Orange Free na kartę

Data: 2010-07-18 07:04:47
Autor: Xian Mi Mao
Orange Free na kartę
Jak sobie tak czytam info o tych bonusach to wygląda to malinowo - 1GB
za 25zł. Ale mam pytanie, jak się zachowuje ten Internet na kartę? Czy
można np. sobie słuchać radia internetowego czy bezproblemow
realizować inny streaming?
Czy nie będzie kłopotu ze Skype? (Bo jednak ceny rozmów 29gr/min, a do
PLAY za 79gr to nie można na tym zbytnio polegać)

Data: 2010-07-18 16:13:52
Autor: Liwiusz
Orange Free na kartę
Xian Mi Mao pisze:
[...]

  Sprawdź, bo to zależy od tego w jakim zasięgu się znajdziesz.

--
Liwiusz

Data: 2010-07-18 07:51:50
Autor: Xian Mi Mao
Orange Free na kartę
On Jul 18, 4:13 pm, Liwiusz <lma...@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:
> [...]
> PLAY za 79gr to nie można na tym zbytnio polegać)

  Sprawdź, bo to zależy od tego w jakim zasięgu się znajdziesz.

Znaczy masz na myśli, że przynajmniej EDGE musi być?

Bo dla mnie to oczywistość - pytam raczej czy nie ma tam jakichś
systemowych utrudnień dla streaming lub VoIP?

Data: 2010-07-18 17:14:31
Autor: Liwiusz
Orange Free na kartę
Xian Mi Mao pisze:
[...]

   Korzystam z tego w Warszawie, radio online działa, przez videoskype'a też się da porozmawiać, przy czym jakość rozmów jest różna, w zależności od pogody, godzin szczytu itp. Technicznie przeszkód nie ma, ale zawsze komórka to komórka, kabel to kabel. Jeśli chcesz mieć internet dla wykonywania rozmów telefonicznych, to mobilny net nie wydaje się być dobrym rozwiązaniem.

--
Liwiusz

Data: 2010-07-18 17:33:10
Autor: Piotr M
Orange Free na kartę
Dnia 18-07-2010 o 17:14:31 Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl>  napisał(a):

Xian Mi Mao pisze:
[...]

Od pogody?

Ja akurat korzystam z Playa, w 3G też jakość różna, radio czasami idzie  bez problemu a czasami tnie co kilka minut. Yuotube w rozdzielczości 360  raczej płynnie, przy 480 występują często pauzy. Voip też różnie, raz rwie  a raz "jakość telefoniczna", czyli bardzo dobrze.

Jeśli chcesz mieć internet dla wykonywania rozmów telefonicznych, to  mobilny net nie wydaje się być dobrym rozwiązaniem.

Dokładnie. Właściwie ja to traktuje jak ostateczność. Da się gadać ale ja  trzeba :) Co do EDGE i Voip to zapomnieć.

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-07-18 17:35:47
Autor: Liwiusz
Orange Free na kartę
Piotr M pisze:

Od pogody?

   Tak sobie strzelam. Czasem w tej samej lokalizacji w komórce youtube się zacina, a czasem działa dobrze. Generalnie chciałem powiedzieć, że mobilny net jest o wiele mniej przewidywalny niż kablowy.

[...]

   Ano właśnie.

--
Liwiusz

Data: 2010-07-19 06:42:31
Autor: Xian Mi Mao
Orange Free na kartę
On Jul 18, 5:33 pm, "Piotr M" <x...@xx.xx> wrote:
Dokładnie. Właściwie ja to traktuje jak ostateczność. Da się gadać ale ja
trzeba :) Co do EDGE i Voip to zapomnieć.

Ale dlaczego? Przecież teoretyczna szybkość EDGDE z nawiązką wystarcza
do przesyłania samego głosu!  Owszem, VIDEO - NIE, ale i tak w Skype z
tego nie korzystam (bo zazwyczaj jak rozmawiam to jestem nie
ogolony ;) )

Data: 2010-07-18 17:27:30
Autor: SDD
Orange Free na kartę

Użytkownik "Xian Mi Mao" <xian.mi.mao@gmail.com> napisał w wiadomości news:f6758569-4b60-40c5-a309-25f83601ab1ak39g2000yqb.googlegroups.com...

Znaczy masz na myśli, że przynajmniej EDGE musi być?

No mysle, ze do radia czy Skypa, EDGE raczej nie wystarczy!

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-07-18 18:06:04
Autor: CUT
Orange Free na kartę
W dniu 2010-07-18 16:04, Xian Mi Mao pisze:
[...]

Mam. Poza duuuużymi miastami to nadaje się to tylko do przeglądania WWW.

Data: 2010-07-18 18:14:55
Autor: Piotr M
Orange Free na kartę
Dnia 18-07-2010 o 16:04:47 Xian Mi Mao <xian.mi.mao@gmail.com> napisał(a):

[...]

Gdy Ci zejdzie (np na YouTube) przez tydzień te 1GB to przestanie być Ci  już tak malinowo ;P

Data: 2010-07-18 20:33:53
Autor: Janusz
Orange Free na kartę
[...]

Tak to prawda. Musisz oszczędzać, i zawsze patrzeć co się pobiera, ile pobiera i jak długo...

Data: 2010-07-19 06:44:23
Autor: Xian Mi Mao
Orange Free na kartę
On Jul 18, 6:14 pm, "Piotr M" <x...@xx.xx> wrote:
Gdy Ci zejdzie (np na YouTube) przez tydzień te 1GB to przestanie być Ci
już tak malinowo ;P

ok, to ustalmy, że z VIDEO-streaming dajmy sobie raczej spokój (no
chyba, że jakoś okazjonalnie) - ale wszystko co głosowe, np. różne
fajne radia internetowe oraz VoIP - to powinno być OK, co nie?

Orange Free na kartę