Orange Free Standard na probe?

Data: 2009-11-14 23:19:52
Autor: Zmiana Nicka
Orange Free Standard na probe?
Witam,

Ktory modem wziac na probe?

modem Huawei E160

modem Huawei E870

modem ZTE 636

Nigdy nie uzywalem mobilnego netu z lapkiem inaczej niz przez kom, wiec nie wiem :)

I czy wazne jest to, zeby miec opcje podlaczenia zewnetrznej anteny?

Pozdr
ja

Data: 2009-11-15 00:33:23
Autor: X-Man
Orange Free Standard na probe?

"Zmiana Nicka" <zmiananicka@amorki.pl> wrote in message news:hdnae8$d4d$1news.onet.pl...
Witam,

Ktory modem wziac na probe?

modem Huawei E160

Ja bym brał tego ma wyjście na antenę, ma gniazdo na karty SD i jest na USB co oznacza ze zadziała z kazdym laptopem czy PC. E870 co prawda jest 7.2Mbps ale raczej na razie tego nie wykorzystasz i jest na express card co znacznie ograniczy ci możliwość manewru dużą zaletą jest że nie wystaje tak z boku jak modemy pod USB je jednak z kolei można na kablu USB sobie powiesic na okno/firanke jak w budynku jest słaby zasieg.
Do ZTE jakoÅ› nie mam przekonania.
Jak byś przypadkiem zdecydował się na Huaweia to za kilka zł mogę podesłac ci kod odblokowujący wtedy będziesz mógł potestowac inne sieci. A wogóle na twoim miejscu chyba jednak kupił bym modem na allegro i jeśli masz zasięg korzystał jednak z Play online na kartę. E160 nowy odblokowany 160zł (jak chcesz też mam) na allegro. Starter 1GB play 19zł nie wiem jak ten Orange wychodzi...

Pzdr
Piotrek

Data: 2009-11-15 02:59:44
Autor: Zmiana Nicka
Użytkownik X-Man napisał:
[...]

Karty SD? :) A na co to moze sie przydac? :)

[...]

Dzieki za szerokie info. W miedzyczasie zrobilem jakis wlasny "search" po necie. No i tak, wlasciwie to koniecznie z antenkowym wyjsciem - to moze sie przydac :)

Net w domu mam, wiec nie bede tego uzywal "wieszajac na firanke" ;) Raczej do wedrowek "po miescie". Wiec chyba pasi mi bardziej wersja na express card 54 - bo jak sprawdzilem laptopik, to mam takie wejscie. Wiec nie wystawalobymi za bardzo :) No i moglbym lapa razem z wlozona karta nosic w plecaku :)

Poki co, z tego co widze, to chyba przetestuje miesiac w Orange, tylko doczytam umowe, czy faktycznie nei kaza mi potem placic cos jak sie rozmysle.

Pozdr

Data: 2009-11-15 10:39:19
Autor: X-Man

"Zmiana Nicka" <zmiananicka@amorki.pl> wrote in message news:hdnnai$59t$1news.onet.pl...
Użytkownik X-Man napisał:
[...]

sory rozpedziłem się to jest micro SD a przydac się może jeśli chciałbyś jakieś plik przenosic między komputerami po prostu jako pendrive.

[...]

Jak już potestujesz to w grudniu będę miał 3 sztuki E870 na zbyciu po 100zł/szt. na twoim miejscu po testach jednak zostałbym przy doładowaniach i nie pakował sie w żadne abo jesli ma to być tylko doraźne to chyba Play online nic na razie nie przebija jesli tylko masz zasięg w swoim mieście.

Pzdr
Piotrek

Data: 2009-11-15 12:00:27
Autor: Zmiana Nicka
Użytkownik X-Man napisał:

[...]

A pomijajac playa, jaka jest dobra alternatywa nieabonamentowa?

Bo mnie zainteresowales :) Chyba jednak wolalbym doraznie, natomiast Play ma za maly zasieg dla mnie. Zwlaszcza poza miastami...

Data: 2009-11-15 20:25:08
Autor: tomek
[...]

