci³ w³¶nie Windows
8, bo chyba ona mnie filtruje...

A jak wypuscil to jest powod do przesiadki ? Na razie to klne na win 7.

J.

Data: 2012-10-27 19:45:25
Autor: Animka
Orange
W dniu 2012-10-27 19:32, J.F. pisze:
Dnia Sat, 27 Oct 2012 17:25:08 +0000 (UTC), Pszemol napisał(a):
[...]

Nie, nie ja tylko ten co nie może IE9 zainstalować. To jego problem jak mu tak bardzo na IE w ogóle zależy.

Niech jej ktoś powie że MS wypuścił włśnie Windows
8, bo chyba ona mnie filtruje...

Już zamierzałam wczoraj za dwieście z czymś zł kupić BOX, ale się opamiętałam, bo Windows7 pewnie i tak jest lepszy.

A jak wypuscil to jest powod do przesiadki ?
Na razie to klne na win 7.

A ja nie.

--
animka

Data: 2012-10-28 03:02:45
Autor: Pszemol
Orange
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Z win7 być może nie, ale większość ludzi została przy XP z powodu tego, że
Vista była do kitu... A teraz mają już dwie inne do wyboru :)

Data: 2012-10-28 08:22:07
Autor: z
Orange
W dniu 2012-10-28 04:02, Pszemol pisze:
Z win7 byæ mo¿e nie, ale wiêkszo¶æ ludzi zosta³a przy XP z powodu tego, ¿e
Vista by³a do kitu... A teraz maj± ju¿ dwie inne do wyboru :)

Zainstalowa³em sobie dla testu W8 na domowym blaszaku.
Komputer nie jest najnowszy ale nie potrzebujê szybszej maszyny. PentiumD 1.8 3GRam, nowy dysk...
I co? I dalej maj± w du¿ym powa¿aniu sterowniki do karty d¼wiêkowej SB1024. Zostaje przy XP lub Debianie :-)
Pomijaj±c ju¿ moje zagubienie w tym nowym "lepszym" pulpicie :-)

Data: 2012-10-28 09:01:18
Autor: Trybun
Orange
W dniu 2012-10-28 04:02, Pszemol pisze:

Z win7 być może nie, ale większość ludzi została przy XP z powodu tego, że
Vista była do kitu... A teraz mają już dwie inne do wyboru :)

Większość ludzi została ponieważ XP jest szczytowym osiągnięciem firmy Microsoft. Jak na razie wszystko po tamtym systemie to mniej lub trochę więcej udane popłuczyny.

Data: 2012-10-28 09:38:23
Autor: Pszemol
Orange
"Trybun" <rg@yahuoo.com> wrote in message news:k6ioof$529$1node2.news.atman.pl...
[...]

Używałeś osobiście Windows 7?

Data: 2012-10-28 10:09:39
Autor: W
Orange
Trybun wystuka³, co nastêpuje:

Z win7 byæ mo¿e nie, ale wiêkszo¶æ ludzi zosta³a przy XP z powodu
tego, ¿e Vista by³a do kitu... A teraz maj± ju¿ dwie inne do wyboru :)

Wiêkszo¶æ ludzi zosta³a poniewa¿ XP jest szczytowym osi±gniêciem firmy Microsoft. Jak na razie wszystko po tamtym systemie to mniej lub trochê
wiêcej udane pop³uczyny.

Mo¿esz wyja¶niæ swoj± blyskotliw± wypowied¼?

Data: 2012-11-08 19:18:01
Autor: Trybun
Orange
W dniu 2012-10-28 11:09, W pisze:
[...]

Nie wiem czego  wiêcej oczekujesz.

Data: 2012-10-28 10:09:39
Autor: W
Orange
J.F. wystuka³, co nastêpuje:

[...]

Co Ci siê w win7 nie podoba? IMHO bardzo udany system, ¶miga sprawnie... ba! rozwa¿am zakup win8 (bo cena promocyjna a jak siê nie u¿ywa metro to jest kolejna masa usprawnieñ pod mask±)
mnie aktualnie telepie jak kto¶ dzwoni i prosi, ¿eby mu komputer naprawiæ a tam ¶miga antyczny XP... :o

Data: 2012-10-28 14:00:16
Autor: Krystek
Orange
W dniu 2012-10-28 11:09, W pisze:
Co Ci siê w win7 nie podoba? IMHO bardzo udany system, ¶miga sprawnie... ba!
rozwa¿am zakup win8 (bo cena promocyjna a jak siê nie u¿ywa metro to jest
kolejna masa usprawnieñ pod mask±)

I da siê Metro UI wy³aczyæ w Win 8?

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2012-10-28 13:48:32
Autor: W
Orange
Krystek wystuka³, co nastêpuje:

W dniu 2012-10-28 11:09, W pisze:
[...]

