Orange FnK - tansze rozmowy?

Data: 2010-10-19 09:29:50
Autor: Orion
Orange FnK - tansze rozmowy?
Witam!

Oferta internetowa Orange Free na Kartę jest niezła. Gdyby tak jeszcze dało się obniżyć ceny rozmów i smsów...
Jest na to jakiś sposób?

Marek

Data: 2010-10-19 09:35:42
Autor: Liwiusz
Orange FnK - tansze rozmowy?
W dniu 2010-10-19 09:29, Orion pisze:
Witam!

Oferta internetowa Orange Free na Kartę jest niezła. Gdyby tak jeszcze
dało się obniżyć ceny rozmów i smsów...
Jest na to jakiś sposób?

   Dzwoń przez internet.

--
Liwiusz

Data: 2010-10-19 10:47:22
Autor: Orion
Orange FnK - tansze rozmowy?

Oferta internetowa Orange Free na Kartę jest niezła. Gdyby tak jeszcze
dało się obniżyć ceny rozmów i smsów...
Jest na to jakiś sposób?

  Dzwoń przez internet.

Ale to chyba trzeba być w zasięgu HSDPA? Bo myślę, że Edge nie wystarczy?

--
Marek

Data: 2010-10-19 10:56:23
Autor: Liwiusz
Orange FnK - tansze rozmowy?
W dniu 2010-10-19 10:47, Orion pisze:

[...]

   HGW.

   Tak czy siak oprócz stawki 29gr/min nic lepszego nie wymyślisz. Jak to kiedyś napisał na blogu rzecznik tej firmy: z badań wyszło im, że użytkownicy nie potrzebują tanich rozmów i dużej ilości internetu w jednym. A wyszło im tak, bo zobaczyli, że mało kto dużo rozmawia i dużo korzysta z internetu. A jest tak, ponieważ nie ma taryf, gdzie opłacalne byłoby korzystanie z internetu i dużo dzwonienia i ludzie korzystają z dwóch kart, jeśli muszą. Z czego Orange wyciąga wniosek, że użytkownicy nie potrzebują tanich rozmów i dużej ilości internetu ... ... ... itd. itd. powtarzaj w nieskończoność ;)

A jak ktoś się namolnie dopytuje dlaczego jednak nie ma takiej uniwersalnej taryfy, to rzecznik arogancko odpowiada: "ponieważ taki jest model marketingowy".

Orange to moloch jak Titanic, istnieje sam dla siebie, jak interesują Cię tanie rozmowy i tani internet, zainteresuj się gadu air.

--
Liwiusz

Data: 2010-10-19 09:00:08
Autor: Olgierd
Orange FnK - tansze rozmowy?
Dnia Tue, 19 Oct 2010 10:56:23 +0200, Liwiusz napisał(a):

A jak ktoś się namolnie dopytuje dlaczego jednak nie ma takiej
uniwersalnej taryfy, to rzecznik arogancko odpowiada: "ponieważ taki
jest model marketingowy".

Skoro mają 14 mln użytkowników, którym to nie przeszkadza, a uniwersalne oferty nie są w stanie zgromadzić więcej niż 30-3000 tys. użytkowników, to coś w tym jest.

--
:-) Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2010-10-19 11:48:34
Autor: Liwiusz
Orange FnK - tansze rozmowy?
W dniu 2010-10-19 11:00, Olgierd pisze:
[...]

   14 milionów numerów, a to różnica. Ja na przykład korzystam z dwóch kart orange i żadna nie jest tzw. "głównym numerem". A kilkanaście innych jest wyrzuconych, ale nadal nabijają statystykę.

oferty nie są w stanie zgromadzić więcej niż 30-3000 tys. użytkowników,
to coś w tym jest.

   To już nie chodzi o konkurencję z jakimiś MVNO, tylko z W4(-orange).

