Orange Cash w praktyce - prośba o opinie

Data: 2012-12-04 11:51:08
Autor: Bankokształciuch
Orange Cash w praktyce - prośba o opinie
Bardzo proszę o Wasze opinie w sprawie usługi Orange Case i mBank.

Pani z mLini była bardzo uprzejma, jednak poza informacjami dostępnymi na stronie www.mbank.com.pl/orangecash niewiele więcej potrafiła powiedzieć.

Interesuje mnie przede wszystkim:
1. Jak karta "wygląda" w serwisie mBanku. Czy jest podłączana do eKonta, czy inaczej. Jak sprawdza się jej saldo? Czy jest to coś w rodzaju eKarty?
2. Czy jeżeli jestem już klientem mBanku, to czy będę miał nowy identyfikator do logowania dla Orange Cash, czy mogę usługę powiązać z obecnym identyfikatorem.
3. Czy mieliście jakieś problemy w płatnościach?
4. Czy jest jakaś opłata dodatkowa za kartę SIM Orange Cash?

Za wszystkie opinie z góry dziękuję.

Data: 2012-12-05 21:30:21
Autor: vectra
Orange Cash w praktyce - prośba o opinie
1. w serwisie jej nie widać. wchodzisz przez wwww podając nr karty, date
oraz cv2
2. nr karty to identyfikator
3. nie
4. nowa aktywacja / przedłużenie umowa za 0 pln, inny przypadek zgodnie
z cennikiem