Wy³±czyæ, ¿eby w ogóle nigdzie siê nie pojawia³o? Nie. Ale jest Classic Shell (u¿ywam tego na win7 bo ma kilka fajnych bajerów) i dziêki tej aplikacji po zalogowaniu od razu dostajesz klasyczny pulpit ze standardowym menu start. Je¿eli nie u¿ywasz aplikacji metro, to praktycznie nowego UI ogl±daæ nie bêdziesz (chyba poza pod³±czaniem wifi/napêdów zewnêtrznych, ale to te¿ tylko w postaci paska z boku, który imho jest ca³kiem estetyczny (w ogóle metro jest estetyczne, ale jedna aplikacja na ca³ym 24" monitorze mi siê nie widzi ;) no ok - mo¿na mieæ dwie - druga w postaci paska, ale mimo wszystko marnotrawstwo miejsca...)

Data: 2012-10-28 09:40:42
Autor: Pszemol
Orange
"W" <wu@wu.pl> wrote in message news:XnsA0FA9694342E8wuathomeat.home...
[...]

Pamiêtaj, ¿e to system projektowany do "post-pc era", a wiêc g³ównie
do tabletów. Ja siê cieszê, bo ju¿ robiê sobie smaka na MS Surface Pro
z prockiem Intela x86. Surface RT dla procków ARM sobie odpuszczê...

Data: 2012-10-28 19:07:28
Autor: J.F.
Orange
Dnia Sun, 28 Oct 2012 09:40:42 -0500, Pszemol napisa³(a):
[...]

Pszemolu, ale co, przegapilem jakis upadek asteroidy ? Ze sie nagle zrobila post-pc era, i kazdemu wystarczy jeden program ?

Ja siê cieszê, bo ju¿ robiê sobie smaka na MS Surface Pro
z prockiem Intela x86. Surface RT dla procków ARM sobie odpuszczê...

A czego sie spodziewasz po Surface ?
dobrego brania w Starbucksie ? :-)

J.

Data: 2012-10-28 13:31:59
Autor: Pszemol
Orange
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:1hq2h31rkuz14$.89f8bi0utny7.dlg40tude.net...
[...]

No przecie¿ jaja sobie robiê... Czy Wam wszystkim poczucie humoru wyciêli?

Ja siê cieszê, bo ju¿ robiê sobie smaka na MS Surface Pro
z prockiem Intela x86. Surface RT dla procków ARM sobie odpuszczê...

A czego sie spodziewasz po Surface ?
dobrego brania w Starbucksie ? :-)

Funkcjonalnego tableta siê spodziewam. Te z androidem jako¶ nigdy mi
jako¶ nie podesz³y...
Po prostu tablety dzi¶ to takie przero¶niête telefony a nie zminiaturyzowane
laptopy - ja wola³bym aby mój tablet by³ funkcjonalnie miniatur± laptopa.
A co za tym idzie, chcia³bym móc na tablecie uruchomiæ *KA¯DY* program
jaki mam aktualnie na laptopie i wtedy móg³bym sprzedaæ/pozbyæ siê laptopa...

Data: 2012-10-28 18:49:32
Autor: W
Orange
J.F. wystuka³, co nastêpuje:

"W" <wu@wu.pl> wrote in message
[...]

Nie, ale gro typowych userów wystarczy, a jak wiadomo wiêkszo¶æ ma zawsze racjê... niestety...

Ja siê cieszê, bo ju¿ robiê sobie smaka na MS Surface Pro z prockiem
Intela x86. Surface RT dla procków ARM sobie odpuszczê...

Akurat jedyny plus wersji Pro to architektura x86 i mo¿liwo¶æ uruchamiania aplikacji typowych dla windows, wiêc pod rêk± ma siê i tablet, i netbook i jak podobnei do komputera to mo¿na nawet popracowaæ na tym, a wszystko w kompaktowej i przyjemnej obudowie.

Data: 2012-10-28 14:00:40
Autor: Pszemol
Orange
"W" <wu@wu.pl> wrote in message news:XnsA0FAC9AD2D39Fwuathomeat.home...
[...]

Mam w³a¶nie podobne nadzieje i oczekiwania od Surface Pro...
A czy to siê sprawdzi w praktyce? Zobaczymy.
Na razie wypu¶cili wersjê RT na procku ARM - na Pro trzeba czekaæ
pewnie do drugiego kwarta³u przysz³ego roku.
Co mnie martwi to ¿e czyta³em ¿e Pro ma byæ niestety grubsze
i cie¿sze od wersji RT, wiêc bêdzie znowu niestety "co¶ za co¶"...

Data: 2012-10-28 19:23:05
Autor: W
Orange
Pszemol wystuka³, co nastêpuje:

"W" <wu@wu.pl> wrote in message
[...]

Afair mowa by³a o 1Q2013

Co mnie martwi to ¿e czyta³em ¿e Pro ma byæ niestety grubsze
i cie¿sze od wersji RT, wiêc bêdzie znowu niestety "co¶ za co¶"...

Ano ma byæ:
http://microsoft-news.com/more-detailed-surface-specs-sheet-finally-answers-
such-questions-as-what-is-the-screen-resolution-of-the-surface-rt/

Data: 2012-10-28 16:01:48
Autor: Pszemol
Orange

"W" <wu@wu.pl> wrote in message
[...]

