Orange Abonament 10 tylko dla nowych abonentów

Data: 2009-11-03 07:23:18
Autor: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
Orange Abonament 10 tylko dla nowych abonentów
Nie da się przejść z Nowego Twojego Planu 10 na Orange abonament 10.
Własnie BOK poinformowało mnie o tym.

Mogę przejść na Orange Abonament 25

Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
http://foto.3mam.net/warsaw/05/slides/20090927124718.php
zakaz wjazdu do lasu kabackiego

Data: 2009-11-03 08:05:07
Autor: Olgierd
Orange Abonament 10 tylko dla nowych abonentów
Dnia Tue, 03 Nov 2009 07:23:18 +0100, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
napisał(a):

Nie da się przejść z Nowego Twojego Planu 10 na Orange abonament 10.
Własnie BOK poinformowało mnie o tym.

A jak przeniesiesz do tego 25, to nie możesz później obniżyć? A jeśli się zaprą, to: poproś o przeniesienie do prepaida, a później z prepaida do Abonament 10. Dwie wycieczki, niestety, i jakieś 50 zł (oddają "w rozmowach"), ale skutek będziesz miał ten sam.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd

Data: 2009-11-03 13:36:39
Autor: PWK
Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <adres.na@mojej.www.pl> napisał w wiadomości news:hcoi8n$778$1inews.gazeta.pl...
Nie da się przejść z Nowego Twojego Planu 10 na Orange abonament 10.
Własnie BOK poinformowało mnie o tym.

Mogę przejść na Orange Abonament 25

BOK w Orange to nic nie wie, zadaj to pytanie jeszcze ze dwa, trzy razy, pewnie dostaniesz inną odpowiedź
Mnie informowali, że mogę z Jednej Idei z rachunkiem 10 przejść na Orange Abonament 10 bez problemu, jedynie w cenie 50 PLN za zmiane planu na Orange Abonament. Wiąże mnie z nimi umowa na czas nieokreślony.
--
PWK

Data: 2009-11-03 18:31:04
Autor: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
Dnia Tue, 3 Nov 2009 13:36:39 +0100, PWK napisał(a):

[...]

też przeszedłem tę drogę, zadzwoniłem na *100 i złozyłem dyspozycję,
konsultant przyjął, wisiałem na linii chyba 20 min, pytał się jeszcze kogoś
i powiedział, ze się uda... minęły 2 cykle rozliczeniowe a plan nie został
zmieniony to napisałem do BOK po zalogowaniu i nadeszła taka odpowiedź że
się nie da, zadzwoniła panna z BOK.
Powiedziała że dostanę to także listem.

Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
Cmentarz Komunalny Południowy Antoninów
http://foto.3mam.net/album2/Cmentarz-Poludniowy/index3.php

Data: 2009-11-03 19:57:55
Autor: PWK

Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <adres.na@mojej.www.pl> napisał w wiadomości news:hcppcr$8vc$1inews.gazeta.pl...
[...]

Zaraz do nich zadzwonię, bo mam kilka spraw...
Miły Pan powiedział, że można zmienić na Orange Abo 10. Kosztuje to 50 PLN i umowa musi być na czas nieokreślony.
Inna sprawa, że nie chcą tego robic... mnie tez namawiał na podpisanie aneksu.
Pozdr

Data: 2009-11-04 22:44:21
Autor: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
Dnia Tue, 3 Nov 2009 19:57:55 +0100, PWK napisał(a):

Miły Pan powiedział, że można zmienić na Orange Abo 10. Kosztuje to 50 PLN i umowa musi być na czas nieokreślony.
Inna sprawa, że nie chcą tego robic... mnie tez namawiał na podpisanie aneksu.

powyższe warunki są spełnione;
abonent był gotów ponieść koszt 50 PLN, a jednak przejście na NAbo10 nie
jest możliwe

Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
Prywatna kolekcja antyków
http://foto.3mam.net/antyki/

Data: 2009-11-06 17:08:29
Autor: PWK

Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <adres.na@mojej.www.pl> napisał w wiadomości news:hcssjo$4df$1inews.gazeta.pl...
[...]

To ja nie wiem jak to urgryźć. Sam mam taką sytuację, w której BOK telefoniczny daje mi zielone światło na wcześniejsze rozwiązanie umowy, zapłacenie "kary" i migrację numeru do Popa. BOK mailowy pisze, że się nie da i poleca podpisanie nowego aneksu za jakiś czas. Oczywiście traktuję to jako marketingowy bełkot. W Orange jest tak, że co osoba, to inna odpowiedź. Kiedyś przez Orange on line na dwóch róznych numerach wysłałem to samo pytanie. Odpowiedzi różniły się i to mocno. Może uderz osobiście do salonu, ale nie franczyzowego, tylko tego Orange.
Albo niech rzecznik Jabczynski na blogu się wypowie - ja bym do niego napisał.
--
PWK

Data: 2009-11-15 22:24:06
Autor: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
Orange Abonament 10 tylko dla nowych abonentów
Dnia Tue, 3 Nov 2009 07:23:18 +0100, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
napisał(a):

Nie da się przejść z Nowego Twojego Planu 10 na Orange abonament 10.
Własnie BOK poinformowało mnie o tym.

Mogę przejść na Orange Abonament 25

No i jest finał. Orange przysłało poleconym listem pisemną informację że
Orange Abonament 10 jest tylko przy umowach na czas nieokreślony. Wcześniej
panna dzwoniła, że przejście z NTP1 na NO10 nie jest możliwe, ale jest
jedna ciekawostka:
po zalogowaniu się na orange-online widać: Orange Abonament
po zatelefonieniu na *500 mówi, że jest: Orange Abonament 10

Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
Antyki http://foto.3mam.net/antyki/antyki_2.php

Orange Abonament 10 tylko dla nowych abonentów