Orange Free na Kartę

Data: 2011-11-15 20:51:02
Autor: frank drebin
Orange Free na Kartę
Jak to możliwe, że sprzedawane na allegro kilku (nastu) gigowe bonusy mają okres ważności 24 m-ce http://allegro.pl/internet-na-karte-87847 a na stronie OFnK najdłuższy okres ważności to 150 dni? http://tinyurl.com/c96hngd
Wcześniej dla tych allegrowych też było 150 dni ważności.

Data: 2011-11-15 21:05:48
Autor: zlotowinfo
Orange Free na Kartę
Użytkownik "frank drebin" <blabla.bla@vip.pl> napisał w wiadomości news:j9ufr4$17j7$1news.ett.com.ua...
[...]

transfer też poprzedłuża, pamiętaj że to promo do 31 listopada
a potem będzie przedłużać tylko na rok

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2011-11-15 21:11:58
Autor: Uncle Pete
Orange Free na Kartę
transfer też poprzedłuża, pamiętaj że to promo do 31 listopada
a potem będzie przedłużać tylko na rok

31 listopada?

;)

Piotr

Data: 2011-11-15 21:29:54
Autor: frank drebin
Orange Free na Kartę
zlotowinfo wrote:
[...]

czyli jakaś promocja na 24 m-ce jest?
Kurcze, na stronie takiego info nie zauważyłem.

Dzięki za info.

Data: 2011-11-15 22:21:38
Autor: Indukti
Orange Free na Kartę

--
Miałem przedłużone do 6.11.2013 i zostało mi ponad 4GB. Przed chwilą sprawdziłem, bo w "ruchomym" lapku internet zniknął - wszystko na zero, ale konto aktywne do 6.11.2013. O co kaman?

Data: 2011-11-15 23:32:31
Autor: dizel
Orange Free na Kartę
On Tue, 15 Nov 2011 22:21:38 +0100, "Indukti" <indukti@tlen.pl> wrote:

Miałem przedłużone do 6.11.2013 i zostało mi ponad 4GB. Przed chwilą sprawdziłem, bo w "ruchomym" lapku internet zniknął - wszystko na
zero, ale konto aktywne do 6.11.2013. O co kaman? O to że oficjalnie bonus jest ważny tyle co konto główne, ale w Orange
mają coś zwalone z systemem i bonus jest ważny na starych zasadach
odpowiednią liczbę dni, więc najlepiej dzwoń do boku Orange i zgłoś
reklamacje, powinni uznać bez problemu

Data: 2011-11-17 14:52:05
Autor: Maciek.
Orange Free na Kartę
[...]

Zauważ jedynie, że w OFnK nie skorzystasz z apn "vpn" - wszystko leci przez proxy. Oznacza to, że zdjęcia są dodatkowo kompresowane i jak dla mnie w większości przypadków nie nadają się do oglądania.

--
M.

Data: 2011-11-18 08:07:29
Autor: Pszemol
Orange Free na Kartę
"Maciek." <mmuran@gmail.com> wrote in message news:ja33i5$3ii$1inews.gazeta.pl...
[...]

Napisz coś więcej na ten temat, please - Orange ingeruje w treść
tego co oglądasz na witrynach? Jak się można o tym przekonać?
Rzeczywiście zdarzało mi się kiedyś widzieć pad systemu taki, że
witryny się ładowały a zamiast logo, guzików na stronie czy obrazków
były czerwone krzyżyki i nie rozumiałem tego problemu...
Nigdy czegoś takiego nie doświadczyłem gdy byłem połączony
z siecią przez DSL ani cableTV.
To co piszesz ma sens i daje mi logiczne wyjaśnienie tego co widziałem:
musiało im coś paść po drodze przy tym przetwarzaniu
i kompresowaniu i obrazki "nie doszły" do odbiorcy...

A to APN = VPN to ma jakiś związek z virtual private networks
czy to tylko zbieżność skrótów?

Jakiego zatem internetu komórkowego warto użyć zamiast taniego Orange?

Orange Free na Kartę