No... czyli Marzec 31 :-) Jak siê nie spó¼ni±, oczywi¶cie...
Bior±c pod uwagê ¿e uwa¿am siê za tzw. "early adopter"
ale tylko w lu¼nym tego s³owa sensie to jednak poczekam
tydzieñ-dwa na pierwsze wra¿enia u¿ytkowników zanim
sam  podejmnê decyzjê o zakupie :-)

[...]

Czyli znów rzeczywisto¶æ pozostawia wiele do ¿yczenia bo chcia³oby siê
mieæ urz±dzenie ma³e, cienkie i lekkie jak RT ale z prockiem x86 jak Pro.
No nic... decyzjê odwlekê a¿ do czasu jak bêdê móg³ sobie w sklepie
"pomacaæ" RT i Pro, bo to na papierze wszystko inaczej wygl±da ni¿ w realu.

Data: 2012-10-28 18:57:48
Autor: J.F.
Orange
Dnia 28 Oct 2012 10:09:39 GMT, W napisa³(a):
J.F. wystuka³, co nastêpuje:
[...]

Krocej by bylo wymieniac co mi sie podoba ... bo nie podoba to niemal
wszystko :-)

Aero jest cdd, po wylaczeniu przelaczanie zadan przez Alt-tab pozostaje
cdd, emaila skasowali, WLM do newsow sie praktycznie nie nadaje,
od katalogow mozna zwariowac - prawdziwe, wirtualne, raz widac jedne, raz
drugie, funkcje porozrzucane po interfejsie, helpu bez internetu nie
odpalaj, help zreszta tak samo bezuzyteczny jak w poprzednich.
W sieci cos przekombinowali, w urzadzeniach to juz w ogole dziwnie - niby
cos jest, ale co i jak to ma dzialac ?

Nowe, lepsze programy maja coraz mniej opcji.
mnie aktualnie telepie jak kto¶ dzwoni i prosi, ¿eby mu komputer naprawiæ a tam ¶miga antyczny XP... :o

A to w druga strone pytanie - co ci sie w XP tak nie podoba ? J.

Data: 2012-10-28 13:37:30
Autor: Pszemol
Orange
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:7upa4xuxsm7h.1xkg87ni84bm6.dlg40tude.net...
Aero jest cdd,

Co to cdd? :-)

po wylaczeniu przelaczanie zadan przez Alt-tab pozostaje cdd,

Dzia³a wy¶mienicie.

emaila skasowali, WLM do newsow sie praktycznie nie nadaje,

Odszukaj i zainstaluj sobie wersjê 2009. Ja na tym ¶migam codziennie.
Wersjê 2011 rzeczywi¶cie skopali, nie wstawia ptaszków w cytatach.

od katalogow mozna zwariowac - prawdziwe, wirtualne, raz widac jedne,
raz drugie,

To by³o tak skopane... hm... ulepszone ju¿ w Viscie. :-)

funkcje porozrzucane po interfejsie, helpu bez internetu nie
odpalaj, help zreszta tak samo bezuzyteczny jak w poprzednich.

Helpa nauczy³em siê nie u¿ywaæ ju¿ w 1991 lub 92 roku w pierwszych
moich Windows 3.11. Potem mi tak zosta³o. Idea³em do na¶ladowania
jest dla mnie iPhone i iOS gdzie helpa nie ma bo nie potrzebny - wszystko
jest intuicyjne. Mo¿e kiedy¶ uda siê zrobiæ takiego intuicyjnego peceta.

W sieci cos przekombinowali, w urzadzeniach to juz w ogole dziwnie
- niby cos jest, ale co i jak to ma dzialac ?

Tego zupe³nie nie rozumiem - wszystko u mnie jest OK.

Nowe, lepsze programy maja coraz mniej opcji.

Kalkulator? :-)

Data: 2012-10-28 20:31:57
Autor: J.F.
Orange
Dnia Sun, 28 Oct 2012 13:37:30 -0500, Pszemol napisa³(a):
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message
Aero jest cdd,

Co to cdd? :-)

Calkiem do d :-)

po wylaczeniu przelaczanie zadan przez Alt-tab pozostaje cdd,
Dzia³a wy¶mienicie.

Juz nie. A przynajmniej nie zawsze - na jednym mam tak dostepne cos 5
ostatnio uzywanych okienek, a dalej ... loteria.

emaila skasowali, WLM do newsow sie praktycznie nie nadaje,
Odszukaj i zainstaluj sobie wersjê 2009. Ja na tym ¶migam codziennie.
Wersjê 2011 rzeczywi¶cie skopali, nie wstawia ptaszków w cytatach.

nie tylko, jak pamietam to mi brakowalo tez osobnych ustawien dla poczty i
dla newsow, typu np poczte chce w html, a newsy nie.

