Orange

Data: 2012-10-26 00:40:25
Autor: Krystek
Orange
W dniu 2012-10-25 20:44, Animka pisze:
Od dłuższego czasu nie mam dostępu do swoich środków na koncie. Na
dodatek usunęli informacje o moim telefonie!

[...]

To juĹź szczyt szczytĂłw!

Straszne. A w innych godzinach próbowałaś sprawdzać?

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2012-10-26 22:28:05
Autor: Piotrek
Orange
Dnia Fri, 26 Oct 2012 00:40:25 +0200, Krystek napisał(a):

W dniu 2012-10-25 20:44, Animka pisze:
Od dłuższego czasu nie mam dostępu do swoich środków na koncie. Na
dodatek usunęli informacje o moim telefonie!

[...]

To już szczyt szczytów!

Straszne. A w innych godzinach próbowałaś sprawdzać?

K.

Hehe. Nie wiedziałem, że nawet już Orange zlewa Animkę:D

Data: 2012-10-27 17:42:19
Autor: Animka
Orange
W dniu 2012-10-26 22:28, Piotrek pisze:
[...]

Zlewaj ty się razem ze swoim Pszemolem.

--
animka

Data: 2012-10-27 18:41:46
Autor: news.neostrada.pl
Orange
W dniu 2012-10-27 17:42, Animka pisze:
Zlewaj ty się razem ze swoim Pszemolem.

Nie bluzgaj tyle a pomoc dostaniesz.
Doczytałaś już że IE9 nie ruszy na winXP? :-)

Data: 2012-10-27 17:25:08
Autor: Pszemol
Orange
"news.neostrada.pl" <z@z.pl> wrote:
W dniu 2012-10-27 17:42, Animka pisze:
Zlewaj ty się razem ze swoim Pszemolem.

Nie bluzgaj tyle a pomoc dostaniesz.
Doczytałaś już że IE9 nie ruszy na winXP? :-)

Animka XP jeszcze używa? Niech jej ktoś powie że MS wypuścił włśnie Windows
8, bo chyba ona mnie filtruje...

Data: 2012-10-27 19:32:02
Autor: J.F.
Orange
Dnia Sat, 27 Oct 2012 17:25:08 +0000 (UTC), Pszemol napisał(a):
[...]

A jak wypuscil to jest powod do przesiadki ? Na razie to klne na win 7.

J.

Data: 2012-10-27 19:45:25
Autor: Animka
Orange
W dniu 2012-10-27 19:32, J.F. pisze:
[...]

Animka XP jeszcze uĹźywa?

Nie, nie ja tylko ten co nie może IE9 zainstalować. To jego problem jak mu tak bardzo na IE w ogóle zależy.

Niech jej ktoś powie że MS wypuścił włśnie Windows
8, bo chyba ona mnie filtruje...

Już zamierzałam wczoraj za dwieście z czymś zł kupić BOX, ale się opamiętałam, bo Windows7 pewnie i tak jest lepszy.

A jak wypuscil to jest powod do przesiadki ?
Na razie to klne na win 7.

A ja nie.

--
animka

Data: 2012-10-28 03:02:45
Autor: Pszemol
Orange
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Z win7 być może nie, ale większość ludzi została przy XP z powodu tego, że
Vista była do kitu... A teraz mają już dwie inne do wyboru :)

Data: 2012-10-28 08:22:07
Autor: z
Orange
W dniu 2012-10-28 04:02, Pszemol pisze:
Z win7 być może nie, ale większość ludzi została przy XP z powodu tego, że
Vista była do kitu... A teraz mają już dwie inne do wyboru :)

Zainstalowałem sobie dla testu W8 na domowym blaszaku.
Komputer nie jest najnowszy ale nie potrzebuję szybszej maszyny. PentiumD 1.8 3GRam, nowy dysk...
I co? I dalej mają w dużym poważaniu sterowniki do karty dźwiękowej SB1024. Zostaje przy XP lub Debianie :-)
Pomijając już moje zagubienie w tym nowym "lepszym" pulpicie :-)

Data: 2012-10-28 09:01:18
Autor: Trybun
Orange
W dniu 2012-10-28 04:02, Pszemol pisze:

Z win7 być może nie, ale większość ludzi została przy XP z powodu tego, że
Vista była do kitu... A teraz mają już dwie inne do wyboru :)

Większość ludzi została ponieważ XP jest szczytowym osiągnięciem firmy Microsoft. Jak na razie wszystko po tamtym systemie to mniej lub trochę więcej udane popłuczyny.

Data: 2012-10-28 09:38:23
Autor: Pszemol
Orange
"Trybun" <rg@yahuoo.com> wrote in message news:k6ioof$529$1node2.news.atman.pl...
[...]

