Orange Free Standard na probe?

Data: 2009-11-20 23:42:15
Autor: Zmiana Nicka
Orange Free Standard na probe?
hehe

a moze to?

http://www.era.pl/pl/biznes/taryfy/internet/blueconnect/bc_notebook

:)

w sumie jak sie odliczy 1200 za netbuka
to z tych 2400 zostaje 1200 - 600 rocznie, czyli 50 brutto za 4gb transferu miesiecznie :)

Data: 2009-11-23 03:56:27
Autor: Jurek Jurek
On 20 Lis, 23:42, Zmiana Nicka <zmianani...@amorki.pl> wrote:
[...]

Hmm... Szczerze? Ja bym wolal kupic sobie sam komputer, ktory mi
calkowicie odpowiada. Netbook/notebook niestety nie ma takiej fajnej
opcji konfiguracji sprzetowej jak PC. To co jest w srodku jest na
stale. Generalnie nie jestem zwolennikiem takich rozwiazan.
Komputer oddzielnie, net oddzilenie. A jak jestes skolnny placic 100
zl miesiecznie, to wez sobie najlepiej cos z orange z cdma. Bedziesz
mial prawdopodobnie lepsza jakosc polaczenia, no i prawdziwa
mobilnosc. Zadne tam edge czy gprs.

Data: 2009-11-23 18:42:37
Autor: Zmiana Nicka
Użytkownik Jurek Jurek napisał:
[...]

PC-ta mam, laptopa mam... ;) Wiec z czystej
ciekawosci kupilbym netbuka ;)

Data: 2009-11-24 02:43:25
Autor: Jurek Jurek
Orange Free Standard na probe?
Ale przeciez to po prostu mniejszy laptop. :) Z tego co widzialem, to
ten model mozna kupic juz za 800 zl jak sie dobrze poszuka. Co tym
bardziej by mnie przekonywalo do orange'a z cdma.

Data: 2009-11-24 22:23:17
Autor: Zmiana Nicka
[...]

U mnie decyzja nie zapadla, choc sklania sie do oranza :)

Data: 2009-11-25 02:11:16
Autor: Jurek Jurek
Orange Free Standard na probe?
On 24 Lis, 22:23, Zmiana Nicka <zmianani...@amorki.pl> wrote:
U¿ytkownik Jurek Jurek napisa³:

> [...]
> bardziej by mnie przekonywalo do orange'a z cdma.

U mnie decyzja nie zapadla, choc sklania sie do oranza :)

U pomaranczowych znalazlem cos takiego:
http://www.orange.pl/portal/map/map/internet_promotions?category=INTERNET_PROMOTIONS&stamp=1258834744515&articleId=4156552

Dlugi link. :) Tutaj od razu wiadomo ile to kosztuje, zadnych kosztow
ukrytych nie ma. No i mobilny net z Orange. Ale jak to kasowo
wychodzi, to nie bede liczyl.

Data: 2009-11-24 23:02:23
Autor: Liwiusz
Zmiana Nicka pisze:

PC-ta mam, laptopa mam... ;) Wiec z czystej
ciekawosci kupilbym netbuka ;)

   Od kiedy mam netbuka, to pecet i laptop poszÅ‚y w odstawkÄ™ - to jest to dziecka i żony :)

   Po co siÄ™ rozdzielać na 3 komputery, skoro taki netbuk pozwala zaspokoić wszystkie biurowo-domowe potrzeby (zakÅ‚adajÄ…c, że ktoÅ› nie gra w zaawansowane gry). W domu podÅ‚Ä…czam do monitora, klawiatury i myszy i Å›migam :)

--
Liwiusz

Orange Free Standard na probe?