I w ogole calej masy ustawien - ptaszki, tresc pierwszej linii, itp.
Doslownie caly rozwoj informatyki wzial w leb - tak to sie pisalo programy
30-50 lat temu, zadnych ustawien, wszystko tak jak program chce.
No i np przelaczanie widoku w/g daty i watkowanego - gubi aktualny post.

raz drugie,
To by³o tak skopane... hm... ulepszone ju¿ w Viscie. :-)

No to teraz poszli dalej. Telneta nie ma, a nie przepraszam, jest w opcjach
jako przestarzale programy. odpalam okienko cmd, uruchamiam, dziala.
odpalam cmd z total commandera, pisze telnet ... nie ma.

[...]

No coz, z makowka mialem kontaktu lacznego godzine, nawet mi sie spodobal
.... ale jesli to jest tak jak w kawale "nie pytaj jak to jest zrobione, my
to dobrze zrobilismy", to nie calkiem sie zgodze. Moze to i dobre jak sie nie wychodzi poza swiat maka, ale gdzie indziej
jednak sie przydaje troche pomocy.

I czasem sobie nawet chwale - uruchamiam np zdalny pulpit, a tam w helpie
pisze jak go wlaczyc na drugim komputerze.

W sieci cos przekombinowali, w urzadzeniach to juz w ogole dziwnie
- niby cos jest, ale co i jak to ma dzialac ?
Tego zupe³nie nie rozumiem - wszystko u mnie jest OK.

Ot takie ostatnie doswiadczenie - chce podlaczyc skaner. Tylko niespodzianka - skaner jest sieciowy. Jak windows wyszukuje urzadzenia w sieci - ch* wie. No dobra, moze ja nie
musze wiedziec, wystarczy ze wie Microsoft i producent skanera. Byc moze nowe urzadzenie znajdzie. Ale to jest stare. Ciekawe - drukarke
znajduje. Przy drukarce mam opcje podania adresu IP, przy innych
urzadzeniach - nie.
Nowe, lepsze programy maja coraz mniej opcji.
Kalkulator? :-)

No, ten ma niby wiecej - tylko nie wiem czemu miedzy widokami gubi aktualna
liczbe. Ale juz taki paint ... zawsze byl dd, a teraz jest jeszcze gorszy
:-)

J.

Data: 2012-10-28 16:25:54
Autor: Pszemol
Orange
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:fis913kkl7l8$.1xt4r3s5watt.dlg40tude.net...
[...]

Acha... to Twoje autorskie? :-)

po wylaczeniu przelaczanie zadan przez Alt-tab pozostaje cdd,
Dzia³a wy¶mienicie.

Juz nie. A przynajmniej nie zawsze - na jednym mam tak dostepne
cos 5 ostatnio uzywanych okienek, a dalej ... loteria.

Hm... to jakie¶ dziwne masz te Windows, bo ja w³a¶nie nacisn±³em
ALT+TAB i mam 9 otwartych okienek, plus pulpit, razem dziesiêæ.

Ha, ha...
Ju¿ to widzê oczami wyobra¼ni jak znowu taki Tomu¶ czy JoteR pomy¶l±
¿e "u mnie jako¶ dziwnie dobrze iPhone dzia³a a u wszystkich siê chrzani" :-)
Uprzedzaj±c dogaduszki grupowych clownów podajê do wgl±du zrzut
z ekranu: http://www.voila.pl/068/nlf43/index.php?get=1&f=1

[...]

To ¼le pamiêtasz.
http://www.voila.pl/072/sl0o3/index.php?get=1&f=1

I w ogole calej masy ustawien - ptaszki, tresc pierwszej linii, itp.

Tego nigdy nie by³o... Za³atwia³y to zdaje siê jakie¶ nak³adki na OE.
Sam kiedy¶ tak± nak³adkê napisa³em, a raczej zmodyfikowa³em
jednego MS-owego DLLa którego OE u¿ywa³... To by³o bardzo proste.

Doslownie caly rozwoj informatyki wzial w leb - tak to sie pisalo programy
30-50 lat temu, zadnych ustawien, wszystko tak jak program chce.
No i np przelaczanie widoku w/g daty i watkowanego - gubi aktualny post.

Teraz niestety darmowy software dla publiczno¶ci pisze siê na zamówienie
nie u siebie tylko robi jaki¶ tani outsourcing i tak to niestety potem wygl±da.
Sam z tym walczê w naszej firmie i szef siê ju¿ dwa razy mia³ okazjê
przekonaæ jak software wygl±da po powrocie z Indii ale nic siê nie nauczy³.
Projekty tak strasznie opó¼nione z takimi strasznymi b³êdami ¿e ledwie,
ledwie siê uda³o te najgrubsze poprawiæ a jak podsun±³em listê "drobnic±"
(tego typu braki jak Ty narzekasz) to zosta³em wy¶miany ¿e przesadzam...
Tanio bierze górê nad dobrze. I tak jest niestety wszêdzie.

> [...]

jako przestarzale programy. odpalam okienko cmd, uruchamiam, dziala.
odpalam cmd z total commandera, pisze telnet ... nie ma.

