Grupy dyskusyjne   »   pl.biznes.banki   »   Orange Finanse nie chce mi zamkn±æ konta.

Orange Finanse nie chce mi zamkn±æ konta.

Data: 2014-11-04 22:39:15
Autor: s3osilek
Orange Finanse nie chce mi zamkn±æ konta.
Hello, zawarlem przelewem umowe o prowadzenie konta z Orange Finanse.  Jednak sie rozmyslilem i w regulaminowym czasie 14 dni wyslalem odstapienie od tej umowy. No i sie zaczela jazda. Nie chca mi zamknac konta. Prosze o porade w jaki sposob pozbyc sie niesfornych upierdliwcow, ktorzy sie sami nie trzymaja regulaminow na podstawie ktorych zawierane sa umowy z klientami ? Pzd Osilek Dnia 29 pa¼dziernika 2014 11:45 Orange Finanse - Kontakt<kontakt@orangefinanse.com.pl> napisa³(a):         Szanowny Panie,                  informujê, ¿e dyspozycja numer DSO116255530 - Odst±pienie od umowy zosta³a odrzucona. Powodem odrzucenia jestbrak kontaktu telefonicznego w celu potwierdzenia dyspozycji.                           Informujê o mo¿liwo¶ci samodzielnego z³o¿enia wybranych dyspozycji oraz zamówienia dokumentów w serwisie transakcyjnym.                           Z powa¿aniem,         Ewa Siniawska-Mazepus         Konsultant -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- Witam, prosze o wskazanie punktu regulaminu nakazujacego/zobowiazujacego moja osobe do telefonicznego potwierdzenia zgloszonej dyspozycji. Dyspozycja zostala zgloszona pisemnie w regulaminowym przeze mnie terminie, tak wiec powinna zostac wypelniona przez Bank. Jest to moje oswiadczenie woli. W przypadku pozytywnego zalatwienia sprawy informuje, iz zglosze skarge na Bank do odpowiednich instytucji go nadzarujacych. Z powazaniem XXX -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- Szanowna Pani, dziêkujê za przes³an± wiadomo¶æ. W odpowiedzi na Pani e-mail uprzejmie informujê, ¿e niestety nie ma mo¿liwo¶ci wskazania Pani konkretnego punktu regulaminu, na podstawie którego jest niezbêdne potwierdzenie z³o¿enia dyspozycji drog± telefoniczn±. Taka jest obecnie obowi±zuj±ca procedura banku, dziêki czemu nie ma mo¿liwo¶ci realizacji tej dyspozycji poprzez dostarczenie do banku dokumentu, który nie zosta³ z³o¿ony przez prawowitego w³a¶ciciela rachunku. Mam nadziejê, ¿e powy¿sze informacje oka¿± siê dla Pani kompletne. W przypadku dodatkowych pytañ zapraszam do kontaktu zwrotnego lub w innej wybranej formie: <http://www.mbank.pl/o-nas/kontakt/>; Z powa¿aniem Patrycja Ju¼wicka Biuro Obs³ugi Klientów -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- Witam, generalnie jednym z kanalow dostepu jest kontakt mailowy lub forma pisemna. Jestem niesamowicie ciekaw w jaki sposob chcecie Panstwo przeprowadzic ten proces w przypadku osoby gluchoniemej. W zwiazku z powyzszym informuje o zlozeniu skargi do KNF. Z powazaniem XXX

Data: 2014-11-13 02:55:29
Autor: Zibo
Orange Finanse nie chce mi zamkn±æ konta.
Daj znaæ jak sprawa siê potoczy³a.

Orange Finanse nie chce mi zamkn±æ konta.

Nowy film z video.banzaj.pl wiêcej »
Redmi 9A - recenzja bud¿etowego smartfona