Używałeś osobiście Windows 7?

Data: 2012-10-28 10:09:39
Autor: W
Orange
Trybun wystukał, co następuje:

[...]

Możesz wyjaśnić swoją blyskotliwą wypowiedź?

Data: 2012-11-08 19:18:01
Autor: Trybun
Orange
W dniu 2012-10-28 11:09, W pisze:
[...]

Nie wiem czego  więcej oczekujesz.

Data: 2012-10-28 10:09:39
Autor: W
Orange
J.F. wystukał, co następuje:

[...]

Co Ci się w win7 nie podoba? IMHO bardzo udany system, śmiga sprawnie... ba! rozważam zakup win8 (bo cena promocyjna a jak się nie używa metro to jest kolejna masa usprawnień pod maską)
mnie aktualnie telepie jak ktoś dzwoni i prosi, żeby mu komputer naprawić a tam śmiga antyczny XP... :o

Data: 2012-10-28 14:00:16
Autor: Krystek
Orange
W dniu 2012-10-28 11:09, W pisze:
Co Ci się w win7 nie podoba? IMHO bardzo udany system, śmiga sprawnie... ba!
rozważam zakup win8 (bo cena promocyjna a jak się nie używa metro to jest
kolejna masa usprawnień pod maską)

I da się Metro UI wyłaczyć w Win 8?

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2012-10-28 13:48:32
Autor: W
Orange
Krystek wystukał, co następuje:

W dniu 2012-10-28 11:09, W pisze:
[...]

Wyłączyć, żeby w ogóle nigdzie się nie pojawiało? Nie. Ale jest Classic Shell (używam tego na win7 bo ma kilka fajnych bajerów) i dzięki tej aplikacji po zalogowaniu od razu dostajesz klasyczny pulpit ze standardowym menu start. Jeżeli nie używasz aplikacji metro, to praktycznie nowego UI oglądać nie będziesz (chyba poza podłączaniem wifi/napędów zewnętrznych, ale to też tylko w postaci paska z boku, który imho jest całkiem estetyczny (w ogóle metro jest estetyczne, ale jedna aplikacja na całym 24" monitorze mi się nie widzi ;) no ok - można mieć dwie - druga w postaci paska, ale mimo wszystko marnotrawstwo miejsca...)

Data: 2012-10-28 09:40:42
Autor: Pszemol
Orange
"W" <wu@wu.pl> wrote in message news:XnsA0FA9694342E8wuathomeat.home...
[...]

Pamiętaj, że to system projektowany do "post-pc era", a więc głównie
do tabletów. Ja się cieszę, bo już robię sobie smaka na MS Surface Pro
z prockiem Intela x86. Surface RT dla procków ARM sobie odpuszczę...

Data: 2012-10-28 19:07:28
Autor: J.F.
Orange
Dnia Sun, 28 Oct 2012 09:40:42 -0500, Pszemol napisał(a):
[...]

Pszemolu, ale co, przegapilem jakis upadek asteroidy ? Ze sie nagle zrobila post-pc era, i kazdemu wystarczy jeden program ?

Ja się cieszę, bo już robię sobie smaka na MS Surface Pro
z prockiem Intela x86. Surface RT dla procków ARM sobie odpuszczę...

A czego sie spodziewasz po Surface ?
dobrego brania w Starbucksie ? :-)

J.

Data: 2012-10-28 13:31:59
Autor: Pszemol
Orange
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:1hq2h31rkuz14$.89f8bi0utny7.dlg40tude.net...
[...]

No przecież jaja sobie robię... Czy Wam wszystkim poczucie humoru wycięli?

Ja się cieszę, bo już robię sobie smaka na MS Surface Pro
z prockiem Intela x86. Surface RT dla procków ARM sobie odpuszczę...

A czego sie spodziewasz po Surface ?
dobrego brania w Starbucksie ? :-)

Funkcjonalnego tableta się spodziewam. Te z androidem jakoś nigdy mi
jakoś nie podeszły...
Po prostu tablety dziś to takie przerośnięte telefony a nie zminiaturyzowane
laptopy - ja wolałbym aby mój tablet był funkcjonalnie miniaturą laptopa.
A co za tym idzie, chciałbym móc na tablecie uruchomić *KAŻDY* program
jaki mam aktualnie na laptopie i wtedy mógłbym sprzedać/pozbyć się laptopa...

Data: 2012-10-28 18:49:32
Autor: W
Orange
J.F. wystukał, co następuje:

"W" <wu@wu.pl> wrote in message
[...]

Nie, ale gro typowych userów wystarczy, a jak wiadomo większość ma zawsze rację... niestety...