Pakiety w prepaidzie poza Playem to chyba Simplus 35 zł. za 500MB ? Odnośnie Orange Free Standard to lepiej wziąść Orange Free Optimum z 8GB na 12 miesięcy i dzięki najnowszej promocji przy zakupie przez www wyjdzie 50 zł. miesięcznie http://www.orange.pl/binaries/PL/Binary/2751/2817156.pdf .

Data: 2009-11-15 21:16:26
Autor: ToMasz
tomek pisze:

A pomijajac playa, jaka jest dobra alternatywa nieabonamentowa?

Bo mnie zainteresowales :) Chyba jednak wolalbym doraznie, natomiast
Play ma za maly zasieg dla mnie. Zwlaszcza poza miastami...
(..)

każdy operator ma prepaida, a w nim pakiety interenetowe. Sprawdź 5
stron www+zakupy+promocje. O ile wiem najciekawiej wypadał Heyah na
nadajnikach Ery.
Ja na koniec wakacji korzystałem z orange free na karte. Pomimo nie
najlepszej ceny"cennikowej" wyszło mi bardzo tanio, gdyż premiowali
wtedy doładowanie bonusem+100%. Później to co zostało przelałem na
innego prepaida...
W orange mozna też kupić doładowanie (allegro) przelewem sms - zapłacisz
jakies 75% ceny nominlnej
ToMasz

Data: 2009-11-15 21:25:29
Autor: Chris
Orange Free Standard na probe?
Dnia Sun, 15 Nov 2009 12:00:27 +0100, Zmiana Nicka napisa³(a):

A pomijajac playa, jaka jest dobra alternatywa nieabonamentowa?

Zobacz tutaj:
http://www.bez-kabli.pl/viewtopic.php?p=207306#207306

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2009-11-16 05:31:41
Autor: Jurek Jurek
Orange Free Standard na probe?
Szczerze powiedziawszy, to ja wole juz kupic sobie jakis maly
abonament na ten mobilny net niz z pakietami sie bawic.

Zmiana nicka, moze lepiej zastanow sie nad wyzsyzm abonamentem, bo tam
masz cdma, a to zdecydowanei zmienia jakosc lacza. No i pamietaj, ze
przy zakupie przez strone masz wiekszy limit.

Data: 2009-11-16 21:52:49
Autor: Zmiana Nicka
Użytkownik Jurek Jurek napisał:
[...]

Wychodzi na to, ze kupie pewnie ten najmniejszy 2 czy 3 giga, na rok albo jakos tak :) Najchetniej bez modemu, nie wiem czy pozwola bez - bo z checia skorzystam z oferty X-mana :)

Data: 2009-11-16 22:55:45
Autor: X-Man

"Zmiana Nicka" <zmiananicka@amorki.pl> wrote in message news:hdse37$7cd$1news.onet.pl...
[...]

Jeśli na siłę już ci ten modem wcisną to się nie martw o ile to będzie Huawei to za góra kilkanaście zł mogę ci go zdalanie odblokować a jak model ci nie będzie odpowiadał to go wrzucisz na allegro a wybierzesz sobie coś ode mnie ;)

Pzdr
Piotrek

Data: 2009-11-17 02:11:08
Autor: Zmiana Nicka
Użytkownik X-Man napisał:

[...]

Jakos damy rade ;)

Data: 2009-11-18 07:05:37
Autor: Jurek Jurek
Orange Free Standard na probe?
Jak orange free chcesz, to polecam zakupic przez strone orange.
Bedziesz mial wtedy chyba wiekszy limit (2.5 GB?).

Data: 2009-11-18 16:25:31
Autor: MarekM
Jurek Jurek pisze:
Jak orange free chcesz, to polecam zakupic przez strone orange.
Bedziesz mial wtedy chyba wiekszy limit (2.5 GB?).

4,5GB. Tylko że przez orange.pl nie można wziąć na próbę.

Oczywiście rozwiązanie optymalne jest takie: najpierw na próbę z salonu,
potem rezygnacja i podpisanie nowej umowy przez orange.pl, jeżeli próba
będzie zadowalająca.

Marek

Data: 2009-11-20 04:58:44
Autor: Jurek Jurek
Orange Free Standard na probe?
On 18 Lis, 16:25, MarekM <mu...@wytnij-to.interia.i-popraw-tld.polska>
wrote:
Jurek Jurek pisze:

> Jak orange free chcesz, to polecam zakupic przez strone orange.
> Bedziesz mial wtedy chyba wiekszy limit (2.5 GB?).