Telneta mam od dawna - trzeba sobie w³±czyæ i potem jest normalnie
jak trzeba. Sprawd¼ sobie czemu ten odpalony spod commandera
nie widzi telneta bo przecie¿ powinien.
Swoj± drog± jak u¿ywasz takich archaizmów jak Total Commander
dla ludzi z zasz³o¶ciami spod MS-DOS to nigdy nowoczesnych
Windows nie bêdziesz w stanie doceniæ: ogl±dasz je przez pryzmat
tego co widaæ w Total Commanderze. Ja staram siê takich nak³adek
unikaæ i ca³kiem nie¼le mi to jak na razie wychodzi.

[...]

No ale u¿ytkownika nie obchodzi zwykle JAK co¶ w komputerze zosta³o
zrobione - wa¿ne ¿e dostali co¶, co zrobione by³o dobrze i dzia³a...

I czasem sobie nawet chwale - uruchamiam np zdalny pulpit, a tam w helpie
pisze jak go wlaczyc na drugim komputerze.

A pisz± jak go w³±czyæ w MS Windows wersjach Home? ;-)

[...]

Ale Ty jaki¶ toporny jeste¶...
Czemu po ludzku nie w³o¿ysz pecetowi w mordê CD-ROM który
dosta³e¶ ze skanerem? Albo (jak nie dosta³e¶) to ¶ci±gasz software ze
strony producenta drukarki/skanera - u¿yj czego¶ zoptymalizowanego
do Twojego konkretnego urz±dzenia przez producenta sprzêtu zamiast
mêczyæ siê z czym¶ ogólnym w Windows...

[...]

Paint?? Co¶ mu zepsuli? Nie zauwa¿y³em...

Data: 2012-10-28 19:43:26
Autor: W
Orange
J.F. wystuka³, co nastêpuje:

[...]

Nie widzisz jej w otoczeniu sieciowym? Wtedy dwumlask i siê instaluje :)

Data: 2012-10-28 19:06:49
Autor: W
[ot] win7 vs winXP [was Re: Orange]
J.F. wystuka³, co nastêpuje:

[...]

malkontent ;-)

Aero jest cdd,
(wyja¶nisz cdd?)

rzecz gustu - mnie siê podoba, aczkolwiek z lekko zmienionym 'theme' obfituj±cym w szaro¶ci.

po wylaczeniu przelaczanie zadan przez Alt-tab pozostaje
cdd,

hmm, w³a¶nie zda³em sobie sprawê, ¿e nie pamiêtam kiedy ostatni raz u¿ywa³em alt-tab ^__^"
aplikacje w tle typu komunikator/foobar maj± swoje skróty, reszta przypiêta na taskbarze i win+#

emaila skasowali, WLM do newsow sie praktycznie nie nadaje,

có¿, wbudowane narzêdzia mailowo-newsowe w Windows nigdy siê za bardzo nie nadawa³y, aczkolwiek da³o siê je doprowadziæ do stanu wzglêdnej nieupierdliwo¶ci przy u¿ywaniu ;)
dgnde

od katalogow mozna zwariowac - prawdziwe, wirtualne, raz widac jedne,
raz drugie,
Hm, biblioteki? Mo¿na wy³±czyæ i nie u¿ywaæ (nie jestem fanem semantycznego pulpitu za bardzo, przynajmniej dopóki nie zostanie hiper-dopracowany, aczkolwiek nawaet wtedy wolê sam sobie uk³±daæ ni¿ trzymaæ wszystko w jednym burdelu i wyszukiwac, ale niestety 'wiêkszo¶c' ;) ).
Generalnie u¿ywam jak wcze¶niej - pliki ³adnie w katalogach na dysku pouk³adane.

funkcje porozrzucane po interfejsie, helpu bez internetu
nie odpalaj, help zreszta tak samo bezuzyteczny jak w poprzednich.

Akurat do tej pory nie rozumiem sensu F1 bo zawsze uruchamia helpa i nigdy jeszcze nie pomog³o. Aczkolwiek je¿eli chodzi o ustawienia to grupowanie wszystkiego w panelu sterowania w kategorie + mo¿liwo¶æ wyszukiwania stosownych apletów jest *DU¯O* szybsze ni¿ przeklikiwanie siê przez poszczególne kontrolki w XP, a ¿e w 7 jest ich wyczajnie wiêcej, wiêc wyszukiwanie tylko pomaga.

W sieci cos przekombinowali, w urzadzeniach to juz w ogole dziwnie -
niby cos jest, ale co i jak to ma dzialac ?

Nie rozumiem. MMC zarz±dzania urz±dzeniami jest taki sam jak by³, drukarki i urz±dzenia masz w drukarkach (teraz nawet drukarka wygl±da jak ta stoj±ca obok biurka ;) ) - mo¿na w³±czaæ, wy³±czaæ, usuwaæ i wszystko zwyczajnie *DZIA£A*

Nowe, lepsze programy maja coraz mniej opcji.

Nieprawda, paint dorobi³ siê obs³ugi png i o dziwo robi±c zrzut ekranu wolê w³±czyæ painta w³a¶nie ni¿ gimpa czy co¶ innego bo jest szybciej.

mnie aktualnie telepie jak kto¶ dzwoni i prosi, ¿eby mu komputer
naprawiæ a tam ¶miga antyczny XP... :o

A to w druga strone pytanie - co ci sie w XP tak nie podoba ?

