Orange Free na kartę - uwaga :)

Data: 2011-01-18 20:51:16
Autor: Adam
Orange Free na kartę - uwaga :)
On 2011-01-18 20:23, scream wrote:
Oczywi¶cie sprawdzanie stanu konta mi nie działa, bo albo z jakiego¶ powodu
nie da się wysłać SMSa albo jak już wy¶le to odpowiedĽ w ogóle nie
przychodzi.

A jak w końcu sprawdziłe¶ że miałe¶ jeszcze 700MB po pierwszym razie co Ci przestało działać?

A swoj± drog± cała ta infolinia Orange to niesamowita pomyłka. Zanim
trafiłem na kogo¶ kompetentnego przeł±czali mnie 6 razy i czekałem na
poł±czenie 29 minut. Potem jeszcze 8 minut rozmowy. Prawie 40 minut
stracone na jedno głupie zgłoszenie. Nawet w UPC to działa sprawniej, choć
my¶lałem, że gorzej już być nie może.

A darmowa jest? Bo może się za raz okazać że się nie opłaca dzwonić ;-)

Tak czy inaczej jestem bardzo ciekaw co tak na prawdę ten pan zrobił (nawet je¶li nie było to nie etyczn± praktyk±...)

Data: 2011-01-18 20:28:51
Autor: Miernik
Orange Free na kartę - uwaga :)
On Tue, 18 Jan 2011 20:51:16 +0100, Adam wrote:
Tak czy inaczej jestem bardzo ciekaw co tak na prawdę ten pan zrobił
(nawet jeśli nie było to nie etyczną praktyką...)

Mają tam taką wielką tablicę rozdzielczą na ścianie z 1000 czy ileś gniazd, do których jest wpięty Internet tym którym działa. Jak nawiązuje połączenie nowy klient gdy już wszystkie 1000 gniazd jest zajęte, to losowemu działającemu dotychczas klientowi się wypina i na to miejsce wpina nowego.

Gdy jakiś klient doładuje konto, to też się jakiegoś starego wyłącza i na to miejsce wpina tego co doładował, tak samo jak ktoś się zacznie burzyć że mu nie działa. Po prostu pan poszedł do tablicy rozdzielczej, wypiął jakiegoś losowo wybranego użyszkodnika i na to miejsce wpiął kolegę który dzwonił że mu nie działa.

;)

Data: 2011-01-19 15:27:26
Autor: jcm
Orange Free na kartÄ™ - uwaga :)
Użytkownik "Miernik" <public@public.miernik.name> napisał w wiadomości news:pan.2011.01.18.20.28.50public.miernik.name...
[...]
jakiegoĹ› losowo wybranego uĹĽyszkodnika i na to miejsce wpiÄ…Ĺ‚ kolegÄ™ ktĂłry
dzwonił że mu nie działa.
;)

Żartujesz, ale to prawda.
Tylko, ĹĽe zamiast tablicy mechanicznej, stosuje siÄ™ odpowiednie oprogramowanie.

j.

Data: 2011-01-19 17:44:08
Autor: Adam
Orange Free na kartę - uwaga :)
On 2011-01-19 15:27, jcm wrote:
Żartujesz, ale to prawda.
Tylko, że zamiast tablicy mechanicznej, stosuje się odpowiednie
oprogramowanie.

No i, mam nadzieje, jest więcej niż 1000 (wirtualnych) gniazdek? :P

Data: 2011-01-19 22:14:31
Autor: jcm
Orange Free na kartę - uwaga :)
Użytkownik "Adam" <emilvandijck@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:a383f$4d3714d3$5418b637$15336cache6.tilbu1.nb.home.nl...
On 2011-01-19 15:27, jcm wrote:
Żartujesz, ale to prawda.
Tylko, że zamiast tablicy mechanicznej, stosuje się odpowiednie
oprogramowanie.
No i, mam nadzieje, jest więcej niż 1000 (wirtualnych) gniazdek? :P

Co¶ około 7000.

Data: 2011-01-19 18:15:48
Autor: scream
Orange Free na kartę - uwaga :)
Dnia Tue, 18 Jan 2011 20:28:51 +0000 (UTC), Miernik napisał(a):

Maj± tam tak± wielk± tablicę rozdzielcz± na ¶cianie z 1000 czy ile¶ gniazd, do których jest wpięty Internet tym którym działa. Jak nawi±zuje poł±czenie nowy klient gdy już wszystkie 1000 gniazd jest zajęte, to losowemu działaj±cemu dotychczas klientowi się wypina i na to miejsce wpina nowego.

Zabawne, nieprawdaż? Tylko, że dzi¶ było podobnie. Nie działaj±cy net,
rozł±czanie, zgłoszenie na infolinie, "prosze spróbować teraz" i voila,
internet zacz±ł działać. Pewnie to prawda z t± tablic± :)))

--
best regards, scream Samobójcy s± arystokracj± w¶ród umarłych.

Data: 2011-01-19 18:14:20
Autor: scream
Orange Free na kartę - uwaga :)
Dnia Tue, 18 Jan 2011 20:51:16 +0100, Adam napisał(a):

A jak w końcu sprawdziłe¶ że miałe¶ jeszcze 700MB po pierwszym razie co Ci przestało działać?

Wstyd sie przyznac. Dopatrzylem sie w programie do poł±czenia opcji
odczytywania smsów przychodz±cych :)) I tam bylo napisane, ze dostaje
bonus, i aktualny stan konta to cos ponad 3,4 GB.

[...]

Zwykly numer komorkowy. Na szczescie Play daje mi w abo 9 godzin na takie
rozmowy, wiec nie ma bólu. Ale dzis znowu byl zonk z internetem, tym razem
zalatwilem sprawe w 19 minut. Sukces :)