Ja się cieszę, bo już robię sobie smaka na MS Surface Pro z prockiem
Intela x86. Surface RT dla procków ARM sobie odpuszczę...

Akurat jedyny plus wersji Pro to architektura x86 i możliwość uruchamiania aplikacji typowych dla windows, więc pod ręką ma się i tablet, i netbook i jak podobnei do komputera to można nawet popracować na tym, a wszystko w kompaktowej i przyjemnej obudowie.

Data: 2012-10-28 14:00:40
Autor: Pszemol
Orange
"W" <wu@wu.pl> wrote in message news:XnsA0FAC9AD2D39Fwuathomeat.home...
[...]

Mam właśnie podobne nadzieje i oczekiwania od Surface Pro...
A czy to się sprawdzi w praktyce? Zobaczymy.
Na razie wypuścili wersję RT na procku ARM - na Pro trzeba czekać
pewnie do drugiego kwartału przyszłego roku.
Co mnie martwi to że czytałem że Pro ma być niestety grubsze
i cieższe od wersji RT, więc będzie znowu niestety "coś za coś"...

Data: 2012-10-28 19:23:05
Autor: W
Orange
Pszemol wystukał, co następuje:

"W" <wu@wu.pl> wrote in message
[...]

Afair mowa była o 1Q2013

Co mnie martwi to że czytałem że Pro ma być niestety grubsze
i cieższe od wersji RT, więc będzie znowu niestety "coś za coś"...

Ano ma być:
http://microsoft-news.com/more-detailed-surface-specs-sheet-finally-answers-
such-questions-as-what-is-the-screen-resolution-of-the-surface-rt/

Data: 2012-10-28 16:01:48
Autor: Pszemol
Orange

"W" <wu@wu.pl> wrote in message
[...]

No... czyli Marzec 31 :-) Jak się nie spóźnią, oczywiście...
Biorąc pod uwagę że uważam się za tzw. "early adopter"
ale tylko w luźnym tego słowa sensie to jednak poczekam
tydzień-dwa na pierwsze wrażenia użytkowników zanim
sam  podejmnę decyzję o zakupie :-)

[...]

Czyli znów rzeczywistość pozostawia wiele do życzenia bo chciałoby się
mieć urządzenie małe, cienkie i lekkie jak RT ale z prockiem x86 jak Pro.
No nic... decyzję odwlekę aż do czasu jak będę mógł sobie w sklepie
"pomacać" RT i Pro, bo to na papierze wszystko inaczej wygląda niż w realu.

Data: 2012-10-28 18:57:48
Autor: J.F.
Orange
Dnia 28 Oct 2012 10:09:39 GMT, W napisał(a):
J.F. wystukał, co następuje:
[...]

Krocej by bylo wymieniac co mi sie podoba ... bo nie podoba to niemal
wszystko :-)

Aero jest cdd, po wylaczeniu przelaczanie zadan przez Alt-tab pozostaje
cdd, emaila skasowali, WLM do newsow sie praktycznie nie nadaje,
od katalogow mozna zwariowac - prawdziwe, wirtualne, raz widac jedne, raz
drugie, funkcje porozrzucane po interfejsie, helpu bez internetu nie
odpalaj, help zreszta tak samo bezuzyteczny jak w poprzednich.
W sieci cos przekombinowali, w urzadzeniach to juz w ogole dziwnie - niby
cos jest, ale co i jak to ma dzialac ?

Nowe, lepsze programy maja coraz mniej opcji.
mnie aktualnie telepie jak ktoś dzwoni i prosi, żeby mu komputer naprawić a tam śmiga antyczny XP... :o

A to w druga strone pytanie - co ci sie w XP tak nie podoba ? J.

Data: 2012-10-28 13:37:30
Autor: Pszemol
Orange
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:7upa4xuxsm7h.1xkg87ni84bm6.dlg40tude.net...
Aero jest cdd,

Co to cdd? :-)

po wylaczeniu przelaczanie zadan przez Alt-tab pozostaje cdd,

Działa wyśmienicie.

emaila skasowali, WLM do newsow sie praktycznie nie nadaje,

Odszukaj i zainstaluj sobie wersję 2009. Ja na tym śmigam codziennie.
Wersję 2011 rzeczywiście skopali, nie wstawia ptaszków w cytatach.

od katalogow mozna zwariowac - prawdziwe, wirtualne, raz widac jedne,
raz drugie,

To było tak skopane... hm... ulepszone już w Viscie. :-)

funkcje porozrzucane po interfejsie, helpu bez internetu nie
odpalaj, help zreszta tak samo bezuzyteczny jak w poprzednich.