Tr±ci myszk±? Starzej±ce siê API (hint: wiele aplikacji ju¿ teraz wymaga przynajmniej sp3), w³a¶nie problemy ze sprzêtem - najczê¶ciej dzia³a, ale czasami nie i zwyczajnie nie wiadomo by³o dlaczego. Super sprawa win7 - konfiguracje wielomonitorowe dzia³aj± po prostu cudownie i to na domy¶lnych systemowych sterownikach - pod³±czam monitor i dzia³a, nie muszê siê drapaæ po g³owie i szukaæ po sterach ati/nvidii i przeklikiwaæ siê, pod³±czanie siê do sieci - bu³ka z mas³em (w³a¶nie! domy¶lne sterowniki w wielu przypadkach po prostu umo¿liwiaj± bezusterkowe plug&play, i wg statystyk MS maj± pokrycie bodaj¿e ~90-95% urz±dzeñ, a producent musi siê wyj±tkowo postaraæ i zignorowaæ uniwersalne interfejsy, ¿eby nie dzia³a³o); dalej - menu start z wyszukiwaniem/indeksowaniem -- od dawna nie przekopujê siê przez menu start - po prostu naciskam "flagê" i wpisujê co chce uruchomiæ.

'bottomline' - chyba na staro¶æ 'makowiejê' i zwyczajnie cieszy mnie, ¿e system po prostu dzia³a, a dodatkowo dzia³a szybko i nie mam co chwilê /fakapów/ jak chcê co¶ pod³±czyæ/od³±czyæ.

WinXP nie by³ systemem z³ym (j±dro NT) aczkolwiek win7 zrobi³ gigantyczny krok do przodu i nie widzê najmniejszego sensu, ¿eby u¿eraæ siê z antykiem ;)

Data: 2012-10-28 19:11:34
Autor: atm
Orange
On 2012-10-27 19:32, J.F. wrote:
[...]

Jak dla mnie W7 jest bardzo dobry. Pomimo maksymalnego obciazenia systemu i wyskoczenia z 24GB na wirtualna nic sie nie wyklada.
Moge smialo powiedziec, ze mam teraz niemal 100% stabilna konfiguracje sprzetowo-programowa.
Przez chwila zastanawialem sie nad zakupem W8...wstrzymam sie jednak i zrobie to moze pozniej. Nic na tym nie zyskam poza problemami, ktore zapewne wystapia podczas upgrade a nie chce mi sie calosci przeinstalowywac.

Data: 2012-10-28 20:39:35
Autor: J.F.
Orange
Dnia Sun, 28 Oct 2012 19:11:34 +0100, atm napisa³(a):
On 2012-10-27 19:32, J.F. wrote:
A jak wypuscil to jest powod do przesiadki ?
Na razie to klne na win 7.

Jak dla mnie W7 jest bardzo dobry. Pomimo maksymalnego obciazenia systemu i wyskoczenia z 24GB na wirtualna nic sie nie wyklada.

O je¿u ... a coz ty robisz, ze potrzebujesz 24 GB ? A ja sie zastanawiam co mi obecnie zajmuje 1.5GB ..

Moge smialo powiedziec, ze mam teraz niemal 100% stabilna konfiguracje sprzetowo-programowa.

stabilny to w miare jest ... ot, nawet niedawno mialem przyklad - cos go
przy starcie zablokowalo i bardzo stabilnie blokowalo az przylaczyme do
internetu. I co gorsza nie wiem co, bo nic nie moglem uruchomic ..

J.

Data: 2012-10-28 16:27:05
Autor: Pszemol
Orange
On 2012-10-27 19:32, J.F. wrote:
[...]

Nie dziwota ¿e do iPada 64GB mu ma³o :-))

Data: 2012-10-28 22:37:09
Autor: atm
Orange
On 2012-10-27 19:32, J.F. wrote:
[...]

No sam widzisz, niestety plyta nie obsluguje wiecej a dodatkowe 12GB chetnie bym tam jeszcze wcisnal.
Zajmuje sie grafika 3D, sceny sa coraz bardziej zlozone, czasu na zoptymalizowanie sceny nie ma, RAM zas w duzym stopniu rozwiazuje ten problem.

Data: 2012-10-28 17:36:54
Autor: Pszemol
Orange
On 2012-10-27 19:32, J.F. wrote:
[...]

To dok³adnie jak u tych co im brakuje czasu aby zrobiæ porz±dek
w archiwach - po prostu wsadz± now± kartê SD...
Takie niechlujne podej¶cie - ech... a dawniej mia³o siê 64 kb w Atari
i musia³o wystarczyæ - to uczy³o porz±dku i wytrzebia³o niechlujstwo.

Data: 2012-10-28 23:50:37
Autor: JoteR
Orange
"Pszemol" napisa³:

To dok³adnie jak u tych co im brakuje czasu aby zrobiæ porz±dek
w archiwach - po prostu wsadz± now± kartê SD...

.... wywo³uj±c zrozumia³± zawi¶æ tych, którzy nie mog± tego uczyniæ, choæby bardzo chcieli.

