Orange Free - ile za upload?

Data: 2010-06-01 00:51:13
Autor: Natenczas
Orange Free - ile za upload?
Mam od wczoraj internet przez Orange Free na karte, i jakos nie moge
sie dokopac do informacji, ile faktycznie place za dane wysylane. Na
stronie jest cennik, i tam pisze, ze po doladowaniu za 25 zl mam
dostaję 1,25 GB do wykorzystania. Ale jak to jest - chodzi o
sumaryczny transfer w odbydwie strony, czy może tylko o sciągniete
dane, a wysyłane dane są rozliczane jakos inaczej?
Pozdrawiam
N.W.

Data: 2010-06-01 13:12:44
Autor: darnok
Orange Free - ile za upload?
On 2010-06-01 08:51, Natenczas wrote:
[...]

http://www.orange.pl/binaries/PL/Binary/4305/4408736.pdf

przypis nr 2:
"Za kazde rozpoczete 100 kB połaczenia z Internetem. Opłata za wysłanie i odbieranie danych w ramach sesji GPRS naliczana
jest łacznie."

--
darnok
"TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

Data: 2010-06-01 05:29:12
Autor: Natenczas
Orange Free - ile za upload?

przypis nr 2:
"Za kazde rozpoczete 100 kB połaczenia z Internetem. Opłata za wysłanie
i odbieranie danych w ramach sesji GPRS naliczana
jest łacznie."

Wielkie dzięki za pomoc, ja jakoś nie mogłem tego odszukac...
pzdr.
N.W.

Orange Free - ile za upload?