Helpa nauczyłem się nie używać już w 1991 lub 92 roku w pierwszych
moich Windows 3.11. Potem mi tak zostało. Ideałem do naśladowania
jest dla mnie iPhone i iOS gdzie helpa nie ma bo nie potrzebny - wszystko
jest intuicyjne. Może kiedyś uda się zrobić takiego intuicyjnego peceta.

W sieci cos przekombinowali, w urzadzeniach to juz w ogole dziwnie
- niby cos jest, ale co i jak to ma dzialac ?

Tego zupełnie nie rozumiem - wszystko u mnie jest OK.

Nowe, lepsze programy maja coraz mniej opcji.

Kalkulator? :-)

Data: 2012-10-28 20:31:57
Autor: J.F.
Orange
Dnia Sun, 28 Oct 2012 13:37:30 -0500, Pszemol napisał(a):
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message
Aero jest cdd,

Co to cdd? :-)

Calkiem do d :-)

po wylaczeniu przelaczanie zadan przez Alt-tab pozostaje cdd,
Działa wyśmienicie.

Juz nie. A przynajmniej nie zawsze - na jednym mam tak dostepne cos 5
ostatnio uzywanych okienek, a dalej ... loteria.

emaila skasowali, WLM do newsow sie praktycznie nie nadaje,
Odszukaj i zainstaluj sobie wersję 2009. Ja na tym śmigam codziennie.
Wersję 2011 rzeczywiście skopali, nie wstawia ptaszków w cytatach.

nie tylko, jak pamietam to mi brakowalo tez osobnych ustawien dla poczty i
dla newsow, typu np poczte chce w html, a newsy nie.

I w ogole calej masy ustawien - ptaszki, tresc pierwszej linii, itp.
Doslownie caly rozwoj informatyki wzial w leb - tak to sie pisalo programy
30-50 lat temu, zadnych ustawien, wszystko tak jak program chce.
No i np przelaczanie widoku w/g daty i watkowanego - gubi aktualny post.

raz drugie,
To było tak skopane... hm... ulepszone już w Viscie. :-)

No to teraz poszli dalej. Telneta nie ma, a nie przepraszam, jest w opcjach
jako przestarzale programy. odpalam okienko cmd, uruchamiam, dziala.
odpalam cmd z total commandera, pisze telnet ... nie ma.

[...]

No coz, z makowka mialem kontaktu lacznego godzine, nawet mi sie spodobal
.... ale jesli to jest tak jak w kawale "nie pytaj jak to jest zrobione, my
to dobrze zrobilismy", to nie calkiem sie zgodze. Moze to i dobre jak sie nie wychodzi poza swiat maka, ale gdzie indziej
jednak sie przydaje troche pomocy.

I czasem sobie nawet chwale - uruchamiam np zdalny pulpit, a tam w helpie
pisze jak go wlaczyc na drugim komputerze.

W sieci cos przekombinowali, w urzadzeniach to juz w ogole dziwnie
- niby cos jest, ale co i jak to ma dzialac ?
Tego zupełnie nie rozumiem - wszystko u mnie jest OK.

Ot takie ostatnie doswiadczenie - chce podlaczyc skaner. Tylko niespodzianka - skaner jest sieciowy. Jak windows wyszukuje urzadzenia w sieci - ch* wie. No dobra, moze ja nie
musze wiedziec, wystarczy ze wie Microsoft i producent skanera. Byc moze nowe urzadzenie znajdzie. Ale to jest stare. Ciekawe - drukarke
znajduje. Przy drukarce mam opcje podania adresu IP, przy innych
urzadzeniach - nie.
Nowe, lepsze programy maja coraz mniej opcji.
Kalkulator? :-)

No, ten ma niby wiecej - tylko nie wiem czemu miedzy widokami gubi aktualna
liczbe. Ale juz taki paint ... zawsze byl dd, a teraz jest jeszcze gorszy
:-)

J.

Data: 2012-10-28 16:25:54
Autor: Pszemol
Orange
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:fis913kkl7l8$.1xt4r3s5watt.dlg40tude.net...
[...]

Acha... to Twoje autorskie? :-)

po wylaczeniu przelaczanie zadan przez Alt-tab pozostaje cdd,
Działa wyśmienicie.

Juz nie. A przynajmniej nie zawsze - na jednym mam tak dostepne
cos 5 ostatnio uzywanych okienek, a dalej ... loteria.

Hm... to jakieś dziwne masz te Windows, bo ja właśnie nacisnąłem
ALT+TAB i mam 9 otwartych okienek, plus pulpit, razem dziesięć.