Takie niechlujne podej¶cie - ech... a dawniej mia³o siê 64 kb w Atari
i musia³o wystarczyæ - to uczy³o porz±dku i wytrzebia³o niechlujstwo.

I owe 64 kb (cokolwiek to oznacza) uczy³o porz±dku w archiwach? Podajesz tu pojemno¶æ ta¶my C-60, czy jak?

JoteR

Data: 2012-10-28 17:55:40
Autor: Pszemol
Orange
"JoteR" <joter@pf.pl> wrote in message news:508db6c4$0$26695$65785112news.neostrada.pl...
"Pszemol" napisa³:

To dok³adnie jak u tych co im brakuje czasu aby zrobiæ porz±dek
w archiwach - po prostu wsadz± now± kartê SD...

... wywo³uj±c zrozumia³± zawi¶æ tych, którzy nie mog± tego uczyniæ, choæby bardzo chcieli.

Raczej nie zawi¶æ, bo jak pisa³em ju¿ wielokrotnie, miejsca wolnego
mi nie brakuje... Nie noszê ze sob± w telefonie ca³ego swojego
cyfrowego "dobytku" - nawet jak bym chcia³, to nie robi± takich
du¿ych kart jeszcze...

[...]

Uczy³o dyscypliny i zorganizowania które siê potem przenosi³o
na inne dziedziny ¿ycia, miêdzy innymi porz±dki w archiwach.

Data: 2012-10-29 00:18:31
Autor: JoteR
Orange
"Pszemol" napisa³:

To dok³adnie jak u tych co im brakuje czasu aby zrobiæ porz±dek
w archiwach - po prostu wsadz± now± kartê SD...

... wywo³uj±c zrozumia³± zawi¶æ tych, którzy nie mog± tego uczyniæ, choæby bardzo chcieli.

Raczej nie zawi¶æ

Raczej jednak zawi¶æ.

[...]

Uczy³o przede wszystkim "cwaniactwa" informatycznego, bo zamiast skupiæ siê na przejrzystym i skalowalnym algorytmie, nieszczêsny programista kombinowa³, jakby tu oszukaæ przestrzeñ adresow± - s³awetne umieszczanie wektora przerwañ wykorzystuj±cego pierwszebajty ROM-u czy umieszczanie fragmentów kodu w obszarze pamiêci obrazu (ZX Spectrum). Podobnie ¶cibolenie na ciasnym  no¶niku - w rezultacie u¿ytkownik traci³ mnóstwo czasu, kompresuj±c i rozkompresowywuj±c archiwa a i tak skutek bywa³ co najwy¿ej ¶redni. £atwiej przecie¿ zachowaæ porz±dek w wielopokojowym mieszkaniu, mebluj±c je w sposób przemy¶lany ni¿ w jednoizbowej klitce, przesuwaj±c nieustannie meble z k±ta w k±t. A flejtuch i tak zostanie flejtuchem, niezale¿nie od tego, czy gnie¼dzi siê w lepiance, czy zamieszka w pa³acu.

JoteR

Data: 2012-10-29 01:40:41
Autor: atm
Orange

[...]

Alez Pszemol sie odgryzl, gratuluje. Pszemol - ekspert od wszystkiego.

Data: 2012-10-28 20:00:08
Autor: Pszemol
Orange
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:k6kjad$su9$1node2.news.atman.pl...
[...]

E tam... wcale nie odgryz³. Jak Ty siê na codzieñ zajmujesz grafik±
to nie dziwota ¿e Ci wszêdzie pamiêci brakuje na dysku... to normalka ;-)

Data: 2012-10-29 09:04:10
Autor: atm
Orange
On 2012-10-29 02:00, Pszemol wrote:
[...]

Pudlo, Pszemol, pudlo :]

Data: 2012-10-29 12:24:20
Autor: Michal Tyrala
Orange
On Sun, 28 Oct 2012 17:36:54 -0500, Pszemol wrote:
 To dok³adnie jak u tych co im brakuje czasu aby zrobiæ porz±dek
 w archiwach - po prostu wsadz± now± kartê SD...

I siê tak zapetliles, bo w iphonie nie mozna...

BTW, dzieciatka chmurek -- porzadek w chmurze robi siê o wiele mniej
wygodnie niz lokalnie w trybie USB storage (wiem, tez jest 'be', bo w
iphonie okastrowany).
--
Micha³

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2012-10-29 13:16:03
Autor: Uncle Pete
Orange
Takie niechlujne podej¶cie - ech... a dawniej mia³o siê 64 kb w Atari
i musia³o wystarczyæ - to uczy³o porz±dku i wytrzebia³o niechlujstwo.

Czy na pewno dobrze pamiêtasz, na czym przechowywa³o siê dane w Atari? I po co by³o pud³o z piêciocalowymi dyskietkami? (Niektóry zamiast niego mieli pud³o z kasetami magnetofonowymi.)

;)

Data: 2012-10-28 19:44:27
Autor: W
Orange
J.F. wystuka³, co nastêpuje:

On 2012-10-27 19:32, J.F. wrote:
[...]

