Orange Free na Kartę - kompresor www

Data: 2011-01-07 11:14:53
Autor: Koczkariow
Orange Free na Kartę - kompresor www
Witam!

Używam od 2 dni internet ze startera Orange Free na Kartę. I ku mojemu zdziwieniu zdjęcia na stronach www wyświetlają się jakby były za mocno skompresowane. Grzebałem w ustawieniach przeglądarki itp. i nic nie znalazłem. Postanowiłem więc podłączyć net z Playa (z którego korzystałem do tej pory) i te same zdjęcia wyświetlają się OK. Łączę z powrotem przez Orange - pikseloza.

Czy Orange ma jakiś swój sieciowy kompresor www który zmniejsza wagę stron. Wiem, że Era ma coś takiego, ale tylko przy korzystaniu z netu przez komórkę, a nie modem w kompie. Czy ktoś z Was orientuje się czy można to wyłączyć, żeby strony www ładowały się w pełnej wadze z wysoką jakością zdjęć. Logowałem się na do Orange on-line ale nic tam nie znalazłem.

--
"[...] na produkcję kiepskiego czy przeciętnego piwa mogą sobie pozwolić
jedynie najwięksi. Dlatego, że dzięki olbrzymim nakładom na promocję

Data: 2011-01-07 12:01:08
Autor: Patryk

http://www.bez-kabli.pl/viewtopic.php?p=271111#271111

Data: 2011-01-07 12:34:16
[...]