Ha, ha...
Już to widzę oczami wyobraźni jak znowu taki Tomuś czy JoteR pomyślą
że "u mnie jakoś dziwnie dobrze iPhone działa a u wszystkich się chrzani" :-)
Uprzedzając dogaduszki grupowych clownów podaję do wglądu zrzut
z ekranu: http://www.voila.pl/068/nlf43/index.php?get=1&f=1

[...]

To źle pamiętasz.
http://www.voila.pl/072/sl0o3/index.php?get=1&f=1

I w ogole calej masy ustawien - ptaszki, tresc pierwszej linii, itp.

Tego nigdy nie było... Załatwiały to zdaje się jakieś nakładki na OE.
Sam kiedyś taką nakładkę napisałem, a raczej zmodyfikowałem
jednego MS-owego DLLa którego OE używał... To było bardzo proste.

Doslownie caly rozwoj informatyki wzial w leb - tak to sie pisalo programy
30-50 lat temu, zadnych ustawien, wszystko tak jak program chce.
No i np przelaczanie widoku w/g daty i watkowanego - gubi aktualny post.

Teraz niestety darmowy software dla publiczności pisze się na zamówienie
nie u siebie tylko robi jakiś tani outsourcing i tak to niestety potem wygląda.
Sam z tym walczę w naszej firmie i szef się już dwa razy miał okazję
przekonać jak software wygląda po powrocie z Indii ale nic się nie nauczył.
Projekty tak strasznie opóźnione z takimi strasznymi błędami że ledwie,
ledwie się udało te najgrubsze poprawić a jak podsunąłem listę "drobnicą"
(tego typu braki jak Ty narzekasz) to zostałem wyśmiany że przesadzam...
Tanio bierze górę nad dobrze. I tak jest niestety wszędzie.

> [...]

jako przestarzale programy. odpalam okienko cmd, uruchamiam, dziala.
odpalam cmd z total commandera, pisze telnet ... nie ma.

Telneta mam od dawna - trzeba sobie włączyć i potem jest normalnie
jak trzeba. Sprawdź sobie czemu ten odpalony spod commandera
nie widzi telneta bo przecież powinien.
Swoją drogą jak używasz takich archaizmów jak Total Commander
dla ludzi z zaszłościami spod MS-DOS to nigdy nowoczesnych
Windows nie będziesz w stanie docenić: oglądasz je przez pryzmat
tego co widać w Total Commanderze. Ja staram się takich nakładek
unikać i całkiem nieźle mi to jak na razie wychodzi.

[...]

No ale użytkownika nie obchodzi zwykle JAK coś w komputerze zostało
zrobione - ważne że dostali coś, co zrobione było dobrze i działa...

I czasem sobie nawet chwale - uruchamiam np zdalny pulpit, a tam w helpie
pisze jak go wlaczyc na drugim komputerze.

A piszą jak go włączyć w MS Windows wersjach Home? ;-)

[...]

Ale Ty jakiś toporny jesteś...
Czemu po ludzku nie włożysz pecetowi w mordę CD-ROM który
dostałeś ze skanerem? Albo (jak nie dostałeś) to ściągasz software ze
strony producenta drukarki/skanera - użyj czegoś zoptymalizowanego
do Twojego konkretnego urządzenia przez producenta sprzętu zamiast
męczyć się z czymś ogólnym w Windows...

[...]

Paint?? Coś mu zepsuli? Nie zauważyłem...

Data: 2012-10-28 19:43:26
Autor: W
Orange
J.F. wystukał, co następuje:

[...]

Nie widzisz jej w otoczeniu sieciowym? Wtedy dwumlask i się instaluje :)

Data: 2012-10-28 19:06:49
Autor: W
[ot] win7 vs winXP [was Re: Orange]
J.F. wystukał, co następuje:

[...]

malkontent ;-)

Aero jest cdd,
(wyjaśnisz cdd?)

rzecz gustu - mnie się podoba, aczkolwiek z lekko zmienionym 'theme' obfitującym w szarości.

po wylaczeniu przelaczanie zadan przez Alt-tab pozostaje
cdd,

hmm, właśnie zdałem sobie sprawę, że nie pamiętam kiedy ostatni raz używałem alt-tab ^__^"
aplikacje w tle typu komunikator/foobar mają swoje skróty, reszta przypięta na taskbarze i win+#

emaila skasowali, WLM do newsow sie praktycznie nie nadaje,

cóż, wbudowane narzędzia mailowo-newsowe w Windows nigdy się za bardzo nie nadawały, aczkolwiek dało się je doprowadzić do stanu względnej nieupierdliwości przy używaniu ;)
dgnde

od katalogow mozna zwariowac - prawdziwe, wirtualne, raz widac jedne,
raz drugie,
Hm, biblioteki? Można wyłączyć i nie używać (nie jestem fanem semantycznego pulpitu za bardzo, przynajmniej dopóki nie zostanie hiper-dopracowany, aczkolwiek nawaet wtedy wolę sam sobie ukłądać niż trzymać wszystko w jednym burdelu i wyszukiwac, ale niestety 'większośc' ;) ).
Generalnie używam jak wcześniej - pliki ładnie w katalogach na dysku poukładane.

funkcje porozrzucane po interfejsie, helpu bez internetu
nie odpalaj, help zreszta tak samo bezuzyteczny jak w poprzednich.