RAM is cheap ;)

Ja mam teraz w laptopie 4GB i to jest 'ciut ma³o' - optymalnie to by³oby 8-
16, no ale jak siê d³ubie w Javie + chce mieæ jaki¶ VM (lub dwa) to ta pamiêæ szybko znika...

Data: 2012-10-27 20:08:36
Autor: z
Orange
W dniu 2012-10-27 19:25, Pszemol pisze:

Animka XP jeszcze u¿ywa? Niech jej kto¶ powie ¿e MS wypu¶ci³ w³¶nie Windows
8, bo chyba ona mnie filtruje...

Spokojnie. To by³a taka rada Animki dla cz³owieka co mia³ problem na XP.
Wiem.. na innej grupie ale Animka ma du¿y potencja³ i du¿o "dobrych" rad. Szkoda ¿e tyle bluzga :-)

Data: 2012-10-28 22:09:01
Autor: Animka
Orange
W dniu 2012-10-27 20:08, z pisze:
W dniu 2012-10-27 19:25, Pszemol pisze:

Animka XP jeszcze używa? Niech jej ktoś powie że MS wypuścił włśnie Windows
8, bo chyba ona mnie filtruje...

Spokojnie. To była taka rada Animki dla człowieka co miał problem na XP.
Wiem.. na innej grupie ale Animka ma duży potencjał i dużo "dobrych"
rad. Szkoda że tyle bluzga :-)

Właśnie teraz użyłeś obrzydliwego wyrazu i wiadomo co sobą reprezentujesz.

--
animka

Data: 2012-10-29 14:03:49
Autor: z
Orange
W dniu 2012-10-28 22:09, Animka pisze:
W³a¶nie teraz u¿y³e¶ obrzydliwego wyrazu i wiadomo co sob± reprezentujesz.

Sorry ale jak bêdziesz dawaæ ludziom z³e rady to nie licz na pob³a¿liwo¶æ. Kto¶ musi to prostowaæ dla dobra czytaj±cej m³odzie¿y. :-)
Przyznanie siê do b³êdu nie jest g³upot±. G³upot± jest tkwiæ w b³êdzie i _bluzgaæ_ :-)

Data: 2012-10-29 13:31:29
Autor: Waldek Godel
Orange
Dnia Mon, 29 Oct 2012 14:03:49 +0100, z napisa³(a):

[...]

We¼ przestañ - jak ktokolwiek s³ucha rad maskotki, to sam sobie jest
winien.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rz±d mo¿e zrobiæ dla ciebie.

Data: 2012-10-30 00:38:59
Autor: Animka
Orange
W dniu 2012-10-29 14:31, Waldek Godel pisze:
Dnia Mon, 29 Oct 2012 14:03:49 +0100, z napisał(a):

Sorry ale jak będziesz dawać ludziom złe rady to nie licz na
pobłażliwość. Ktoś musi to prostować dla dobra czytającej młodzieży. :-)
Przyznanie się do błędu nie jest głupotą. Głupotą jest tkwić w błędzie i
_bluzgać_ :-)

Weź przestań - jak ktokolwiek słucha rad maskotki, to sam sobie jest
winien.

Miśku, ja nie dawałam porady tylko prosiłam o informację w sprawie Orange Online. Obudź się albo idź już spać.

--
animka

Data: 2012-10-30 00:37:09
Autor: Animka
Orange
W dniu 2012-10-29 14:03, z pisze:
[...]

Jakie rady? Wiidzę, że cały czas się mądrzysz. Pytałam dlaczego Orange online nie pokazuje mi moich środków od paru dni (od wczoraj już widzę). Co napisałeś? po co się wyrywasz z ręką w nocniku? Masz sklerozę starczą, tak?...A zreszą pies cię ganiał. Nie potrzebna mi dyskusja z tobą.

--
animka

Data: 2012-10-26 10:05:50
Autor: ikaros30
Orange
Dnia Thu, 25 Oct 2012 20:44:16 +0200, Animka napisa³(a):

Od d³u¿szego czasu nie mam dostêpu do swoich ¶rodków na koncie. Na dodatek usunêli informacje o moim telefonie!
zmieñ telefon
ustaw swój telefon
Informacje niedostêpne
Przepraszamy ale informacje o dostêpnych ¶rodkach s± chwilowo niedostêpne. Prosimy spróbuj ponownie pó¼niej.

To ju¿ szczyt szczytów!

Ta ich strona to w ogóle jest do niczego. Po zalogowaniu siê na swoje
konto, wciskam listê numerów, podajê kod abonencki i mam dostêp do
wszystkich trzech moich numerów na Orange (mojego i rodzinki). Na jednym
numerze jest umowa do przed³u¿enia, wiêc aktywujê na stronie ten numer i
chcê tê umowê przed³u¿yæ ale stronka za ka¿dym razem wywala mnie do numeru
podstawowego i twierdzi, ¿e oferty nie ma ale prze¶l± mi emailem wiadomo¶æ
za pó³tora roku!:)))

--
Z pozdrowieniami
ikaros30@wp.pl