Orange Box

Data: 2009-10-16 16:55:38
Autor: Artur Bross
Orange Box
To nie jest strzelanka, jak wielu mysli - to gra czysto przygodowa z elementami strzelania.

Ma bardzo specyficzny klimat. Albo sie to lubi, albo nie... Jak dla mnie; jedna z najlepszych gier w historii.

Podobnie mialem z pierwsza czescia HL - w ogole nie moglem sie za nia zabrac, chociaz wszyscy krzyczeli, ze to taka fajna gra. Dopiero dwojka okazala sie strzalem w dziesiatke. W tej grze, momentami sa takie akcje, ze az dech zapiera. Wersja na PS3 jest lekko zryta, ale PC/360 to sama przyjemnosc - dla mnie, samo chodzenie i ogladanie wszystkiego w grze jest wystarczajacym powodem by gre uwielbiac.

I na koniec - jesli gra NBA dostanie 10/10, to co z tego, jesli ktos nie przepada za murzynami i koszykowka?

Orange Box