Akurat do tej pory nie rozumiem sensu F1 bo zawsze uruchamia helpa i nigdy jeszcze nie pomogło. Aczkolwiek jeżeli chodzi o ustawienia to grupowanie wszystkiego w panelu sterowania w kategorie + możliwość wyszukiwania stosownych apletów jest *DUŻO* szybsze niż przeklikiwanie się przez poszczególne kontrolki w XP, a że w 7 jest ich wyczajnie więcej, więc wyszukiwanie tylko pomaga.

W sieci cos przekombinowali, w urzadzeniach to juz w ogole dziwnie -
niby cos jest, ale co i jak to ma dzialac ?

Nie rozumiem. MMC zarządzania urządzeniami jest taki sam jak był, drukarki i urządzenia masz w drukarkach (teraz nawet drukarka wygląda jak ta stojąca obok biurka ;) ) - można włączać, wyłączać, usuwać i wszystko zwyczajnie *DZIAŁA*

Nowe, lepsze programy maja coraz mniej opcji.

Nieprawda, paint dorobił się obsługi png i o dziwo robiąc zrzut ekranu wolę włączyć painta właśnie niż gimpa czy coś innego bo jest szybciej.

mnie aktualnie telepie jak ktoś dzwoni i prosi, żeby mu komputer
naprawić a tam śmiga antyczny XP... :o

A to w druga strone pytanie - co ci sie w XP tak nie podoba ?

Trąci myszką? Starzejące się API (hint: wiele aplikacji już teraz wymaga przynajmniej sp3), właśnie problemy ze sprzętem - najczęściej działa, ale czasami nie i zwyczajnie nie wiadomo było dlaczego. Super sprawa win7 - konfiguracje wielomonitorowe działają po prostu cudownie i to na domyślnych systemowych sterownikach - podłączam monitor i działa, nie muszę się drapać po głowie i szukać po sterach ati/nvidii i przeklikiwać się, podłączanie się do sieci - bułka z masłem (właśnie! domyślne sterowniki w wielu przypadkach po prostu umożliwiają bezusterkowe plug&play, i wg statystyk MS mają pokrycie bodajże ~90-95% urządzeń, a producent musi się wyjątkowo postarać i zignorować uniwersalne interfejsy, żeby nie działało); dalej - menu start z wyszukiwaniem/indeksowaniem -- od dawna nie przekopuję się przez menu start - po prostu naciskam "flagę" i wpisuję co chce uruchomić.

'bottomline' - chyba na starość 'makowieję' i zwyczajnie cieszy mnie, że system po prostu działa, a dodatkowo działa szybko i nie mam co chwilę /fakapów/ jak chcę coś podłączyć/odłączyć.

WinXP nie był systemem złym (jądro NT) aczkolwiek win7 zrobił gigantyczny krok do przodu i nie widzę najmniejszego sensu, żeby użerać się z antykiem ;)

Data: 2012-10-28 19:11:34
Autor: atm
Orange
On 2012-10-27 19:32, J.F. wrote:
[...]

Jak dla mnie W7 jest bardzo dobry. Pomimo maksymalnego obciazenia systemu i wyskoczenia z 24GB na wirtualna nic sie nie wyklada.
Moge smialo powiedziec, ze mam teraz niemal 100% stabilna konfiguracje sprzetowo-programowa.
Przez chwila zastanawialem sie nad zakupem W8...wstrzymam sie jednak i zrobie to moze pozniej. Nic na tym nie zyskam poza problemami, ktore zapewne wystapia podczas upgrade a nie chce mi sie calosci przeinstalowywac.

Data: 2012-10-28 20:39:35
Autor: J.F.
Orange
On 2012-10-27 19:32, J.F. wrote:
A jak wypuscil to jest powod do przesiadki ?
Na razie to klne na win 7.

Jak dla mnie W7 jest bardzo dobry. Pomimo maksymalnego obciazenia systemu i wyskoczenia z 24GB na wirtualna nic sie nie wyklada.