--
Liwiusz

Data: 2010-10-19 18:43:55
Autor: J.F.
Orange FnK - tansze rozmowy?
Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w
A jak ktoś się namolnie dopytuje dlaczego jednak nie ma takiej uniwersalnej taryfy, to rzecznik arogancko odpowiada: "ponieważ taki jest model marketingowy".

Bo lepiej jest jak klient placi dwa razy

Orange to moloch jak Titanic, istnieje sam dla siebie,

Ale to dotyczy wszystkich operatorow :-)

J.

Data: 2010-10-19 15:48:01
Autor: Król Dopalaczy
Orange FnK - tansze rozmowy?
[...]

zasiegu HSDPA i karty blueconecta, z dala radze sie trzymac od orange (w zakresie internetu).

--
http://nowedopalacze.eu/

Data: 2010-10-19 15:47:10
Autor: Król Dopalaczy
Orange FnK - tansze rozmowy?
W dniu 2010-10-19 09:35, Liwiusz pisze:
[...]

przez internet orange? , BUAHAHAHA
Sk. w pakiecie internetowym blokuja nawet wysylanie mailow, ten sam telefon, mail moge przy tych samych ustawieniach skrzynki wyslac
z era, z wifi, a z orange ni huja, i to przez cale dwa miesiace ktore mialem pakiet (bisnes every mini) rozwazam doniesienie do prok, podejrzenie popelnienia oszustwa, najprawdopodobniej blokujac takie rzeczy probuja wyludzic wykup drozszego pakietu obslugujacego inna technologie (cmda czy jak sie to zwie) , ani razu takze przez komorke mimo doskonalego zasiegu nie moglem w jakosci wysokiej obejrzec przez komorke filmu na youtube zawsze z zasiegu H zmienialo sie albo na 3g albo na edge .

--
http://nowedopalacze.eu/

Data: 2010-10-19 18:54:04
Autor: Uncle Pete
Orange FnK - tansze rozmowy?
[...]

[ciach]

A to ciekawe. Od roku korzystam z FnK i Internet działa - łącznie z pocztą ;)

Piotr

Data: 2010-10-19 19:04:04
Autor: Król Dopalaczy
Orange FnK - tansze rozmowy?
W dniu 2010-10-19 18:54, Uncle Pete pisze:
[...]

testowany pakiet every mini business , telefon lg gt 540, stanrdowa poczta oparta na pop3, smtp

--
http://nowedopalacze.eu/

Data: 2010-10-19 22:46:34
Autor: ToMasz
Orange FnK - tansze rozmowy?
Król Dopalaczy pisze:
[...]

stertuj orange free na karte. kup jakikiolwiek starter i potestuj

ToMasz

Data: 2010-10-20 16:32:55
Autor: Król Dopalaczy
Orange FnK - tansze rozmowy?
W dniu 2010-10-19 22:46, ToMasz pisze:
Król Dopalaczy pisze:
[...]

ja sie wypowiadam o usludze internetu (pakietow) dla biznesu, skoro tam robia taki walek (moge sie pod tym podpisac imieniem i nazwiskiem) to tu tez moga, a ze walek to jestem pewny poniewaz kiedy do tego samego telefonu na samym poczatku styku z androidem wsadzilem karte z numerem prywatnym bez pakietu to sciagajac w ciagu kilku minut dwie gry z marketu nabilo mi 150 zl, internet hulał ze hoho. Mieszkam w sopocie niedaleko nadajnika, NIGDY na swiezyl powietrzy kiedy mialaem w obrebie wzroku nadajnik nie zaladowal mi sie filmik w aplikacji youtube w wysokiej jakosci.

Jezeli w pakiecie internet everyway mini (czy jak sie to zwie) sa jakiekolwiek blokady to jest to przestepstwo oszustwa. I pisze o tym bo mam cicha nadzieje ze znajdzie sie tu inny tester ktory potwioerdzi moje rewelacje.

--
http://nowedopalacze.eu/

Orange FnK - tansze rozmowy?