Orange Box

Data: 2009-10-13 12:48:17
Autor: Catalyst
Orange Box

"CeSaR" <adres@mail.com> wrote in message news:hb19jv$hve$1news.onet.pl...
Odkładam na półkę. Zrobię podejście znów za jakiś czas.
A jak nie to sprzedam za czapkę śliwek.

Pamiętam jak grałem to gdy miało premierę (2004?) - od tamtego czasu przelazłem to z 10 razy (podstawkę) i po 2-3 razy każdy epizod (w tym ep2 bez strzelania dla achieva).

Dla mnie HL2 to kwintesencja klimatu, zajebistej historii, klimatu i miodności. I klimatu. Poprostu niektóre momenty w grze oglądałem po 20 razy (zabijałem się i lazłem żeby znowu zobaczyć jakąś "nic nie znaczącą" scenkę, przerywnik, element otoczenia.

Wszsytko w tej grze jest mega-zajebiste IMO

Pozdr

Data: 2009-10-14 15:28:29
Autor: KAM_
Orange Box
Catalyst pisze:

Dla mnie HL2 to kwintesencja klimatu, zajebistej historii, klimatu i miodności. I klimatu.

Łoj, to chyba w "jedynkę" nie grałeś. :)

--

Kamil KAM_ Haczmerian
http://kamson.untergrund.net

Data: 2009-10-14 07:54:43
Autor: sialala
Orange Box
On Oct 14, 2:28 pm, KAM_ <karp...@wp.pl.SRAMNASPAM> wrote:
Catalyst pisze:

> Dla mnie HL2 to kwintesencja klimatu, zajebistej historii, klimatu i
> miodności. I klimatu.

Łoj, to chyba w "jedynkę" nie grałeś. :)

+1
pierwsza czesc HL jest jednym z nielicznych FPSow, ktore konczylem z
przyjemnoscia i do ktorych mialem ochote wrocic (i wracalem). HL2
skonczylem raz i do tego na sile. IMO zupelnie inna gra, w ktorej
tworcy poszli troche za bardzo widowki zamiast historyjki. aha - w HL1
gralem na PC i PS2, a w HL2 na PC kilka miesiecy po premierze.

Data: 2009-10-14 17:33:04
Autor: KAM_
Orange Box
sialala pisze:

+1
pierwsza czesc HL jest jednym z nielicznych FPSow, ktore konczylem z
przyjemnoscia i do ktorych mialem ochote wrocic (i wracalem).

A ja nigdy nie pokonałem Nihhilantha, nie miałem motywacji, bo te misje na Xen jakoś w ogóle mi nie podeszły. Natomiast podróż po Black Mesa to po prostu niezapomniana przygoda. :)

--

Kamil KAM_ Haczmerian
http://kamson.untergrund.net

Orange Box