O jeżu ... a coz ty robisz, ze potrzebujesz 24 GB ? A ja sie zastanawiam co mi obecnie zajmuje 1.5GB ..

Moge smialo powiedziec, ze mam teraz niemal 100% stabilna konfiguracje sprzetowo-programowa.

stabilny to w miare jest ... ot, nawet niedawno mialem przyklad - cos go
przy starcie zablokowalo i bardzo stabilnie blokowalo az przylaczyme do
internetu. I co gorsza nie wiem co, bo nic nie moglem uruchomic ..

J.

Data: 2012-10-28 16:27:05
Autor: Pszemol
Orange
On 2012-10-27 19:32, J.F. wrote:
[...]

Nie dziwota że do iPada 64GB mu mało :-))

Data: 2012-10-28 22:37:09
Autor: atm
Orange
On 2012-10-27 19:32, J.F. wrote:
[...]

No sam widzisz, niestety plyta nie obsluguje wiecej a dodatkowe 12GB chetnie bym tam jeszcze wcisnal.
Zajmuje sie grafika 3D, sceny sa coraz bardziej zlozone, czasu na zoptymalizowanie sceny nie ma, RAM zas w duzym stopniu rozwiazuje ten problem.

Data: 2012-10-28 17:36:54
Autor: Pszemol
Orange
On 2012-10-27 19:32, J.F. wrote:
[...]

To dokładnie jak u tych co im brakuje czasu aby zrobić porządek
w archiwach - po prostu wsadzą nową kartę SD...
Takie niechlujne podejście - ech... a dawniej miało się 64 kb w Atari
i musiało wystarczyć - to uczyło porządku i wytrzebiało niechlujstwo.

Data: 2012-10-28 23:50:37
Autor: JoteR
Orange
"Pszemol" napisał:

To dokładnie jak u tych co im brakuje czasu aby zrobić porządek
w archiwach - po prostu wsadzą nową kartę SD...

.... wywołując zrozumiałą zawiść tych, którzy nie mogą tego uczynić, choćby bardzo chcieli.

Takie niechlujne podejście - ech... a dawniej miało się 64 kb w Atari
i musiało wystarczyć - to uczyło porządku i wytrzebiało niechlujstwo.

I owe 64 kb (cokolwiek to oznacza) uczyło porządku w archiwach? Podajesz tu pojemność taśmy C-60, czy jak?

JoteR

Data: 2012-10-28 17:55:40
Autor: Pszemol
Orange
"JoteR" <joter@pf.pl> wrote in message news:508db6c4$0$26695$65785112news.neostrada.pl...
"Pszemol" napisał:

To dokładnie jak u tych co im brakuje czasu aby zrobić porządek
w archiwach - po prostu wsadzą nową kartę SD...

... wywołując zrozumiałą zawiść tych, którzy nie mogą tego uczynić, choćby bardzo chcieli.

Raczej nie zawiść, bo jak pisałem już wielokrotnie, miejsca wolnego
mi nie brakuje... Nie noszę ze sobą w telefonie całego swojego
cyfrowego "dobytku" - nawet jak bym chciał, to nie robią takich
dużych kart jeszcze...

[...]

Uczyło dyscypliny i zorganizowania które się potem przenosiło
na inne dziedziny życia, między innymi porządki w archiwach.

Data: 2012-10-29 00:18:31
Autor: JoteR
Orange
"Pszemol" napisał:

To dokładnie jak u tych co im brakuje czasu aby zrobić porządek
w archiwach - po prostu wsadzą nową kartę SD...

... wywołując zrozumiałą zawiść tych, którzy nie mogą tego uczynić, choćby bardzo chcieli.

Raczej nie zawiść

Raczej jednak zawiść.

[...]

Uczyło przede wszystkim "cwaniactwa" informatycznego, bo zamiast skupić się na przejrzystym i skalowalnym algorytmie, nieszczęsny programista kombinował, jakby tu oszukać przestrzeń adresową - sławetne umieszczanie wektora przerwań wykorzystującego pierwszebajty ROM-u czy umieszczanie fragmentów kodu w obszarze pamięci obrazu (ZX Spectrum). Podobnie ścibolenie na ciasnym  nośniku - w rezultacie użytkownik tracił mnóstwo czasu, kompresując i rozkompresowywując archiwa a i tak skutek bywał co najwyżej średni. Łatwiej przecież zachować porządek w wielopokojowym mieszkaniu, meblując je w sposób przemyślany niż w jednoizbowej klitce, przesuwając nieustannie meble z kąta w kąt. A flejtuch i tak zostanie flejtuchem, niezależnie od tego, czy gnieździ się w lepiance, czy zamieszka w pałacu.