4,5GB. Tylko ¿e przez orange.pl nie mo¿na wzi±æ na próbê.

Oczywi¶cie rozwi±zanie optymalne jest takie: najpierw na próbê z salonu,
potem rezygnacja i podpisanie nowej umowy przez orange.pl, je¿eli próba
bêdzie zadowalaj±ca.

Marek

Ale wtedy placi sie za aktywacje chyba. Takze nie wiem czy to
optymalne rozwiazanie.
A tak generalnie, to jak oceniacie nowa oferte na ten net mobilny?

Data: 2009-11-20 23:42:15
Autor: Zmiana Nicka
Orange Free Standard na probe?
hehe

a moze to?

http://www.era.pl/pl/biznes/taryfy/internet/blueconnect/bc_notebook

:)

w sumie jak sie odliczy 1200 za netbuka
to z tych 2400 zostaje 1200 - 600 rocznie, czyli 50 brutto za 4gb transferu miesiecznie :)

Data: 2009-11-23 03:56:27
Autor: Jurek Jurek
On 20 Lis, 23:42, Zmiana Nicka <zmianani...@amorki.pl> wrote:
[...]

Hmm... Szczerze? Ja bym wolal kupic sobie sam komputer, ktory mi
calkowicie odpowiada. Netbook/notebook niestety nie ma takiej fajnej
opcji konfiguracji sprzetowej jak PC. To co jest w srodku jest na
stale. Generalnie nie jestem zwolennikiem takich rozwiazan.
Komputer oddzielnie, net oddzilenie. A jak jestes skolnny placic 100
zl miesiecznie, to wez sobie najlepiej cos z orange z cdma. Bedziesz
mial prawdopodobnie lepsza jakosc polaczenia, no i prawdziwa
mobilnosc. Zadne tam edge czy gprs.

Data: 2009-11-23 18:42:37
Autor: Zmiana Nicka
[...]

PC-ta mam, laptopa mam... ;) Wiec z czystej
ciekawosci kupilbym netbuka ;)

Data: 2009-11-24 02:43:25
Autor: Jurek Jurek
Orange Free Standard na probe?
Ale przeciez to po prostu mniejszy laptop. :) Z tego co widzialem, to
ten model mozna kupic juz za 800 zl jak sie dobrze poszuka. Co tym
bardziej by mnie przekonywalo do orange'a z cdma.

Data: 2009-11-24 22:23:17
Autor: Zmiana Nicka
[...]

U mnie decyzja nie zapadla, choc sklania sie do oranza :)

Data: 2009-11-25 02:11:16
Autor: Jurek Jurek
Orange Free Standard na probe?
On 24 Lis, 22:23, Zmiana Nicka <zmianani...@amorki.pl> wrote:
U¿ytkownik Jurek Jurek napisa³:

> [...]
> bardziej by mnie przekonywalo do orange'a z cdma.

U mnie decyzja nie zapadla, choc sklania sie do oranza :)

U pomaranczowych znalazlem cos takiego:
http://www.orange.pl/portal/map/map/internet_promotions?category=INTERNET_PROMOTIONS&stamp=1258834744515&articleId=4156552

Dlugi link. :) Tutaj od razu wiadomo ile to kosztuje, zadnych kosztow
ukrytych nie ma. No i mobilny net z Orange. Ale jak to kasowo
wychodzi, to nie bede liczyl.

Data: 2009-11-24 23:02:23
Autor: Liwiusz
Zmiana Nicka pisze:

PC-ta mam, laptopa mam... ;) Wiec z czystej
ciekawosci kupilbym netbuka ;)

   Od kiedy mam netbuka, to pecet i laptop poszÅ‚y w odstawkÄ™ - to jest to dziecka i żony :)

   Po co siÄ™ rozdzielać na 3 komputery, skoro taki netbuk pozwala zaspokoić wszystkie biurowo-domowe potrzeby (zakÅ‚adajÄ…c, że ktoÅ› nie gra w zaawansowane gry). W domu podÅ‚Ä…czam do monitora, klawiatury i myszy i Å›migam :)

--
Liwiusz

Orange Free Standard na probe?