Orange - "Co druga minuta gratis" - jak jest z tą promocją?

Data: 2011-07-20 11:09:37
Autor: mirekc
Orange - "Co druga minuta gratis" - jak jest z tą promocją?
W regulaminie napisali, że usługa ma rozliczanie minutowe. Jak to jest w praktyce, czy rozliczanie minutowe stosuje się tylko do potrzeb tej promocji (do wyznaczenia początku darmowych minut), zaś minuty płatne rozliczane są w dalszym ciągu sekundowo, czy też promocja całkowicie przełącza taryfikację na minutową, czyli jak rozmawiam poniżej minuty, to jestem "do tyłu"?

Data: 2011-07-20 17:17:21
Autor: newsy
Użytkownik "mirekc" <mirekc@interia.pl> napisał w wiadomości news:j0660j$k9l$1inews.gazeta.pl...
[...]

Niestety to drugie. Sprawdzałem w praktyce

Orange - "Co druga minuta gratis" - jak jest z tą promocją?