JoteR

Data: 2012-10-29 01:40:41
Autor: atm
Orange

[...]

Alez Pszemol sie odgryzl, gratuluje. Pszemol - ekspert od wszystkiego.

Data: 2012-10-28 20:00:08
Autor: Pszemol
Orange
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:k6kjad$su9$1node2.news.atman.pl...
[...]

E tam... wcale nie odgryzł. Jak Ty się na codzień zajmujesz grafiką
to nie dziwota że Ci wszędzie pamięci brakuje na dysku... to normalka ;-)

Data: 2012-10-29 09:04:10
Autor: atm
Orange
On 2012-10-29 02:00, Pszemol wrote:
[...]

Pudlo, Pszemol, pudlo :]

Data: 2012-10-29 12:24:20
Autor: Michal Tyrala
Orange
On Sun, 28 Oct 2012 17:36:54 -0500, Pszemol wrote:
 To dokładnie jak u tych co im brakuje czasu aby zrobić porządek
 w archiwach - po prostu wsadzą nową kartę SD...

I się tak zapetliles, bo w iphonie nie mozna...

BTW, dzieciatka chmurek -- porzadek w chmurze robi się o wiele mniej
wygodnie niz lokalnie w trybie USB storage (wiem, tez jest 'be', bo w
iphonie okastrowany).
--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2012-10-29 13:16:03
Autor: Uncle Pete
Orange
Takie niechlujne podejście - ech... a dawniej miało się 64 kb w Atari
i musiało wystarczyć - to uczyło porządku i wytrzebiało niechlujstwo.

Czy na pewno dobrze pamiętasz, na czym przechowywało się dane w Atari? I po co było pudło z pięciocalowymi dyskietkami? (Niektóry zamiast niego mieli pudło z kasetami magnetofonowymi.)

;)

Data: 2012-10-28 19:44:27
Autor: W
Orange
J.F. wystukał, co następuje:

On 2012-10-27 19:32, J.F. wrote:
[...]

RAM is cheap ;)

Ja mam teraz w laptopie 4GB i to jest 'ciut mało' - optymalnie to byłoby 8-
16, no ale jak się dłubie w Javie + chce mieć jakiś VM (lub dwa) to ta pamięć szybko znika...

Data: 2012-10-27 20:08:36
Autor: z
Orange
W dniu 2012-10-27 19:25, Pszemol pisze:

Animka XP jeszcze używa? Niech jej ktoś powie że MS wypuścił włśnie Windows
8, bo chyba ona mnie filtruje...

Spokojnie. To była taka rada Animki dla człowieka co miał problem na XP.
Wiem.. na innej grupie ale Animka ma duży potencjał i dużo "dobrych" rad. Szkoda że tyle bluzga :-)

Data: 2012-10-28 22:09:01
Autor: Animka
Orange
W dniu 2012-10-27 20:08, z pisze:
[...]

rad. Szkoda Ĺźe tyle bluzga :-)

Właśnie teraz użyłeś obrzydliwego wyrazu i wiadomo co sobą reprezentujesz.

--
animka

Data: 2012-10-29 14:03:49
Autor: z
Orange
W dniu 2012-10-28 22:09, Animka pisze:
Właśnie teraz użyłeś obrzydliwego wyrazu i wiadomo co sobą reprezentujesz.

Sorry ale jak będziesz dawać ludziom złe rady to nie licz na pobłażliwość. Ktoś musi to prostować dla dobra czytającej młodzieży. :-)
Przyznanie się do błędu nie jest głupotą. Głupotą jest tkwić w błędzie i _bluzgać_ :-)

Data: 2012-10-29 13:31:29
Autor: Waldek Godel
Orange
Dnia Mon, 29 Oct 2012 14:03:49 +0100, z napisał(a):

[...]

Weź przestań - jak ktokolwiek słucha rad maskotki, to sam sobie jest
winien.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

Data: 2012-10-30 00:38:59
Autor: Animka
Orange
W dniu 2012-10-29 14:31, Waldek Godel pisze:
[...]

Miśku, ja nie dawałam porady tylko prosiłam o informację w sprawie Orange Online. Obudź się albo idź już spać.

--
animka

Data: 2012-10-30 00:37:09
Autor: Animka
Orange
W dniu 2012-10-29 14:03, z pisze:
[...]

Jakie rady? Wiidzę, że cały czas się mądrzysz. Pytałam dlaczego Orange online nie pokazuje mi moich środków od paru dni (od wczoraj już widzę). Co napisałeś? po co się wyrywasz z ręką w nocniku? Masz sklerozę starczą, tak?...A zreszą pies cię ganiał. Nie potrzebna mi dyskusja z tobą.

--
animka

Orange