Orange Free - bonus czy pakiety

Data: 2018-12-11 21:56:11
Autor: Arek
Orange Free - bonus czy pakiety
  Aktywny jest "Pakiet internetowy" w wersji jednorazowej (aktywacja
SMS-em na nr 260). Po doładowaniu w ofercie Free na kartę przyznawany
jest bonus internetowy.
  Które środki po doładowaniu będą wykorzystywane w pierwszej kolejności,
z bonusu po doładowaniu czy z wcześniej włączonego pakietu?

Niby napisane, ale nie znając nomenklatury...

Regulamin promocji "Internet za darmo":
4) Środki z Bonusu są wykorzystywane w pierwszej kolejności przed
środkami  pochodzącymi z doładowań.

(to w zasadzie oczywiste, ale o ew. pakietach nic)

Regulamin usługi "Pakiety internetowe":
7. Kolejność wykorzystywania środków na transfer danych jest następująca:
a) Wszelkie usługi multimedialne aktywne na koncie Abonenta;
b) Pakiety internetowe w wersji jednorazowej;
c) Pakiet w wersji cyklicznej;
d) Inne usługi internetowe;
e) Środki do wykorzystania na transfer danych w ramach Konta Promocyjnego;
f) Środki pochodzące z doładowań konta.

aktywny pakiet to b)
Gdzie się łapie bonus z Free, na a), może d)?

Arek

Data: 2018-12-28 19:56:04
Autor: Arek
Użytkownik "Arek" <abcdek@poczta.onet.pl.usun_cde> napisał w wiadomości news:pup8bp$j74$1node1.news.atman.pl...
[...]

Wysłałem pytanie do BOK.

Po kilku dniach odpowiedź: po pierwsze informacja, że e-mail do BOK ulegnie likwidacji.
A na temat - cytat pkt. 7. regulaminu "Pakiety internetowe", który właśnie przytoczyłem.
Tyle to sam potrafię znaleźć.
Dalej nie wiem jak jest. W naturze nie sprawdzałem.

Arek

Orange Free - bonus czy pakiety